) naar een leuke jonge hengst die eventueel later als ggk dekhengst door het elven zou kunnen gaan. Maargoed, dat weet je natuurlijk nooit als je een jong dier koopt. Maar Paradiso heeft iets, vind hem leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) naar een leuke jonge hengst die eventueel later als ggk dekhengst door het elven zou kunnen gaan. Maargoed, dat weet je natuurlijk nooit als je een jong dier koopt. Maar Paradiso heeft iets, vind hem leuk
eefje03 schreef:t moeilijke daaraan vind ik altijd dat er al zo veel o malley bloed rondloopt.Zou dat invloed hebben op het wel of niet goedgekeurd worden van zo'n hengst?
eefje03 schreef:Ik heb een zwak voor paradiso,maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gaapje van Denise mistens zo leuk vind
weet ook niet of dat invloed heeft maar is natuurlijk wel waar dat er al meerderen zijn.
A_Pallieter schreef:daar heb je een goed punt, over het O'mally bloed. Ik zou zelf persoonlijk denk een hengst uit het buitenland importeren voor nieuw bloed.
Die investering kan ik nu gewoon niet doen. Misschien dat wanneer we een beetje de boel op gang hebben dat dat wel kan.
Misschien dat ik bij allebei wel eens ga kijken
Moet ik er wel even een dagje voor plannen