Gelukkig kun je ook nog altijd teruglezen en dan reageren Leon
grid
Geplaatst: 25-10-09 00:25
Oeh halfbroer Chayenne door Benson niet door ... lees nu reden o niet lekker op het harde En Leon nog uitgenodigd voor jubileum en lange tafel kontenkletsers en zowel Sas als Sabrina keer gevallen Sas waarschijnlijk verrekte kniebanden niet fijn en veel Pablo bloed dus al goedgekeurd... Black Arrow idd leuk leuk en makkelijk te onthouden
en minder interesse voor demo's/ shows en jubileum
Oeh Whis morgen 1ste wedstrijd Go Whis Go Whis maar dat gaat vast goedkomen
Bij Berdien wel hele dag droog geluksbal en haha ja soms moet je opletten met wat je wenst
Annique de bijzonderheid van arabieren ontdekt die gaan ook echt door het vuur voor je als je er mee overweg kunt wilde ik ook lange tijd 1 maar na een tijd paste ik er niet meer op toen maar overgestapt naar dromen over een IJslander en Welsh Cob trok me ook heel erg en toen een tinker gekocht en nu vind ik ondertussen Highlandpony's ook helemaal geweldig (en klein welshje en/ of shet v 1m wil ik er ook bij) dus wordt nog wat als ik OOIT een boerderij heb *droomt verder* Als op link klik krijg ik: Het opgevraagde onderwerp bestaat niet
oeh max koliek maar prikken geholpen en natuurlijk helpen we dan 1st met paardjes
Kasha de stabiele factor bij stoplicht en lief katje misschien weer schimmel dekens van HH passen meestal wel goed op tinker
O Angela die heb ik in Wehl ook al 2x zien rijden 1ste keer toen 1ste keer Z1
Ja prijzen dalen enorm en hier in omgeving ook nog vanalles te koop
en toen heel veel scrollen gelezen lachwekkend weer
Met lies als groep kontenkletsers mee naar Engeland JAAAA en lies ook aan de imkimi en Sexy lies alsof jij dit nodig hebt
Hier oranje, groen, beige en geel voor Say
haha dagmar herkenbaar hier ook nette kleren uit werk hubs omkleden en weer weg Ook goed bezig metimikimi
en van Orbs naar geesten naar hemel/ hel...
Nathalie ook erg leuke imikimi
Grit je orb is lichtinval/ weerkaatsing van iets denk ik dan als op andere geen "stof" zit
Ellen naar bios geweest nu ook ver achter met lezen kun je hierboven soort van bijlezen 1 stuk overgeslagen met allerlei bla bla
Oke, heel goed.. Ik snap je Leon... Oh wat ben ik toch altijd blij met die mooie, grote verslagen Grid Ik ga ff vriend uit de kroeg halen Ik denk daarna direct op bed............. of niet....
Ik sta perplex, zouden het dan toch enge stofjes zijn?
Ik ga al draaiend en woelend de nacht in, weltrusten!
*zat net ff nostalgisch terug te lezen in TinkerDorp, met de Tinkercourant * Zijn er maar weinig van hier die dat kennen denk ik? Grid en draaakje wel iig.
Grit
Geplaatst: 25-10-09 00:43
Mijn ogen vallen dicht en morgen gaat de wekker weer op tijd.
Goed hij verveeld zich gelukkig TV met veel sport Vandaag alle kaartjes meegenomen die hij en vriendin hadden gekregen hij was natuurlijk nog een tijd lang groggie van de medicijnen dus toen kon ie niet goed lezen enzo, maar nu totaal geen zware pijnstilling meer alleen pilletje dus nu echt goed bij en kan ie het lezen enzo Verder wordt het articuleren nog elke dag beter en ABC dus niet meer nodig Denk dat we dat ook gaan merken als ie weer kan praten, want hij praatte zowiezo altijd al erg onduidelijk (mede ivm hazelip) dus da's nu denk ik staks stuk minder
Ook nieuwe foto's van z'n manneke meegenomen daar wordt ie altijd erg vrolijk van maar je ziet ook aan hem dat het moeilijk is om te zien hoeveel hij nu al kan en hoe groot hij al is enz enz
en hij is nu natuurlijk voor deze zware afdeling eigenlijk al "beter" maar omdat huig nog beter moet worden "ligt ie daar maar" en meer als 's ochtends fysio en TV kijken is er niet hopelijk komt daar snel verandering in!