Nou ze is door bertje gedekt (eigen hengstje) voor de 3de keer op een rij, en nu denk ik echt dat het raak is. Zal vanavond haar uiertje dr bij zetten, daar is duidelijk aan te zien dat ze drachtig is Zaten zelfs al harsdruppeltjes op, dus heel lang gaat het niet meer duren. Gister ook wat beweging in het zonnetje gezien! Ennem, niet meer hengstig gezien dus.. Zou sterk zijn als ze niet drachtig is toch !
Ik heb het helaas chronish, alleen komt het soms wat heftiger naar boven (alsm ik weer eens met mijn domme hoofd op blote voeten ga lopen ) Ik ben aan de cranberry, supplementen e.d. zal mrogen wel weer afgezakt zijn.
Thee lust ik niet
Oh dan heb ik laatst ook echilada's gehad alleen dan zonder saus, ik koop gewoon tortilla's en prop daarin wat ik lekker vind
Geeeen idee. Ik loop normaal nooit op blote voeten maar eergisterennacht moest ik naar de wc en die is beneden in de bijkeuken (tegels en kou!!) En ik had geen zin om m'n sloffies aan te doen.
dom dom dom
Aniekepiek
Geplaatst: 12-03-09 12:04
grid schreef:
Ah Anniek meer tekenen als alleen buikje dus
hell yeah Flinke schoppen waren het. Mevrouw kreunde erbij, je ziet ook aan de foto dat ze dr niet zo'n zin meer in heeft, ze is ook lekker chagie, wil alleen maar snoepjes en geknuffeld worden. Dat duid op een merrieveulen niet? Ze heeft ook echt n rondebuik en draagt naar de zijkant/onderkant, terwijl Nancy van stal deane, haar geread heeft, die dacht (kreeg ze niet heel duidelijk door) Dat er een hengstveulen in zat, minimaal bont, en stoer karaktertje. Bij cheyenne kreeg ze wel duidelijk een merrieveulen met een heel leuk wit koppie voor zich
cp112
Geplaatst: 12-03-09 12:05
Paintlinger schreef:
Tortillas met Kipfilet, sla en Tzatziki saus is heerlijk!!
Oooeee tzatziki is zoooo lekker net als fèta in salade