Heb trouwens nog wat foto's Had een nieuw halster voor Prada, dit vond ze ervan En ze kan tegewoordig stilstaand aan de teugel staan, kon ze echt niet! En het zadel! Moet er nog een goede pad onder zoeken maar dit was voor het proefrijden
ik meen dat ze is verhuist doordat ze en weidegang heeft daar, en aan de duinen zit
Klopt En ook omdat ze dan zeker is dat er voldoende / daadwerkelijk gevoerd wordt... Sja, ik weet wel waar ze staat, maar zou het niet kunnen uitleggen Maar ze staat daar echt heel mooi mooie weitjes, stallen, lekker de ruimte, topkwaliteit stro, en gewoon die hele situatie Meer ruimte ook, verlichte bak, op een km van de duinen
Ruig halster Joyce Als je een pad wilt, Grandeur maat 2 past er goed onder Je moet Randolls zien als een maat 1,5 vergeleken bij de Barefoots. Zadel ziet er nog netjes uit En vlot een goeie pad regelen he
Jaa.. Ik zei toch dat t super was! Ben trots op je!
Ik heb nog lekker gereden hoor.. Twas ook heerlijk weer! Morgenavond, als ik optijd klaar ben met werken, ga ik weer rijden.. Heb licht in de bak dus..
Makkelijk ja! Wij hebben helaas geen verlichte buitenbak. Maar wel een mooie binnebak dat scheelt! Ik wou nog wat zeggen.. Maar wat.. Helemaal vergeten
Edit!! Ik weet het weer! Weet iemand toevallig hoe je filmpjes van een telefoon kan verkleinen ?
Ik moet nog werken aan het rechtopzitten na t springen! Maar ik was zo blij, dat ik haar een paar keer na de sprong om dr hals vloog dat ze het zo super deed Oja.. En op het 1e filmpje.. Het kwam gewoon plots uit me mond 70/80 80-90 1 Meter!
Netjes hoor, ik zou alleen iets verder aanrijden zodat ze werkelijk recht en mooi uitkomt voor de sprong Zelf beter meezitten, handen naar voor, misschien je beugels nog een gaatje korter.. En.. Zet je cap op!!
Ja ik weet het ik wou eigenlijk beetje dressuur gaan rijden.. Maar Prada had daar de balen in.. Toen sprong ze uitzich al.. Toen maar even een paar keer gesprongen.. Ik moet idd beter op me houding letten ja. Ik vergeet soms wel een dat het zo hoog is en dan springt ze onder me uit!
prada: wat gaaf dat je 1 meter hebt gesprongen! leuke foto's en filmpje, sita gaf de tips al.
zal zo je topic's even bekijken Sita.
Zo net terug en lekker vol. Toch was het niet helemaal geweldig. Er waren spinazie rolletjes met spek er omheen, maar het zand knisperde tussen je tanden. Ze hadden het helemaal niet gewassen. Mijn zusje had een zal taartje, wat giga zout was. En de zeeduivel was gewoon taai en niet gaar, volgens hun hoorde dat zo.