Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

idd mooi bijpassend weer Leon
--> heb je ook nog een topic gemaakt of?
) van wisky 

vandaag heb ik haar alleen een half uurtje van het lange gras laten eten dat vond ze wel oké
want de weilanden waar ze nu op kunnen zijn behoorlijk kaal (maar ze krijgt genoeg voordroog hoor
)

ziggy_janet schreef:misschien als ik zin heb maak ik morgen even een topic, maar ben nu heel moe, misselijk en heb koppijn.
Ik ga lekker slapen, welterusten iedereen!
truste
) en dan slapen
z 
Iedereen is zeker van het zonnetje aan het genieten!

Ben blij dat het geen bokjes zijn, die raak je vaak niet kwijt.

Aangekomen in huize Syl, in een keer goed gereden...
Vanochtend eerst naar Zwolle, vriendin gaan verhuizen, heb voor het eerst gereden met een aanhanger en mijn eigen auto sindsdat ik m'n E heb...
Ging heel goed
Verder nog wat paardenspul van vriendin gekregen, incl. een hele fijne wollen zweetdeken met hals voor Dewi (mt 205 ofzo, dus ze verzuipt er heerlijk in). Daar waren we verder op zich vrij vlot klaar, dus toen richting het zuiden, bedacht me dat ik wel even bij Leon en zijn kudde in Oosterhout kon langsgaan, zo gedacht, zo gedaan. Leuk om Snowdon zelf weer te zien, hij lijkt nog groter geworden dan ie al was
Chayenne is een lekker ding, gaat echt een heel leuk paard worden. Santa is kjoet.... En Chamee... hmm.. niet mijn smaak
Maar wel leuk om die hele kudde daar eens lekker te zien, hij heeft 't goed voor elkaar. 
Ben dr kapot van!
, gezadeld en naar de les.. Ging op zich wel goed, alleen Amy en ik zijn géén Horsemanship combi
Wat is dat doodsaai.. Maar wel veel geleerd.. We kunnen er iig wel weer wat mee. Heb weer huiswerk mee, wijken, overgangen, rechtmaken en ga zo maar door. Weer terug naar stal gereden, komt Ramona.. Anja heeft net een soort zware koliek gehad. Mutsie had dr paard met ijskoud water gewassen, paardje is al oud dus ik denk dat het door het enorme temperatuurverschil ineens op dr velletje komt. Nou, daar nog even mee geholpen.. DA geweest..
Ik kon hem na een tijdje gewoon pakken.. Puur door middel van lichaamstaal.. Hij stond nog stijf van de zenuwen.. Maar toen ik hem had en overal streelde werd hij al gauw ontspannen.. Dus ik heb mijn middagje weer gehad.. Ben echt doodop.. 
Echt kjoet kleine geitjes!