[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:32

Nikita_GoGo: Hoe groot zijn Nikita en Chester eigenlijk?

Annick

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:42

jilleroo: succes met het verhuizen, en spannend hoor dat je in de oekraine gaat wonen.

NikitaGoGo: Sissi is een flinke dus, en nog niet uit gegroeid .
Damian is nu 3 jaar en 1.63, maar z'n kont staat al weer hoger, weet ook niet waar die gaat eindigen.

Allemal bedankt voor de complimentjes
tis een doerak hoor die Dio, maar heel lief, hij zit achter de katten aan rent door het huis, je heb je handen er vol aan.
We hebben hem al voorgesteld aan damian , jammer genoeg had ik mijn toestel niet bij.
Damian vond hem wel leuk, maar ja hij is bont he

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:06

Hallo!

Poe... Het weekend is weer bijna voorbij... De meesten hebben wel een lekker weekend gehad zo te lezen!

Dio is een érg lekker ondeugend hondje zo te zien. Ik kwam vanmiddag hier op het strand ook zo'n bullen- pupje tegen. Denk wel ongeveer van dezelfde leeftijd! Heet Stoffel

Leon, JP is die date waarmee je vorige x ook op zaterdag naar de film bent geweest? Wel leuk dat het zo goed klikt! Heb je die date van woensdag door laten gaan of afgezegd?

Ik vind die Clio juist heerlijk zitten! Vooral in vergelijk met een Opel oid. Zit alleen nog te twijfelen welke van de 2 Clio's het moet worden....

Leonoor en Pollo, van harte met het mooie resultaat! Chub en ik hebben 11 deember wedstrijd (onderling) Hoop op net zo'n mooi resultaat!

Mamauba, zonde he, wat mensen zo'n paardje aan kunnen doen. Ze zal het vast als een paradijsje ervaren bij jullie!

Verder weet ik ff niet meer...

Comedy Night was inderdaad best lachen. Alleen de afsluitende Stand Up Comediant, dat was een afknapper. Niemand kon om hem lachen en als gevolg daarvan ging hij zijn heil zoeken in het in de zeik nemen van collega's en publiek.

Vanmorgen lekker uitgeslapen, lekker tot een uur of 14.00 zitten beppen met Sascha. Toen terug naar huis, met Simba naar het strand en daarnet ff gedold met Chubje. Heel veel overgangen, stap - draf, stap - galop, draf - halt, achterwaarts - draf. Ze vond het wel leuk geloof ik . Afgesloten met een rechtergalop, want móet een officiele B-proef rijden in december.

En nu ga ik ff patatjes eten

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:35

Halloooo allemaal,

Het spijt me, ik lees wel mee maar heb gewoon geen tijd en puf om elke keer te reageren...

#Tinkermuts: leuke foto's van Chakotay en Wietske....Lekkere ondeugende koppies

Cayuse te koop? dat is sneu.....

#coydog: wat raar? maar ja een foutje kan gebeuren....ik zou ze gewoon even mailen

#Leonoor: gefeliciteerd!!! je mag terecht trots zijn op je knollie en de berijder!

#Annick: wat een bekkie heeft Dio.... hij kijkt zijn ogen uit op het strand...

#Chubby: moeilijk is dat he? de juiste auto vinden....Succes met de wedstrijd....

Vandaag een lekker buitenritje gemaakt met WenK....Ik mocht op Lisje en zij op Joris de pony van een vriendin van haar....
We hebben echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk genoten!!! Wow dat was echt wat we wel konden gebruiken...!
We hebben de paarden gevoerd en die waren weer helemaal tevreden.

zie hier twee kriebelaars
Afbeelding
en mijn kleine held
Afbeelding

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:46

Leuke foto's Silas!

En nieuwe Diofoto's.....zwijmelllllll

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:00

Ja silas.. ik hoor het NET,, je weet het nog eerder dan dat ik het wist

http://www.marktplaza.nl/3-jarige-tinke ... 384475.php

Ik zit NET met Leonoor op MSN. en die vertelt mij dit!
ik ben er helemaal kapot van..

De afspraakl was ik de eerste koop terug OOIT. OOk al kan ik hem niet kopen.. afspraak is afspraak
.
Ik heb ze NU gemaild met verhaal en uitleg. Rich en ik zijn echt kapot.
Ik dat paard maanden hier gehouden... in laten rijden.. Gecasteerd. etc.
Goed huisje gezocht. Contract gemaakt.. en nu dit!!

waarom weet ik dit niet als eerst van de verkopers??
MEN ben woest.. boos,.. verdrietig.. van alles...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:06

Nadine, dat is idd erg slordig van die mensen! Je bent zeker terecht boos hoor! Ik hoop dat dit nog goed uitpakt voor Cayuse...

Knollehollen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:08

snowdon schreef:
Nikita_GoGo: Hoe groot zijn Nikita en Chester eigenlijk?

Leon, Chester is maar 1.53m en Nikita is gemeten bij het ICS op 1.62m, maar die wil ik zelf toch nog een keer zelf nameten. Ze is zeker niet groter, eerder kleiner, ik schat Nikita op 1.58m.

Cayusejuhh - wat een toestanden zeg, sterkte ermee !!

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:10

Hier het uitgebreide verslag.

Om 11.00 uur waren we er. We gingen naar de pony's zoals zij haar noemden. Ik schrok me rot ze stond in een donkere box in een schuur met een hele ongelijke vloer en ontzettend vies, zo vies dat ik niet eens haar hoeven durfde op te tillen om daar naar te kijken en ik ben niet ergens snel vies van. Het enige voordeel was dat het wel een box van ruim 3,5 bij 3,5 was. Ze kreeg water uit een halve ruw afgezaagde olie ton of zoiets. Ze had net eten gekregen. Ruim 3 kilo brok en dat terwijl ze nooit buiten komt en dan ook maar even in 1 voer beurt terwijl ze al veels te dik is. Ik vroeg wat haar naam was en naar een lange stilte kwam er Marieke. Hij moest echt na denken voor haar naam. Ze heeft bijna geen staart meer en aan haar manen heeft ze ook aardig zitten schuren. Maar ik kan geen wondjes vinden dus verwacht dat het geen zomerexeem is maar meer een teveel aan eiwitten en verveling. Ze liep verbaasing wekkend goed voordat ze al 2 weken niet uit die box was geweest. We hebben haar maar snel in geladen, ze liep er gelukkig zo in volgens mij wou ze ook snel weg. Ik ben naar binnen gegaan naar de eigenaar en heb betaald + de wormspuit die ze in opdracht van mij hebben gegeven.
Bij ons gelijk in de wei bij Bram, Pride en Mauricio. Bram ging natuurlijk gelijk even jagen maar dat was naar 50 meter ook over. Naar mijn verbazing keek Mauricio amper naar haar terwijl het toch een merrie is en hij maar 3 weken geleden is gecastereerd, maarja hij heeft ook een draadje los. Pride gaf haar al helemaal geen aandacht. En alleen van Bram mag ze niet dichterbij komen maar dat is snel over. Toen we vanmiddag en vanavond nog een keer gingen kijken stond ze aan de andere kant van de wei. Ik ging de wei in vanavond en riep haar ze gaf gelijk antwoord en kwam aandraven. Wel eerste even voorzicht naar mij toelopen want het was pikke donker maar naar een voorzichtig aaitje vond ze het veilig genoeg om te eten.
Het is echt een schat van een merrie ik hoop dat ze snel wat afvalt en ze gelukkig word want dat ze verdient ze wel.

Leon die tinker op de foto is Mauricio.

Hier een paar foto's vanavond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de link naar de rest van de foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Album=LIYOOMQU

Cayusejuhh dat is een zware kl*te streek van die mensen, ik ben benieuwt als je antwoord terug krijgt wat de reden is.
Ik heb dit zelf ook gehad met een vriendin. Ze heeft heel goedkoop een paard van mij gekocht en beloofd dat wij de eerste koop ooit terug zouden krijgen. Maar nu heeft ze hem een halfjaar later zelf verkochte voor bijna het 3 dubbele zonder ons een kans te geven om hem te kopen. Ze wou gewoon geld verdienen want ze kon het natuurlijk moeilijk maken om aan ons ook bijna het 3 dubbele te vragen.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:12

............... echt.. BIZAR dit

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:13

Afbeelding

Hier een foto van vader, moeder en dochter.

Van links naar rechts: Nikita - Sissi - Chester

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:15

Cayuse staat te koop voor het geld wat ik er voor gevangen heb 3750 euro ( 3800 euro heb ik gekregen

Rich zegt net dat hij denkt dat ze het financeel niet kunnen trekken meer. Ze hebben net een 2 ling ( ze was zwanger toen ze hem kocht)
En nog 2 kids. En ze gingen net verhuizen ( ze mailde mij nog 2 weken geleden !!! wanneer ik met Offspring daar en bos rit kwam maken

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:16

Maar waarom bellen ze je dan niet? Je hebt toch een afspraak gemaakt dat bij verkoop jij eerste keus hebt??

#nikitagogo: leuke foto..... mooie familie!

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:17

Leuk zo'n familie foto. Ik vind het alle drie knoeperts om te zien.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:17

Jeetje hoe komt Sissi zooooo GROOT! Apart

Nadine, wat vond je bizar?

Ik vind die lichtstrepen in elk geval erg bizar, mamauba... Op je nachtelijke foto's van Marieke.

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:19

snowdon schreef:
Ik vind die lichtstrepen in elk geval erg bizar, mamauba... Op je nachtelijke foto's van Marieke.

Ik ook weet niet wat het is.

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:20

Mamauba - geef Marieke maar een lekkere knuffel, die zal ze wel niet veel gehad hebben bij die boer, ach gerrum toch..........

Hopelijk kan ze gaan genieten van een heerlijk leventje bij jullie.

Hoe Sissi zo groot komt? Misschien grote voorouders of ouders hebben zelf een slechte jeugd gehad ?

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:25

Zo, even bijgelezen.

Silas, wat een moppie is je zoontje !! Heerlijk ventje. Nu ook al dol op paarden ?

Cayusejuhhh, verschrikkelijk balen van Cayuse. Kan me voorstellen dat je ontzettend pissed bent, en ben benieuwd naar de reactie van die mensen. Kun je dan niemand meer vertrouwen op z'n woord. Leuke foto's trouwens van je kids op Lala en grappig filmpje ook, ha ha "Drijven, drijven" !!!

NikitaGoGo, ik vind zowel Nikita als Sissi plaatjes van merries. Sissi heeft echt een prachtige uitstraling vind ik. Hoe groot was ze met 2 jaar ongeveer, ben even benieuwd hoe mijn (bijna) twenter Kyara nog zal gaan groeien. Is nu 1.55 denk ik, en nog hevig overbouwd.

Silas en WenK lekker samen gereden, heerlijk.

Mamauba, goed dat jullie de Fjord een beter leven gunnen. Die mag blij zijn dat jullie haar gevonden hebben.

Chubby lekker naar het strand, waar ga je dan naar het strand ? Is toch nog wel een eindje rijden vanuit E-L ?

Annick, geweldige foto's van Dio. Ha ha, dat buikje op die eerste foto !! Echt zo'n lekkere mollige puppenbuik.

Jilleroo, succes met je grote plannen !!! Spannend hoor !!
Jellie, die foto van jou op Flanna kan ik me nog herinneren, die stuurde je mij in 1 van onze eerste mailtjes. Flan is inderdaad veel veranderd, in haar voordeel (en vond haar toen al mooi !). Leuk dat je weer lekker gemend hebt.

Kreeg gisteren van de hoefsmid een groot compliment over Kyara en Muirne, de inmiddels jaarlingen (we noemen het nog steeds veulens ). Ze kwamen zelden zo'n goedegemanierde en -opgevoede jaarlingen tegen. De dames deden het allebei ook super.

Gisteren nog een actie van mij. Wilde een paar gaatjes boren in de stelen van de mestvorken, bezems e.d. in de stal. Dus accuboormachientje erbij, en boren, boren .... kreeg er met geen gewéld een gat in (niet er doorheen althans). Dus uiteindelijk - met gekwetste trots - manlief gevraagd wat ik fout deed ... had ik het boormachientje de verkeerde richting (dus iets eruit schroeven in plaats van erin boren) in staan

Edit : NikitaGoGo, super foto van je paardjes !!!

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:27

Euh Leon.. dat was dat ik Cayuse te koop zie staan , en het echt Bizar vind. geen woorden even te zoeken..

Maar jullie posten zo snel hihii

Nikita gogo dat is echt apart! maar je weet niet wat voor ouders er voor de moeder en vader heeft gezeten. Cayuse komt ook uit Offie 165. en hij is maar 151

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:36

Cayusejuhh schreef:
Euh Leon.. dat was dat ik Cayuse te koop zie staan , en het echt Bizar vind. geen woorden even te zoeken..

Maar jullie posten zo snel hihii

Nikita gogo dat is echt apart! maar je weet niet wat voor ouders er voor de moeder en vader heeft gezeten. Cayuse komt ook uit Offie 165. en hij is maar 151

En daarentegen komt baggio uit een moeder van 150 en vader van 165
moeilijk voorspellen hoor!

en klote van Cayuse!

ships, kiddo is wakker! tot zo

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:44

NikitaGoGo schreef:
Afbeelding

Hier een foto van vader, moeder en dochter.

Van links naar rechts: Nikita - Sissi - Chester

Wat een mooi stel zo samen zeg prachtig.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:45

* zoekt de beeb aan tiet smiley van Leo * even eten en dan HUP snaveltjes dicht en oogjes toe

whahahahha
Oeps//

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:49

lekker dat je nu zelf voor die fjord kan zorgen die weet niet wat hem overkomt.
cayusejuhh idd raar dat die mensen geen contact hebben gezocht met jullie, misschien uit schaamte dat ze hem nu alweer moesten verkopen.
chubby wat voor klasse ga je starten.
annick dio is echt een snoepje.
hoe hoog is nikita en sissi.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:50

Cayusejuhh:

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:55

@Pollo//: dan NOG.. bedoel paarden wereld is klein beetje mens moet weten dat je via Internet er toch wel achter komt. OF daarbij als hij weg zou zijn en ik hun zou mailen ofzo. dan hoor ik ook dat hij er niet meer is.