Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Hoop op net zo'n mooi resultaat!
. Afgesloten met een rechtergalop, want móet een officiele B-proef rijden in december.
Ja silas.. ik hoor het NET,, je weet het nog eerder dan dat ik het wist 
snowdon schreef:Nikita_GoGo: Hoe groot zijn Nikita en Chester eigenlijk?
Ze heeft bijna geen staart meer en aan haar manen heeft ze ook aardig zitten schuren. Maar ik kan geen wondjes vinden dus verwacht dat het geen zomerexeem is maar meer een teveel aan eiwitten en verveling. Ze liep verbaasing wekkend goed voordat ze al 2 weken niet uit die box was geweest. We hebben haar maar snel in geladen, ze liep er gelukkig zo in volgens mij wou ze ook snel weg. Ik ben naar binnen gegaan naar de eigenaar en heb betaald + de wormspuit die ze in opdracht van mij hebben gegeven.
............... echt.. BIZAR dit 

snowdon schreef:Ik vind die lichtstrepen in elk geval erg bizar, mamauba... Op je nachtelijke foto's van Marieke.
). Ze kwamen zelden zo'n goedegemanierde en -opgevoede jaarlingen tegen. De dames deden het allebei ook super.
actie van mij. Wilde een paar gaatjes boren in de stelen van de mestvorken, bezems e.d. in de stal. Dus accuboormachientje erbij, en boren, boren .... kreeg er met geen gewéld een gat in (niet er doorheen althans). Dus uiteindelijk - met gekwetste trots - manlief gevraagd wat ik fout deed ... had ik het boormachientje de verkeerde richting (dus iets eruit schroeven in plaats van erin boren) in staan

dat was dat ik Cayuse te koop zie staan , en het echt Bizar vind. geen woorden even te zoeken..
dat is echt apart! maar je weet niet wat voor ouders er voor de moeder en vader heeft gezeten. Cayuse komt ook uit Offie 165. en hij is maar 151
Cayusejuhh schreef:Euh Leon..dat was dat ik Cayuse te koop zie staan , en het echt Bizar vind. geen woorden even te zoeken..
Maar jullie posten zo snel hihii
Nikita gogodat is echt apart! maar je weet niet wat voor ouders er voor de moeder en vader heeft gezeten. Cayuse komt ook uit Offie 165. en hij is maar 151
NikitaGoGo schreef:
Hier een foto van vader, moeder en dochter.
Van links naar rechts: Nikita - Sissi - Chester
even eten en dan HUP snaveltjes dicht en oogjes toe
beetje mens moet weten dat je via Internet er toch wel achter komt. OF daarbij als hij weg zou zijn en ik hun zou mailen ofzo. dan hoor ik ook dat hij er niet meer is.