Weer een partijtje paardenspullen binnen en op MP zetten! helemaal leuk altijd, eruit vissen wat ik nodig heb, wat spullen voor mijn verzorgster waarschijnlijk en verder weer verkopen. Jammer dat de peesbeschermers niet Diaz maatje waren
mooi! had voor mezelf mooie nieuwe stalschoenen willen kopen.was laatst een uitverkoop bij ej,maar helaas was mijn geld nog niet binnen.toen geld binnen was,was mijn maat niet meer beschikbaar.das balen,de helft korting was ook te mooi om waar te wezen
Fijn Karlijn! Leuk hoor Mira, kan eens voelen hoe een goed opgeleid paard loopt. Tja Ellie, zo heb ik een jaar (of is t al 2?) een paar petrie's bij de EJ op de tik getikt voor de helft van de prijs.
ik hb ook nog oude zwarte petries staan voor de liefhebber.. zijn niet de mooiste meer maar kunnen zeker nog gebruikt worden. mogen voor een prikkie weg.
best een rustige dag vandaag.geen dierentuin zoals ik gewoonlijk doe,moest zelfs denken wat doen we:gourmetten,bbq-en of gewoon een normaal eten.had gewoon totaal geen idee wat ik wilde.misschien doet het weer het wel.uiteindelijk zijn we smiddags eerst even naar een rommelmarkt gegaan.eigenlijk veel te warm,we hadden zelfs maar een fles water meegenomen om maar te kunnen drinken wanneer nodig.naderhand zijn we een klein beetje gaan toeren door de buurt.we waren net thuis komt mijn broer op visite(had ik niet verwacht,is laatst niet geweest toen mijn vader jarig was).toen hij weg was wilden we gaan gourmetten.net op dat moment komt ook nog een vriendin aanwaaien.die bleef maar even,dus daarna was het eten.rond 7en naar eros gegaan.met hem een wandeling gemaakt,en nu zit ik even uit te rusten. heb trouwens van mijn ouders een mooie zilveren broche gekregen met drie paarden.echt heel erg mooi! morgenvroeg nog werken en dan vrij,vrij vrij!
vandaag nog smorgens gewerkt,wat was het weer benauwd.na krap een half uur weer zeiknat.maar goed ik mocht niet klagen want een aantal dingen niet hoefde te doen,maar was toch wel blij dat ik klaar was en naar huis kon. ik kreeg namens alle bewoners een mooie boeket bloemen.voor mijn verjaardag en mijn verlopen jubileum.ik had verwacht iemand van de organisatie te zien vandaag ,om mij alsnog te huldigen voor het jubileum(nu alweer 3 maanden geleden)maar helaas...dan maar na de vakantie.kan mij niet deren,ik heb vakantie! morgen voor het eerst sinds 3 weken weer rijles.
Oh de foto's van Jaron zijn leuk zeg! Ik had afgelopen zaterdag een soort mini-bokt meeting met Tinker_Sally! Erg leuk om Sally en haar baasje nu in real life te zien! Was een geslaagde middag. Ik heb me opgegeven voor een soort Turbo bos rit as. zondag, Kerry is er helemaal klaar voor, die kan gelukkig urenlang rijden zonder moeite. Ik vind het voor hem een goeie ervaring, nu maar even afwachten of mijn bips er ook zo over denkt na deze dag