Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SIEMxFUNNY schreef:Wat leuk al die filmpjesIedereen lekker bezig op zijn eigen manier.
Jaron die een tempotje lager loopt![]()
Braaf zeg Leonoor! ziet er goed uit.
Mona die haar best doet. Kayleigh wordt trouwens over 3 maanden 3 jaar.
eindelijk een tempootje lager!
en aveleijns voetje alweer een stuk beter, wat een opluchting!
ben benieuwd naar de foto!
Sinds ik boomloos rijd gaat dit echt veel eenvoudiger, zelfs op een tonnetje als Gracey!
. Wlde eerst wat oefeningen doen met haar been omhoog houden tot ik mijn vinger van haar afhaal, maar bij het poetsen deed ze het met 1 been al voortreffelijk. Ik wil dit even een paar weken vasthouden voor ik meer ga vragen. Wil het moment niet verpesten haha. Dus heb ik haar hoofdstelletje ingedaan ben ik erop gesprongen met mijn spijkerbroek en gympies en hopla naar buiten. Lekker veel gestapt en een drafje, zelfs een galopje haha, maar omdat ze dan soms erg hard wil hield ik wel haar manen erbij beet. Dan kan ik beter achteroverleunen om haar op die manier te remmen. Doe het noooiiiit met teugels. Zo blijf ik een beetje in balans. Was heerlijk en onderweg allemaal mensen "kijk ze zit zonder zadel!! Braaf paard!". We reden langs grote grasmaaiers, weggetjes overspannen met nog hollandse vlaggetjes, allemaal wapperend in de wind. Madam ziet het niet. Wat kan ik op zulke dagen genieten van mijn puppypaard!

en gefeliciteerd met je 6-jarige knul!!!
enkele zwarte staart en enkele manen stukken zwart. en wst donkerder rondom de ogen. Sowiso 1 maanoog, andere nog niet gekeken haha 
, maar met een minisjofel ( deze kan helaas de stal niet in ). Ik zet de bak laag en schep deze vol .... 3 bakken met ene kop erop zijn eruit gekomen

binnenkort minimeet?

Fijn.
vraag me af hoe ze het dan wel wou doen.. en de eigenaren waren er heel blij mee, en ik moest ze op de hoogte houden enzo..