[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:53

je hebt tenminste wel vooruitzicht dan? ik bedoel je relatie gaat lekker, dan mag je er wel van uit gaan dat je op een gegeven moment samen gaat wonen.... Woont Erik al wel op zichzelf?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:55

mijn grootste probleem is dat ik wil sparen voor als er wat gebeurd

bv : filou gebeurd wat mee, cerberus die wat gaat krijgen, knert die bedenkt ga maar lopen, ik die wat overkomt bv ziektewet oid zwanger ik noem maar wat op
mocht het niet gebeuren dan heb ik teminste wat als ik ooit een huisje kan kopen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:55

Ik betaal 300 per maand, dat is 250 huur en 50 overige lasten.
Voor Jes en Flynn betaal is 60 per paard per maand. En dan de overige kosten nog.
Ik wil me straks ook gaan inschrijven voor een woning, dan weet ik zeker dat als ik straks afgestudeerd ben, dat ik dan min of meer kans heb op een huisje. Voorlopig zit ik hier nog wel prima, maar je weet nooit wat de toekomst gaat doen, en dan heb ik die punten maar vast staan.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:57

tja ik ben niet zo'n race geval qua relaties
mag voor mij wel 5 of 10 jaar duren voor ik met um samen ga wonen :o (heb teveel slechte ervaringen)

dat doe je netjes berdien

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:58

of je neemt een abonnement op de postcodeloterij.....
Ik heb mijn beestjes verzekerd en ik spaar ook wel wat.....
En een andere baan dan? waar je wat meer uren op contract hebt? 'gewoon' een fulltime baan? dan zou je die 1000 euro per maand misschien kunnen verdubbelen??

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:58

Lastige situatie. Moet er niet aan denken dat je thuis ook je rust niet hebt.

Hier heb je voor betaalbare huurwoningen ook een wachtlijst van jaren!! Vriendin (met zoontje) van mij woont alweer een jaar bij haar vader in om deze reden.
Dan moet je particulier gaan huren. Soms heb je daar best een leuke woonplek mee. Wij hebben 10 jaar voor 300 euro per maand (incl) in een klein knus huisje gewoond. Zat bij een groter huis waar een van hun vaders in had gewoond.
Maar daar moet je zo'n geluk mee hebben om zoiets te vinden.

Knap Ellen, het is gewoon duur. Met huur en boodschappen ben je er inderdaad niet.

Ik ben ook zo'n "miss save". Spaar liever voor het geval dat, dan dat ik uit eten ga of ga shoppen. Daar geef ik niks om en daar geef ik ook het minimale aan uit.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:01

of je raad het geluid van q music :P

een andere baan ben ik idd al naar het zoekken
maar dat is erg moeilijk in deze tijd vooral als je 4 jaar werk ervaring enof opleiding mist

ik kijk ook goed rond naar woningen ed maar ik kan niet te ver van assen af dan worden mijn brandstof kosten gewoon te hoog

gelukkig ben ik dus niet de enige spaar miep
zolas jullie al gemerkt heb zit het me zelden mee zoals bv mijn brommer die gestolen is etc etc
dat zou een goedde geld spaarder zijn
met de auto ben ik zo'n 3,5 euro per rit assen kwijt en met de brom 2 dus dat zou ook een goedde besparing zijn maar helaas pindakaas
Laatst bijgewerkt door rommulus op 14-06-09 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:01

rommulus schreef:
tja ik ben niet zo'n race geval qua relaties
mag voor mij wel 5 of 10 jaar duren voor ik met um samen ga wonen :o (heb teveel slechte ervaringen)

dat doe je netjes berdien

hahahahaha jij hebt er tenminste 1, ik krijg er geen gevangen..... hahahahahaha

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:03

rommulus schreef:
of je raad het geluid van q music :P

een andere baan ben ik idd al naar het zoekken
maar dat is erg moeilijk in deze tijd vooral als je 4 jaar werk ervaring enof opleiding mist

ik kijk ook goed rond naar woningen ed maar ik kan niet te ver van assen af dan worden mijn brandstof kosten gewoon te hoog

Werkervaring lijkt idd tegenwoordig het zwaarst te tellen..... Ik knijp in mijn handjes dat ik bij Nestle werk, de doorgroei mogelijkheden zijn super, ben nu toevallig met eea bezig.... maar dan moet ik toch wel aanzienlijk harder gaan werken dan dat ik nu doe..... maar goed eerst maar eens gaan babbelen.....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:04

ehhh voor maurits heb ik 2,5 jaar droog gestaan
en tussen maurits en erik - peter dat was gewoon een ongelovelijke zak !!! ook zo'n 2 / 2,5 jaar

ik werk me nu al de pest pokke
nu vallen de uren wel mee maar ik heb de regelmatigheid van nop dag en nachtdiensten door elkaar de ene dag tot 11 uur s'nachts om dan vrolijk de volgende dag vrolijk weer om 8 of 9 uur in de taxi te zitten voor een 10 of 12 uur's dienstje heerlijk gewoon
als je daar uit komt ben je dood (teminste ikke wel)
het mag allemaal wettelijk ook maar net

ik ben al blij als ik een regelmatigere baan krijg dan nu en een vast loon, min zit ik inmiddels tussen de 1300 en de 1500 geloof ik dus dat zou fijn zijn
Laatst bijgewerkt door rommulus op 14-06-09 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:08

Carlo maakt erg veel uren en ik was ook continue met werk bezig en altijd maar aan het rennen. Ik heb erg veel geluk dat ik juist een stap terug kon doen. Een minder goede baan met minder salaris, maar ook meer rust en vrije tijd.

Okay Veluwe, here we come. Regenmuts op, lieslaarzen aan, oleeeeeeee!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:10

sucses grit !!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:12

Veel plezier Ingrid!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:15

Thanks! Gelukkig zijn mijn ouders niet bang voor wat regen. Ik weet alleen niet of ze ook voorbereid zijn op opspattende modder en water }>
Zit te wachten tot Carlo mij oppikt. We hadden alles al klaar gezet, alleen Tom moest er nog in. Ik wilde eigenlijk op Vince meerijden, maar ga toch maar mee op de kar, kan ik nog onder een plu schuilen.
En Spoek gaat ook mee, die ligt hier naast mij te piepen. Honden weten altijd precies als er iets staat te gebeuren.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:16

gezellig grit !!! lekker met de meute op pad
het zal in iedergeval rustig zijn :D

gaat even mijn regelementen boek erbij pakken en daarna klaar maken voor werk

voel me net zo'n klaag paal bah

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:44

Werk ze vandaag, En klagen is lekker af en toe!!! Daar zijn we ook Nederlanders voor!!
Ik wil wel foto's zien vnvd van ouders met modderspetters! :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:45

he kzie dat ik ook meelezers heb....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:02

:D mwah voel me al beter heb een vuilnis zak gepakt en heb even een keukenla opgeruimd en alles wat ik niet meer vertrouwde en wat overdatum was weg gemieterd
en tevens alles wat nog her en der in andere kastjes zat er weer bij in gezet
resultaat een half lege geordende la en een grote volle vuilnis zak de container in :D
heerlijk :D
heb er foto's van gemaakt dus ouders kunnen zien hoeveel ze hadden he he

wie is mee lezer ???

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:09

Goedemorgen!
huisperikelen!! Kan megoed voorstellen dat als je alleen bent het best lastig is om helemaal rond te komen met al je vaste lasten en dan nog de onvoorziene uitgaven.
Johan en ik zijn 2 jaar geleden gaan samenwonen in eerste instantie op mijn loon omdat Johan nog op school zat. Wel hadden we beide spaargeld waar we af en toe dan ook weleens aan moesten komen. Maar we hadden het vooruitzicht dat Johan snel zo gaan werken! Dat is dus ook gebeurd en nu hebben we 2 inkomens. Nu kunnen we dus inderdaad ook weer sparen en daar ben ik ook wel van! Je weet maar nooit waar je het voor nodig hebt. De wasmachine die kapot gaat, de auto die weer eens wat heeft, we willen ooit trouwen en hopelijk ook kinderen krijgen. Heb dus graag wat geld op de bank staan voor alle onvoorziene uitgaven.

Hier is het enorm rotweer!! Het regent onafgebroken.
Johan is een weekend weg en zit in Callantsoog maar die zit in zn korte broek buiten!!! Nou ja, beter dat ik hier regen heb dan hij daar....

Vanmiddag nog even naar Boncho toe, even zn nieuwe regenpyama passen. Hopelijk past ie... Anders moet ik morgen weer gaan ruilen ofzo.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:10

Goed bezig! kga ff naar stal, kijken bij de paardjes en of het konijn er nog is....
meelezer is niet belangrijk, verre van. ben vereerd dat ik nog interessant ben :P

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:19

goeiedag meld me ook weer ff heb bijgelezen maarneit alles is blijven hangen, haha heb me uit bed gesleept na een zwaar nachtje :+ en ga zo ff lekkr naar de paardjes :D

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:32

goeiemiddag... :O wel bijgelezen, maar ben vandaag een beetje te lui om alles te onthouden.....sorry.. :Z ga zo ff bij de paardjes kijken... ff met z'n 4en lui doen:P zijn ze namelijk ook erg goed in... :)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:35

Goede middag iedereen!!
ik probeer alles bij te lezen, maar het is wel veel hoor!!!

gisteren lekker met Lad gaan wandelen en was weer erg gezellig hihi. We wandelen nu lekker veel buiten en hij vind het steeds leuker en is echt een koele kikker aan het worden hihi

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:10

lalalala het regent nog steeds.... wtf buien??? Nog ff en het loopt de kelder in.... oh nee die heb ik niet....

Helaas heeft Henkie het niet gered. We vermoeden dat hij toch door de aanval van de katten misschien zijn rugje gebroken heeft oid. rip henkie....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:14

:wave: Heb mijn laarzen weer terug :D en nu weer terug van Someren idd erg nat daar ^) maar gelukkig hebben ze een binnenbak ;) die dan wel weer veel te vol werd :(:)

Nu is het hier in Uden idd droger en lijkt lichter te worden maar of dat in Someren ook zo is ?! I khoop t voor ze wat nu kunnen ze neit lekker buiten in een weitje of zo staan ...

Dadelijk naar communiefeestje ook wel jammer dat dat zo in water valt :\ en dan ook al die kinderen binnen ipv buiten :o

Grit Veel plezier op de veluwe :wave:

[edit] ah zielig henkie :(:) ruzie met kat niet overleefd ;(