[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:08

Ja, dat is inderdaad wel zo.. Het kost wat, maar toch.. Dan hebbie ook wat..

Voor mijn 'klanten' ga ik ook altijd naar de fotograaf hier, krijg namelijk een fikse korting op afdrukken.. Daarom kan ik ook mijn foto's voor een aantrekkelijker tarief leveren dan dat je bijv. ze bij een andere fotograaf besteld.. Lachen

Die kamelenfoto's zijn echt super! Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:09

Marleen, die foto's heb ik af laten drukken dus kan ik hier niet laten zien haha
Van vandaag hebben jullie nog wel een verslagje tegoed, maar heb geen foto's...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:09

silas schreef:
Sita_ schreef:
En toch snap ik dat niet dat ze dan gewoon zulke foto's aan klanten sturen..

nee dat snap ik ook niet...
maar heb ik ook bij de hema meegemaakt...
had een hele mooie kerstkaart en die hadden ze aan 2kanten stuk gesneden....was echt balen

Ja dat weet ik nog! Ja

Hema, Kruidvat en ja, zelfs de Appie.. Daar gaan geen bestanden van mij heen.. Veelste riskant.. Bloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:10

Kruidvat heb ik ook wel eens gedaan, voor simpele fotolijstjes op m'n bureau e.d. Ja

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:11

Oh, dacht te lezen dat je daar foto's van had, maar verslag is ook goed hoor! Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:18

Als je echt betaalde foto's levert dan is zo'n internetgeval misschien wel wat te riskant. Maar voor mijn HTK foto's is de Appie prima hoor Haha! Mooi scherp ook, moest een kleine 50 foto's af laten drukken van mijn nieuwe camera voor peoples op stal, en ben daar zeker tevreden over Ja

Het Atlasgebergte, daar ben ik een dag geweest. heb daar ook een berg beklommen Clown *LOL*
Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:27

Vandaag lekker op het gemakje bij de paardjes bezig geweest. Vandaag de meiden, morgen de heren Haha!
Eerst met Chayenne gespeeld in de bak, ze was wat dromerig... dus alleen beetje friendly game gedaan. Overal aanraken en beetje kriebelen. Van de leadrope een halster gemaakt en als helikoptertje boven haar rondgezwierd Huilen van het lachen Bal nog even aan laten raken en laten stuiteren en nog even links en rechts op een neer staan springen en zo n beetje uitgeprobeerd wat ze wel en niet kon hebben. Orenspel is net een mimiekshow bij d'r Tong uitsteken

Daarna Chayenne omgeruild voor Whisper, eerst eens stevig gepoetst.. wat was ze zwart! Uiers zijn nog ok hoor Peet Knipoog Leuk vind ze het echt niet... Voorpluk nog ff in de vlecht gedaan en opgezadeld. Eerst even met d'r in de bak rondgewandeld en toen ik de teugels zo pakte alsof ik op wilde stappen, eigenlijk om te kijken hoe ze op de teugeldruk reageert, ging ze in d'r achteruit.... en d'r zat geen HO bij geleverd Clown Ff uitgeprobeerd waar ze op reageerde en toen een voet in de beugel. Ik was alleen en ze heeft even stilgestaan en we zijn nog vreemden voor elkaar.. dus was voorzichtig met haar en mezelf. Ze bleef warempel toch maar staan ipv weer in de achteruit en toen ik zat was het gewoon een brave pony waar ik lekker wat rondjes mee gestapt en gedraafd hebt. Niets aan het handje, lekker ontspannen en genieten. Toen wilde ik eens kijken hoe ze zou reageren op een galophulp, ik hoefde niet perse te galopperen met haar ivm de conditie en de kleine bak... maar even knopjes uitproberen. We reden rechtsom en mevrouw sprong in 1x in galop... maar wat een lompe aansprong (ben ik wel gewend van Snow) en snelheid! Zo, die stoof er even vandoor, maar viel ook direct weer terug in draf daarna. Ik moest mn lachen even inhouden en heb haar maar even door laten draven. Een rengalop zat ik niet op te wachten in dat kleine bakje. Maarja even later linksom wilde ik het toch nog even proberen, want ze reageerde wel goed op de gevraagde oefeningen. Euhm tsja, toen had mevrouw geen zin meer Clown Was kleine rodeo en toen stond ze stil en was de batterij op Clown Mijn geduld werd dus even op de proef gezet, maar mijn geduld won het van haar starrigheid Duivel Nog ff gedraafd en gestapt en toen afgestegen. Ik heb wel om d'r gelachen hoor, wat een ding en wat een tank Haha! Ga de volgende keer met haar naar buiten, dan kan ik meer doorzetten denk ik. Wel iemand mee uiteraard.

Toen d'r vlechten nog wat gefatsoeneerd en een appeltje gegeven. Ze vond me toch wel aardig geloof ik, ze probeerde nog tegen me aan te schuren en stond lekker op d'r gemakje naast me te soezen.

Daarna Santa nog ingevlochten, gepoetst, gelongeerd en bekapt... maar toen zag ik ondertussen Shiloh alweer de boel slopen in de shetpaddock... *zucht* en heb toen de proef op de som genomen. Santa teruggezet bij Sorento en Shiloh eruit... hup bij de tinkers in, achter het schrikdraad. (Wat ik overigens ook weer flink door mn zenuwen heb laten lopen, echt wel AU!)
Snowdon en Chayenne sloten Shiloh in vol met gesnuffel en gekriebel, Shiloh stond volop te flehmen bij de hengstige pis van Whisper en er overheen staan te zeiken haha. Kennismaking met Whis ging ook goed, heel gemoedelijk kuddetje nu Lachen Stonden met z'n 4en op een kluitje. Heb Whis en Snow zelfs betrapt op 1 kleine haal door de manen heen Knipoog Leek al op wat kriebelen! Ben benieuwd of dat ook nog zo gaat als Whis niet meer hengstig is... Ziet er wel heel schattig uit hoor Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:28

Een berg beklommen ja haha, hoe hoog? D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:31

Heerlijk bezig geweest Leon, wat een rijkdom heb je dan toch he.. Dromen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:31

lekker druk middagje leon Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:34

Te hoog Huilen van het lachen Het was warm, steil en nou ja, niet echt een pad ofzo. Was meer een geklauter over rotsen en losliggende steentjes heen. Flinke work-out. Gingen naar een watervalletje. Uitzicht was fantastisch, maar de klim zelf best pittig. Zeker voor iemand die geen conditie heeft (ik dus Huilen van het lachen ) Beetje jammer was ook dat reisgenootje S. het maar onzin vond, en niet wachtte of wat dan ook. Ander meisje uit het hostel die ook mee ging wachtte op me, dronk samen met mij wat water, gewoon gezellig op ons gemakje. Maar S... Ben flink vaak door haar afgesnauwd, wat ik zei was onzin en meer van die aardigheiden. Was niet echt leuk.

Klinkt als een geslaagde kennismaking dus! Hihi, die rodeo Nagelbijten / Gniffelen Hoe hoog is Whisper eigenlijk?
Je moet Jessie ook nog eens komen testen he? Schijnheilig En wrattenzwijn Flynn Huilen van het lachen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:36

snowdon schreef:
silas schreef:
leon gewoon een email sturen dat het mis is gegaan, dan krijg je gewoon nieuwe

Weet je het zeker, ervaring mee dan?
Kan het proberen... maar voor het geld hoef ik er niet achteraan zegmaar. Bestel daar gewoon nooit meer iets.

bij mijn vriendinnetje was de foto beschadigd en die heeft gewoon een nieuwe gekregen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:39

Ooooooooit kom ik wel eens die kant op Berdien Haha! Is wel een eindje Bloos Misschien kan ik het combineren met een bezoekje aan een hengst. Clown
Stijl... is het niet steil? Clown

Whis is 1.55m Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:43

Stijl? Waar zie jij stijl? Schijnheilig

Haha ja het is wel een eindje weg ja.

1.55, mooi maatje! Ja

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:47

valsspeler!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:50

Haha!

Iemand ook een kopje slakkensoep?
Afbeelding
Vork

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:56

Getver!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:57

Ahh Bah.. Heb je dat gegeten? Misselijk Ieuwl..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:58

Hahahaha nee joh, waar zie je me voor aan? ROFL Vegetariër he Haha!
Nee, de Brit die we hebben ontmoet in het hostel waagde zich er wel aan. Kom is helemaal op gegaan Bloos! Ziek

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:59

Valt een slak ook onder vlees dan.. Nagelbijten / Gniffelen Blond Bloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:00

Gatverderrie!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:05

Nou ja, het is geen plant Clown Huilen van het lachen
Maar zelfs als ik wel vlees at, er zijn grenzen Nagelbijten / Gniffelen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:07

Hihi, ja.. Daar geef ik je gelijk in.. *LOL*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:13

Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:15

Pfff.. Ik verveel me dood.. En het is nog maar kwart over 9.. Gaaaap
Het is voetbal op TV.. Gaaaap En ik heb niks te doen.. Bluuuh.. Scheve mond