Waar woon je ergens Grr?
Wel mooie foto's.
En verder ben ik een beetje dood, dus even enkel kopie / pasta 

Verslag, Aman is afgekeurd trouwens
Zag het vanmorgen al niet echt zitten, ze had al een behoorlijk hoge hartslag met 44 (dat is de max
haar normale rust-hartslag is 36) en dan dat enorm warme weer, Aman's wintervacht + twee uur op tempo gereden. Ben dan dus ook gewoon terecht afgekeurd, voor de rest was alles keurig in orde, maar de hartslag was veels te hoog.
Wij zijn om 10.20 gestart, verder gingen met ons mee ook nog twee Haflingers (waarvan de ruin erg
was) die bereden werden door een vader en zoon ofzo? Weet niet, maar was wel gezellig
later, een eind na de 10 km hebben we nog een vrouw met een IJslander ingehaald, en eigenlijk hebben we toen globaal met dat groepje gereden, soms echt bij elkaar, dan grotere afstanden ertussen, maar ging fijn 
Enfin, de omgeving is werkelijk prachtig en fantastisch mooi daar
Ideale ondergrond, bospaden, niet te zwaar, lekker afwisselend. In het begin een aantal enge hekken volgens Des, en toen moesten we ook nog eens door een greppel ofzo met wat water, en Des wou niet, dus ik Aman sturen, die wou ook niet
Dus toen eraf gejumpt, erdoorheen gewaad (zakte 30 cm weg ofzo
) en weer opgestegen en verder. De eerste 5 km hebben we met een tempo van 13,5 km/u gedaan
Op de 10 km zaten we op een gemiddelde van 12 km/u. Op de 15 km zaten we zo rond 11 km/u. En daarna dus na 1 uur en 55 min over de finish gekomen. (ietsjes meer als 10 km/u dus
Laatste stuk eerst nog lekker gegaloppeerd en daarna een flink eind wezen stappen.
Toen afgezadeld, gaan koelen, maar zag het al gelijk, zou die hartslag niet laag genoeg krijgen binnen 20 minuten. Dus na een kwartier aangeboden voor de keuring en toen idd afgekeurd. Maar ik ben zelf heel tevreden
Voor mij is ze wel fit to continue, was nog lang niet moe, had nog genoeg energie, turgor was goed, ze wou eten en drinken, was niet kreupel (ondanks het onderweg afgetrapte ijzer).
Daarna weer naar huis
Op stal haar nog even onder de warme douche gezet (vanwege dat zweet) en toen buiten op de paddock, ging ze gelijk liggen rollen
Ben trots op m'n mutsie. Je zag ook gewoon dat ze genooot, oortjes naar voren, lekker fel en kittig rondlopen. Ze heeft het super gedaan
En ik zeg nog even
aan mijn Gaston Mercier stijgbeugels, ik heb gewoon bijna 2 uur gedraafd zonder pijn aan m'n knieën te krijgen, en dat is voor mij een unicum