heb morgen ook nog examen met hondje dus ik heb geen nagels meer over

ik was ook wel nieuwschierig naar de barefoot maar ben na advies toch voor de startrekk gegaan
(die vind ik stiekum toch de mooiste van alle boomloos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cheveyo schreef:Sita, wacht maar even, het lijkt er op dat hij er niet in staat, misverstandje misschien denk ik. Heb ook geen idee, kreeg te horen dat hij er in kwam maar ben er zelf niet mee bezig geweest.
Nog n misverstandje...HS dacht dat ik volgende week bedoelde..dan moet de paint maar Kit wilde ik tussendoor....nu proberen we maandag maar dan moet ik werken....sjips sjips...
Cheveyo schreef:Sita doe hem toch maar, het is mij te onduidelijk. Dus als je hem wilt sturen graag! Ik ga nu mijn adres pb-en.
Berdien schreef:Aahh wat een schatje!
nee, maar ik weet zéker dat ik hem niet ga kopen, dus als iemand dan op mij moet wachten.. snap je?
ARRGHHH ik ben het zo ZAT he! ik moet voor school die takke windows computer gebruiken, begint hij te jammeren over validatie etc. Of ik wel even een validatie kit van €141,51 wil kopen. Jaahaaa. Oh ik ben dat k*****tprogramma zo zat he!
*knuffelt iMac* dan maar proberen of de iMac het toch wil pakken, ondanks dat het via WMP moet en het op een externe databaseserver staat *ratelt technisch verhaal af*
Sita_ schreef:Oh, nou ik heb nog een week dit gratis abbonnement.. Dus je roept maar..
Watvoor foto ging het om?