Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonte schreef:Even controle. Ben je er nog????????
Dan zal de rest van winkelend Nederland wel denken wat een zuurpruimen
Je hebt iig leuke paardenspulletjes gekocht! En lekker bij de IKEA gegeten 

Bonte schreef:jacky2 schreef:Bij mijn vriendin is dat ook gebeurt,
Alleen andersom,
ze haalde in houten een hoge tweede premie,en toen ze de papieren binnenkreeg telde ze de punten op en kwam ze uit op 143 punten.
Dus had ze een eerste premie,zij gemailt naar het stamboek en nu een maand later smsde ze me gisteravond dat ze toch een eerste premie had gehaald.
Hoe kan zo'n fout nou gebeuren ?(dit is geen harde kritiek maar gewoon een vraag ?)
Ze heeft nou wel de dagkampioenschap gemist !
Helaas onoplettendheid van de jury. Cora, mail Anouk even hierover. Ik geef het ook alvast door.

fjordkootje schreef:Indezz schreef:FjordKootje : Was alles in orde met Kootje en Mira of heeft ortho nog wat gevonden?

Lem piepen omdat ie mee wilde rennen
Flan was braaf, af en toe wat sloom. Maar na een goede tik liep ze beter door
Ze is ook maar 1x wat geschrokken, bij een klapperende vlaggenmast. Sprongetje opzij en weer lekker verder. Nu staat ze lekker voor een paar uurtjes in de wei. Hoe dan ook we hebben een gezellig ritje gehad. 

snowdon schreef:jacky: De kar is op zich wel ok, de Tinker die ervoor staat is misschien ook groter en langer als jouw Macho?
Wat leuk dat jullie naar het strand geweest zijn. Heerlijke eigenwijze foto's van Dio zeg
Echt een lekker bekkie heeft ie!
Annick schreef:sissi 1.63 zoooooooooooo die is ook groot dus, net zo groot als deems, hou oud is ze nou???