Ze is niet zo heel groot nu. Denk zo 1.45 uiterst. Ik vind het een heerlijke maat. Ja he Faye we vonden dr meteen al geweldig. Ze valt nu nog steeds echt niet tegen. Ben superblij!
@karlijn,wat een leuke foto's van diaz!ze heeft op veel foto's een ondeugend snuitje,dus kan me wel voorstellen dat ze dus af en toe je laat zweten op haar te pakken.l
Ja echt 2 knap is ze al he? Maar ze mag nog lekker genieten. Af en toe doe ik voor onze band een borstel erover en haal ik haar naar het erf. 1 x een klein stukje gewandeld. Gaat ook goed alleen stopt ze veel. Maar voor eenndier dat nog niets kent is het al super. Ze is echt mijn afleiding nu. Ga verder prive niet door zo'n leuke tijd en geniet en vergeet alles als ik bij dr op de wei ben
Ze kan al in 1 x meteen goed stilstaan en vast aan een ring met halstertouw. Dacht ga het langzaam introduceren maar het was geen probleem.
komende dagen krijgt eros weer rust.die warmte die er weer aankomt....zaterdag heeft de rijder weer les en miss zondag dat we nog een buitenritje doen,ligt eraan of ik iets in de planning heb. ik kan nog steeds niet wennen aan het geluid van de ijzers.brr krijg iedere keer weer kippevel.
Wow 2 machtig! Pracht paard Jess had je nu eens dichter gewoond .
Vandaag naar vorig paardje gegaan (tinker ook) die zit er echt uber super, ze zorgt ontzettend goed voor de 2 mannen (haar andere ruin ook) echt eens van de betere keuze's geweest om 'm naar haar te laten gaan .
Hihi die foto met die cap Leuk dat ze alles zo goed doet.
Straks eens naar de paardjes gaan. Misschien ga ik nog eens foto's proberen maken van Casje en Figaro. Met wat geluk ben ik op tijd voor hun dagelijkse show
jorretje
Geplaatst: 01-08-13 21:38
Wat lief van Cassanova Lilly gaat goed he?! Vlinder is echt leuk, net zo'n bonk als mijn Gijs! Helaas zijn bij hem de manen nu wat minder. Dat vond ik raar, want ik zie m nooit schuren en toch leek het steeds minder te worden ipv meer. Vanmiddag een van zijn kuddegenootjes betrapt... die stond er een pluk uit trekken Echt pluk pakken en er dan hard aan trekken totdat ie dus met een pluk haar rond liep :/. Dat wordt weer regelmatig anti-bijt erin.
Oh meen je niet, wat balen van Gijs zijn manen. Doet Gijs er niks op terug dan?
Met Lilly gaat het inderdaad heel goed! Heb nu zelfs bewijs dat ze stiekem nog wel een kinderpony is.
We mogen nu zelfs aan haar oren zitten, eerder mocht het absoluut niet;
Zelfs bij het hek kwam ze nog even een knuffel halen.
DeCobvan
Geplaatst: 02-08-13 14:43
leuke Lilly.. jeetje zonde van Gijs zijn manen en hij kreeg net een bos!
ja Vlinder is 2jaar zoals (eigenaar) Jessica al zei.. ik ben alleen de messenger en de foto deler, gezien Jess ff met andere dingen bezig is. en ik mag de mee genieter zijn van haar schoonheid van dichtbij en wie weet in de verre toekomst als ze naar Burgh komt, nog wel van dichterbij.. wie zal het zeggen.. de tijd gaat het leren..
Gisteren met Sjaak naar het strand geweest.. was voor ons allebei weer ff geleden.. echt een schande terwijl ik aan zee woon whaha.. Samen met een dorpsgenootje gegaan, ik rij haar tinkermerrie bij gezien de ruiter angstig is geworden door de merrie haar drakenstreken.. we waren naar een ander strand dan waar we normaal heen gaan.. lag veel slik op de bodem.. sjaak gleed zelfs een paar keer weg waardoor hij ff koppie onder ging.. maar hij bleef gewoon in het water dus hij zal het leuk hebben gevonden.. dusjaa lekker gespetterd en die draak ook nog het water in gekregen waarna haar eigenaar ook nog kon genieten.. al met al.. geslaagde avond! Shakiro is dus officieel bestempeld tot Zee-Paard
Ah lieve Lilly! Zwemmen met paard, dat is echt een toekomstdroom voor mij!
Gijs heeft een beetje maling aan alles en iedereen (soms ook aan mij ). Hij wandelt meestal weg als iets m niet aanstaat, maar dat helpt niet als je aan je manen getrokken wordt. Zelfde figuur springt ook continu op zijn kont, daar heeft Gijs inmiddels wel genoeg van dus nu durft ie wel flink te bokken als dat gebeurt, maar dat deed ie de eerste maand ook niet. Heb nu maar weer een halve pot anti-bijt in zijn manen en staart gesmeerd, hopelijk vindt weidegenootje dat heel erg bah en leert ie t snel af.