Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superrizzo schreef:Ik heb daar een hele mooie steen voor namelijk de Carneool.
Deze werkt aardend, activerend en vitaliserend. De steen werkt opbeurend en motiverend en geeft zelfvertrouwen.
Trek succes aan en lost problemen snel op.
superrizzo schreef:Ik heb daar een hele mooie steen voor namelijk de Carneool.
Deze werkt aardend, activerend en vitaliserend. De steen werkt opbeurend en motiverend en geeft zelfvertrouwen.
Trek succes aan en lost problemen snel op.
Zoefff schreef:mm zoekt de post van degene die zij dat ze altijd te ver weg woonde en wilde vragen waar je dan woont maar kan hem niet meer vinden!
Sandra, ik ken die besparings problemen, bij ons i het ook elke keer als er een pakje binnenkomt wat zit daar dan weer in
Diana fijn dat je nieuwe aanwinst het zo goed doet!!
Marall, wat wil je precies horen?? Advies welke je weg moet doen of niet?? Succes met je zadel kast!
Marall schreef:Zoefff schreef:mm zoekt de post van degene die zij dat ze altijd te ver weg woonde en wilde vragen waar je dan woont maar kan hem niet meer vinden!
Sandra, ik ken die besparings problemen, bij ons i het ook elke keer als er een pakje binnenkomt wat zit daar dan weer in
Diana fijn dat je nieuwe aanwinst het zo goed doet!!
Marall, wat wil je precies horen?? Advies welke je weg moet doen of niet?? Succes met je zadel kast!
Nee hoor wil geen adviesZijn me alle 3 even lief.... Wacht op de nieuwe schuur..Maar wordt vast pas vlg jaar
![]()
En als er een weg gaat is dat de Haflinger...Supper lief paardje kan alles voor de kar,springen,en onder zadel...Alleen wordt ze wat ouder is nu 16 jaar. Maar erg leuke pony om recriatief mee te rijden voor t hele gezin.
Mijn bedoeling was dan ook haar te verkopen al Arall 3 jaar is en rustig kan beginnen met inrijden en voor de kar beleren (mennen is mijn hobby).
Arall is de bedoeling dat ze een e pony wordt leuke maat voor mijn dochter van 13.
Maar goed nu dus nog niet....Zat alleen te denken of ik ze een deken op zal gooien.