ach het is wel STOF voor aan een kampvuurtje ofzo Het doet veel STOF opwaaien en het geeft weer STOF tot nadenken
Blijven leuke creaties van kimi Leon, dit zijn de mooie verhalen voor rond een kampvuur, in het donker, rond middernacht en vlak voor bedtijd Truste Mirjam en zijn er inmiddels al meer uitgelogd?Nathalie, die hebben veel beschermengelen
duhhh stro op de ondergrond, in elke schuur waar zich stro bevind krijg je zulke foto's en zeker met die simpele camera's In een binnenbak met donker zand ook grote kans
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJZANPSU.jpgUit zelfde serie foto'sOok stofjes.Maar grit heeft de mooiste
niet zelfde plek, is vanuit ander oogpunt gefotograveerd, ander licht inval.... ditmaal duidelijk te zien aan de overbelichte voorgrond.
Ben nu de foto aan het uploaden van buiten.Als het luktDe foto die ik erna heb genomen is het weg,en me lens was net schoongemaakt
ja he.. echt ik zie nu al die foto's weer he.. echt zo schattig, hij was echt schattig idd hihigaat veel te snel haha
Dat was van de flits, stond wel op de zelfde plek, alleen mezelf 5 graden gedraaid Maar zijn mooie stoffen toch?