Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whis_Serada schreef:Ah ik ben blij dat ik me niet druk maak om die die stamboeken.
Kijk je zit bij de een of bij de ander of nergens.
Ik snap berdien ook en ook ik lees de cobstukken en ook ik ben het niet met alles eens.
Maar ga me er niet druk om maken hoor.
Ik ga dit jaar weer met whis naar de keuring toe. voor het proefje onder de man.
En net wat Leon zeg.
Die dagen zijn leuk
Stennisje schreef:wil ook zeker naar de ledenvergadering (wanneer is die?).
Berdien schreef:Enige reden waarom ik met Flynn naar een keuring zou gaan is als hij straks weer meer is uitgezwaard is puur.. showLaten zien dat Thunder er weer wat moois van heeft gebakken. Verder niet
Berdien schreef:Sosy, het gaat me niet om het dekgeld, maar het lidmaatschap van het stamboek wat op dit moment geen waarde voor mij heeft ivm ontbreken van fokplannen. En ik weet wat een veulentje met me doet, ik heb er zelf één lopen. Hoewel.. veulen.. dat is hij al lang niet meer
Is ook zo hoor Leon, en ik spreek ook echt voor mezelfMoet iedereen ook helemaal zelf weten natuurlijk
En iedereen zoekt weer andere dingen in een stamboek, dat blijkt ook wel uit het feit dat er voor één ras tig verschillende stamboeken/verenigingen bestaan in ons pietepeuterige landje
snowdon schreef:Ja sosy, in 2010 dan hopelijk ons eerste gefokte tinkerveulen... maar dit jaar eerst maar ons mini-veulentje
Berdien schreef:Nou, misschien moet ik dan maar met Flynn naar een keuring gaan.. geven jullie hem een beetje kans?ik weet dat ik als zijn nummer 1 fan niet altijd reëel naar hem kijk namelijk
sosy schreef:Owwwww dat duurt nog even van Snowdown?