[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:47

Leon, en naar je savebox moven?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:26

sylvia: Mensen tegen worrdig, wat een kl**tzakken heb je er tussen zitten zeg. Niet normaal dat iemand dat doet, bij iemands anders paard.
maya: lekker gereden. En gewassen, nu is amandus weer een blonde godin!
marije: wat jij met inloggen hebt, had ik ook. Ik heb nu gewoon op automatisch aanmelden staan.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:28

heb heel vluchtig bijgelezen, zit op het werk namelijk.

Leon en arjan: Veel sterkte voor de kleine santa, wat stinkmodder zeg. De natuur is zo onvoorspelbaar.

deborah: hou het rustig, we zien je vanzelf wel weer.

ben waarschijnlijk morgenavond weer pas online. Duimen jullie dat het morgen meevalt? Bloos
Grrr: BANBAY thuis Haha! Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:36

TK: wordt morgen heerlijk weer dus gaat vast goed komen. (we willen wel uitgebreid verslag)

Heb net trouwens heerlijk getut met Ziggy. Lekker geborsteld, gevlochten, sokjes bij geknipt. Heb trouwens voor het eerst een best goede hengsten vlecht gemaakt, nog niet echt netjes, maar het lijkt er aardig op.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 20:39

Paul Minnaar, haha ja tis wel een flirter ook zou zo zijn naam eer aan kunnen doen, is mijn oude stagebegeleider & trainer.
Heb nu iets meer dan een jaar geen les meer van hem gehad, omdat hij voor zichzelf is begonnen ed. En nu is hij ook begonnen met les geven op locatie. Zodoende komt hij mij en Amy nu lesgeven..

Hij is ook paardentandarts.. www.Eqix.nl of www.horsedentist.nl

Maya een drukke dag gehad, Amanda gewassen.. Leuk!
Nogmaals succes morgen! Haha!

Janet is ook aan de poets geweest.. En ist gelukt met knippen? Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:02

aaah leon en arjan, heel erg veel sterkte met het verlies! Was even schrikken zeg, had het niet verwacht!

@Silvia, pfff wat mensen al niet kunnen doen he, manen afsnijden hoe ziek kun je zijn!

Ben der ook weer Haha!
Net even na me werk een uurtje met pal gewandeld door het dorp, hij genoot er echt van, kwam elke keer met zen neusje even tegen me hand aan, kon zelfs een stukje draven, hij is echt zóóó braaf, ben zo blij met hem!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:10

Wandelen is ook fijn... Ik doe het zelf ook graag, ik ga graag met de Haflinger of de Tinker van Hans te voet op pad. En straks met Ellie uiteraard ook Vork Eerst maar eens een paar keer die weg op en neer langs de nieuwe stal, zodat we zeker weten dat dat goed gaat... Clown

Maya, dat klinkt echt als een heerlijk dagje! Als ik dat soort berichten lees dan willikook Zij zijn groot en ik is klein! Ik moest alleen ff nadenken waar je Aman had gelaten, maar je hebt natuurlijk morgen die endurance... En Amanda staat er dus al mooi op ook OK dan! Wel foto's maken he! En ik ga voor je duimen Ja

En ik mag de trailer van Hans lenen, dus ik kan Ellie morgen gaan verhuizen Go jij! Go jij! Dwz: als ik de stangen kan vinden Nagelbijten / Gniffelen Maar eigenlijk is het best een fijne trailer als ik het zo zie, hij heeft 'm zelf opgeknapt... Tussenschot is erg hoog volgens mij, en best of all: er is een voorlaadklep! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:15

Hee wat fijn dat je de trailer mag lenen Haha! Succes dan maar met verhuizen he!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:16

Succes met verhuizen Silvia! Hopelijk vind je de stangen!

Wandelen vind ik ook heerlijk! Wil binnekort weer met Shania gaan wandelen ook.
Heb het een hele tijd niet gedaan, tijdgebrek, maar ik hoop dat ik strakjes toch minstens 2 keer per week met haar de straat op kan!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:22

ik vind het ook heerlijk, even lekker uitwaaien opmerkingen naar je hoofd krijgen altijd gezellig Tong uitsteken

Had vandaag weer een opmerking van een groep jongens, nog lang geen 16 denk rond de 14 als het niet jonger was, allemaal met een sigaret in de mond, kom ik langs hoor ik achter me Héé is dat nou een pitbull...... pffff jongens haha, ik heb maar gezegt, nog net niet maar nog 1 stap dichterbij en je kan hem ermee vergelijken haha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:28

Rolleyes Tsjaa.. Sommige mensen..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:41

Ja idd Nagelbijten / Gniffelen Ook zo'n leuke: loop je met een effen zwarte Tinker (met 1 witte sok en een blesje) over straat, heb je een fijne discussie met een toevallig passerende fietser. Want dat is een Fries. Niet waar, een Tinker. Niet, een Fries, ik weet het zeker! Het is toch gvd mijn paard?! Ik denk dat ik het wel iets beter weet... Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:43

Goh.. Zulke dingen heb ik nou nooit..
Heb alleen last van mensen die als aan het buitenrijden ben mijn paard willen kopen.. Mij achtervolgen en vervolgens dagenlang rondjes rond stal blijven rijden.. Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:43

Hmmm... Geef mij dan maar discussies over het ras van mijn paard Ach gut

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 21:46

Inderdaad.. Gelukkig is dat weeral een jaar terug.. Maar leuk was anders..
Verder vermijd ik iedereen op de weg als ik aan het wandelen of rijden ben, kom niet vaak mensen tegen.. Best lekker!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:03

oh, da's balen... die mensen die zo over je paard praten Tong uitsteken :S
je weet toch zelf het meest van je eigen paard?? :S Tong uitsteken Tong uitsteken
ze willen ook gewoon niet geloven dat L'espoir 14 is Tong uitsteken
ook best wel lekker Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:27

Ik zit trouwens ook weer een beetje met een dilemma, kan het niet in zoveel woorden neerzetten ivm meelezers..
Maar goed, tzal zichzelf ook wel weer oplossen.. Hoop ik..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 22:37

Ik help 't je hopen Siet Ach gut

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 23:24

sita: ja is gelukt hoor met knippen, duurde even maar het is gelukt. Begon mijn geduld wel te verliezen, maar wilde het wel netjes hebben. als je iets kwijt wil kan je altijd pben hoor.
Sylvia: morgen elledel verhuizen.
lordj: lekker gewandeld met Pal.

Met ziggy wandel ik eigelijk nooit. Hij is mij nog iets te lomp. Misschien als hij wat lompigheid verliest dat ik wel een keer ga wandelen. Kan ook niet zo heel veel kanten uit wandelen, beetje saai.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:24

Goeiemorgen! Ik voel me volgens mij iets beter, maar nog niet goed... probeer wel vandaag effe iets met de paardjes te doen. Het is hier heerlijk weer!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 10:30

Goedemorgen,

Hier ook heerlijk weer!
Strakjes krijg ik Boktvisite.. Lachen Heb dr zin in!

Gelukkig voel je je al wat beter Marleen!

Haha Janet, je geduld verliezen bij het knippen.. Hoe lang ben je er wel niet aan bezig geweest dan? Ben meestal op een kwartiertje klaar.. *LOL*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:43

Goede middag!
Wilco en ik zijn vanochtend naar angela en giel geweest. Sem was meer en lekker met de hondjes naar het bos. Was echt heerlijk.
Zo even bij mijn schoonouders op visite, en om 6 uur gaan we uit eten met mijn ouders.

sita: Ziggy werd geiriteerd door vliegen, dus hij kon moeilijk stil staan. En ik ben scheef Nagelbijten / Gniffelen , dus recht knippen is voor mij heel moeilijk
grr: gelukkig voel je je alweer iets beter!

Hier is het ook super weer, was het de hele zomer maar zo.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:55

Wij hebben vanmorgen lekker met Noah op de hei gewandeld. Nouja gewandeld, ik werd overal doodmoe van, maar 't is zulk lekker weer, we hebben daar heerlijk gezeten. We kwamen de schaapskudde ook tegen, erg gaaf!

Volgende week wil ik er weer met Mirthe naar toe rijden, vlakbij is ook een restaurant waar je je paard in de wei kunt zetten en lekker eten, pannekoeken ofzo. Nu met de hei nog mooi een beetje in bloei, wil ik dat nog een keer doen. Zijn er mensen van hier die zin hebben in zo'n heerlijke rit? Lijkt me gezellig!

Heb er ook wat foto's van gemaakt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:56

En heb m'n nieuwe kippen en Banbay ook even op de foto gezet:

Ze zijn nog jong, en moeten dus nog mooier uitgroeien.
Afbeelding
Afbeelding

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:00

Grrr, fijn dat je je wat beter voelt! Hopelijk ben je snel weer helemaal fit Ach gut Wat een leuke hond is Noah zeg! Mooi beest! Ja

Banbay flink gegroeid... Wow!

Wij hebben Ellie verhuisd en het ging gewoon echt supergoed Haha! Trailer de wei ingereden, voor-laadklep (was bij nader inzien geen laadklep meer, de kap was nl één geheel) open, emmer muesli erbij en ze liep eigenlijk zonder problemen de trailer op. Halverwege even een hapje laten pakken, doorgelopen, stang erachter, rest op laten eten en gaan met die banaan. Het toegestroomde publiek stond mooi te kijken ROFL Ik was zelf ook onder de indruk van hoe vloeiend ze erop liep. Lovers

Enniewee... Ik snel mijn eigen auto gehaald, voor we echt vertrokken nog even gecontroleerd (Rob had een érg hobbelig pad gehad), en doorgereden. Ze heeft wat staan hinniken en ze heeft 2 keer in een bocht wat onrustig staan trappelen, maar niet zo erg dat Rob het gemerkt heeft.

En nu staat ze dus veilig in Kaatsheuvel... Nou ja, veilig. Verward Ze staat bij de Haflinger van de kennis van Rob in de wei en die bleek nogal dominant. Ellie had met één van de Grote Paarden in de andere wei al snel vriendjes gemaakt, alleen vond de Haflinger haar erg Niet Leuk Ach gut Toen ze op een gegeven moment weer aan kwam galopperen kroop Ellie onder de draad door. Tot ze door had dat er stroom op stond. Dus het arme ding schrikt zich helemaal wild, probeert zich los te trekken en trekt de draad stuk Bloos Stroom eraf, draad gemaakt en een extra stukje gezet in de wei, met wat hoger gras. Ellie mocht niet eten van mevrouw Haflinger Ach gut En in de wei met de Grote Paarden stond een hele enge ruin die Ellie ook erg Niet Leuk vond. Op een bepaald moment is ze wat heen en weer aan het galopperen geweest, kwam de ruin er weer aan stuiven, Ellie draait zich stante pede om, vliegt in de richting van de Haf, besluit dat ze dat ook beter niet kan doen, schiet opzij en galoppeerd recht op het stukje draad in het gras af Nagelbijten / Gniffelen Ze zag het net op tijd, dus op de noodrem... Alleen ging het haar iets te snel, dus ze schoof op haar zei half onder de draad Bloos! Snel weer opgekrabbelt en weggegaloppeerd van de draad... Wij snel de stroom erop gezet Clown

Toen we weggingen stond ze vrij rustig te grazen aan de andere kant dan de Haf. Vanavond gaan we nog ff kijken en het halster af doen en alles, dat heb ik nog even omgelaten voor het geval dat. Maar het komt wel goed Lachen Ze is niet gewend dat andere paarden haar Niet Leuk vinden Ach gut Arm ding. Haha! Bloos