Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst maar eens een paar keer die weg op en neer langs de nieuwe stal, zodat we zeker weten dat dat goed gaat... 
Ik moest alleen ff nadenken waar je Aman had gelaten, maar je hebt natuurlijk morgen die endurance... En Amanda staat er dus al mooi op ook 
Dwz: als ik de stangen kan vinden
Maar eigenlijk is het best een fijne trailer als ik het zo zie, hij heeft 'm zelf opgeknapt... Tussenschot is erg hoog volgens mij, en best of all: er is een voorlaadklep!
Succes dan maar met verhuizen he! 
Tsjaa.. Sommige mensen..
Ook zo'n leuke: loop je met een effen zwarte Tinker (met 1 witte sok en een blesje) over straat, heb je een fijne discussie met een toevallig passerende fietser. Want dat is een Fries. Niet waar, een Tinker. Niet, een Fries, ik weet het zeker! Het is toch gvd mijn paard?! Ik denk dat ik het wel iets beter weet...
:S

Heb dr zin in!

, dus recht knippen is voor mij heel moeilijk

Wat een leuke hond is Noah zeg! Mooi beest!
Trailer de wei ingereden, voor-laadklep (was bij nader inzien geen laadklep meer, de kap was nl één geheel) open, emmer muesli erbij en ze liep eigenlijk zonder problemen de trailer op. Halverwege even een hapje laten pakken, doorgelopen, stang erachter, rest op laten eten en gaan met die banaan. Het toegestroomde publiek stond mooi te kijken
Ik was zelf ook onder de indruk van hoe vloeiend ze erop liep.
Ze staat bij de Haflinger van de kennis van Rob in de wei en die bleek nogal dominant. Ellie had met één van de Grote Paarden in de andere wei al snel vriendjes gemaakt, alleen vond de Haflinger haar erg Niet Leuk
Toen ze op een gegeven moment weer aan kwam galopperen kroop Ellie onder de draad door. Tot ze door had dat er stroom op stond. Dus het arme ding schrikt zich helemaal wild, probeert zich los te trekken en trekt de draad stuk
Stroom eraf, draad gemaakt en een extra stukje gezet in de wei, met wat hoger gras. Ellie mocht niet eten van mevrouw Haflinger
En in de wei met de Grote Paarden stond een hele enge ruin die Ellie ook erg Niet Leuk vond. Op een bepaald moment is ze wat heen en weer aan het galopperen geweest, kwam de ruin er weer aan stuiven, Ellie draait zich stante pede om, vliegt in de richting van de Haf, besluit dat ze dat ook beter niet kan doen, schiet opzij en galoppeerd recht op het stukje draad in het gras af
Ze zag het net op tijd, dus op de noodrem... Alleen ging het haar iets te snel, dus ze schoof op haar zei half onder de draad
Snel weer opgekrabbelt en weggegaloppeerd van de draad... Wij snel de stroom erop gezet
Ze is niet gewend dat andere paarden haar Niet Leuk vinden
Arm ding.