Grrr, fijn dat je je wat beter voelt! Hopelijk ben je snel weer helemaal fit
Wat een leuke hond is Noah zeg! Mooi beest!
Banbay flink gegroeid...
Wij hebben Ellie verhuisd en het ging gewoon echt supergoed
Trailer de wei ingereden, voor-laadklep (was bij nader inzien geen laadklep meer, de kap was nl één geheel) open, emmer muesli erbij en ze liep eigenlijk zonder problemen de trailer op. Halverwege even een hapje laten pakken, doorgelopen, stang erachter, rest op laten eten en gaan met die banaan. Het toegestroomde publiek stond mooi te kijken
Ik was zelf ook onder de indruk van hoe vloeiend ze erop liep.
Enniewee... Ik snel mijn eigen auto gehaald, voor we echt vertrokken nog even gecontroleerd (Rob had een érg hobbelig pad gehad), en doorgereden. Ze heeft wat staan hinniken en ze heeft 2 keer in een bocht wat onrustig staan trappelen, maar niet zo erg dat Rob het gemerkt heeft.
En nu staat ze dus veilig in Kaatsheuvel... Nou ja, veilig.
Ze staat bij de Haflinger van de kennis van Rob in de wei en die bleek nogal dominant. Ellie had met één van de Grote Paarden in de andere wei al snel vriendjes gemaakt, alleen vond de Haflinger haar erg Niet Leuk
Toen ze op een gegeven moment weer aan kwam galopperen kroop Ellie onder de draad door. Tot ze door had dat er stroom op stond. Dus het arme ding schrikt zich helemaal wild, probeert zich los te trekken en trekt de draad stuk
Stroom eraf, draad gemaakt en een extra stukje gezet in de wei, met wat hoger gras. Ellie mocht niet eten van mevrouw Haflinger
En in de wei met de Grote Paarden stond een hele enge ruin die Ellie ook erg Niet Leuk vond. Op een bepaald moment is ze wat heen en weer aan het galopperen geweest, kwam de ruin er weer aan stuiven, Ellie draait zich stante pede om, vliegt in de richting van de Haf, besluit dat ze dat ook beter niet kan doen, schiet opzij en galoppeerd recht op het stukje draad in het gras af
Ze zag het net op tijd, dus op de noodrem... Alleen ging het haar iets te snel, dus ze schoof op haar zei half onder de draad
Snel weer opgekrabbelt en weggegaloppeerd van de draad... Wij snel de stroom erop gezet
Toen we weggingen stond ze vrij rustig te grazen aan de andere kant dan de Haf. Vanavond gaan we nog ff kijken en het halster af doen en alles, dat heb ik nog even omgelaten voor het geval dat. Maar het komt wel goed
Ze is niet gewend dat andere paarden haar Niet Leuk vinden
Arm ding.