Even snel mijn eitje kwijt hoor!
Gister tegen 6 uur richting het mooie Ee vertrokken om maar "De Nieuwe Aanwinst" te gaan kijken. De remmen van 1 asvan onze trailer deden het niet, dus hadden we maar 1 as geremd. Best eng, want dan zie je ineens overal politie... Na een lange, lange, lange rit waren we blij dat we even de beentjes konden strekken toen we aankwamen. Pride stond al in de bak te wachten. Wat een plaaaaatje! Je kunt echt aan hem zien dat hij een zoon van Braveheart is, hij is echt een vosbonte versie van zijn paps! Ik was meteen weg van hem.
Nadat hij even in de bak had lopen showen en wij allen (stalhouder, verzorgster en ik) probeerden hem te paaien, hebben we een snelle tour van de stallen gedaan (al mijn schatten veel te lang niet gezien
), en daarna een bak koffie gedronken. Eigenlijk was het unaniem, Pride mocht met ons mee naar huis.
Hij ging vrij braaf op de trailer, en gaf onderweg geen kik. Toen we thuiskwamen had hij nog geen drupje gezweet, een echte coole kikker dus! We reden de trailer de loods in en het hinnik-feest begon. Heel braaf kwam hij de wagen af, en liep ook zo mee de stal in, onder grote belangstelling van de andere paarden. Toen hij eenmaal in de stal stond gierden de hormoontjes, want hij ging tekeer! Slaan met de voorbenen, die dikke nek erop (precies papa! *kwijl!*) en maar brullen. Maar na 10 minuutjes was het hooi interresanter...
Het was 12 uur voordat ik thuis was, en om 4 uur sliep ik nog niet. Ik zag telkens de stal aan schroot geslagen worden, hahaha! Nu snel naar stal, dan mag hij kennismaken met de andere tweejarige hengstjes. Ik houd de camera in de aanslag!