Wat balen zeg dat 't zo stressvol is. Ik ben eerder andersom. Ik ben van 't late inleveren. Hier word 't meteen nagegeken. werk er aan hihi
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolandaa_ schreef:bij nsvt sorteren ze op type en bij ics op grootte? althans wat ik dan dusver kan zien?
Jolandaa_ schreef:wat een leuke veulens. Wat is de kruising met die halve tinker dan?
Wat balen zeg dat 't zo stressvol is. Ik ben eerder andersom. Ik ben van 't late inleveren. Hier word 't meteen nagegeken. werk er aan hihi
Leonoor schreef:Jolandaa_ schreef:bij nsvt sorteren ze op type en bij ics op grootte? althans wat ik dan dusver kan zien?
Sorteren is een term die misschien niet helemaal correct is, maar NSvT heeft inderdaad 3 types, de cob, grai en Vanner. Het ICS heeft in principe 1 type, namelijk de Cob en die zijn onderverdeeld in secties, namelijk de hoogtes.
_Clocloken_ schreef:Jolandaa_ schreef:wat een leuke veulens. Wat is de kruising met die halve tinker dan?
geen idee merrie is drachtig bij ons toegekomen we vermoeden connemara of pinto.
_Clocloken_ schreef:Vannacht mijn lieve shetlandermerrie Naomi moeten afgeven. Ze had een ziekte waarbij ze zelf niet meer at en haar eigen vetten in haar lichaam uitputte. Hierdoor zou ze uiteindelijk toch overleden zijn en dwang voederen zou een zeer pijnlijke zaak geweest zijn. Gelukkig hoeft ze nu niet meer te vechten. Ik mis haar echt enorm... ze was bij mij gekomen om het verdriet van mijn vorige shetlandermerrie weg te nemen en nu is ook deze engel mij weer ontnomen... De reden waarom ze deze ziekte had is waarschijnlijk inteelt, hierdoor was haar stofwisseling niet juist..
_Clocloken_ schreef:Vannacht mijn lieve shetlandermerrie Naomi moeten afgeven. Ze had een ziekte waarbij ze zelf niet meer at en haar eigen vetten in haar lichaam uitputte. Hierdoor zou ze uiteindelijk toch overleden zijn en dwang voederen zou een zeer pijnlijke zaak geweest zijn. Gelukkig hoeft ze nu niet meer te vechten. Ik mis haar echt enorm... ze was bij mij gekomen om het verdriet van mijn vorige shetlandermerrie weg te nemen en nu is ook deze engel mij weer ontnomen... De reden waarom ze deze ziekte had is waarschijnlijk inteelt, hierdoor was haar stofwisseling niet juist..