een meertje met een "sportcentrum" er om heen je kunt er golven, zwemmen, kanoen, duiken, zeilen, wielrennen, hardlopen en crossen
hier wordt ook de triplalon van klaarenbeek.bussloo gehouden
en die crossbaan is dus openbaar, er zijn kleine takjes waar je over heen kunt springen... en grote oxers van bomen ideaal punt om een keertje aan het crossgebeuren te "proeven"
hier heb ik ook voor eht eerst gecrosst... wedden dat je het daarna super leuk vind
en of het zadel recht is!!! bij oudere zadel is het linker kussens soms veel meer ingedeukt dan het rechter!! zadel met voorkant op je buik achterkant naar benenden hangen en er langs kijken!
MHD wij moeten ook nog steeds naar Busloo!! Heb gisterne wel weer kalkoengaten in mijn ijzers laten zetten dus kan van de winter evt ook nog!
Vanonder mijn steen wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties.
Mar jij ook nog gefeliciteerd
nikkielvis
Geplaatst: 15-09-10 08:14
Goeiemorgen
Ziet er leuk uit zoeff... Maar volgens mij moet je best wel hoog springen. Anders had ik het wel leuk gevonden een team van tinkers.... Nou is het springen het probleem nog niet maar het dressuur gedeelte wel. Heb geen dressuur zadel...
ik heb mijn huisarts beloofd dat ik in ruil voor die zware pillen, die het me nu mogenlijk maken om leusden en de clubkampioenschappen te rijden, wel meteen rust te nemen... en dat gaat hij echt controleren, dus helaas...
ik kwam er gisteren nadat ik het gepost had achter dat ik aan mijn moeder beloofd heb dat weekend in haar nieuwe huis te helpen schilderen dus denk dat ik zelf ook niet ga!
Nikkelvis, wat voor een zadel heb je wel?? Ow ja western natuurlijk.. tja dan kijkt de jury waarschijnlijk niet zo vrolijk als je daar de ring mee in komt... Als ik nog boomloos had gehad had ik die aan kunnen bieden om even te gebruiken maar die is verkocht.
De Rhythm Beads zijn voorzien van kralen in kleur naar wens van de klant inclusief belletjes ook zijn de Beads voorzien van handgemaakte fimo kralen.
De Gemstone Beads zijn voorzien van kralen naar wens inclusief een Gemstone (Edelsteen) bijpassend bij het paard... Je kunt dus aan mij doorgeven wat voor werking je de steen wil laten geven en ik maak er een bijpassende bead bij naar wens van de klant.
Hier een voorbeeld.
Deze bead is gemaakt met zwarte acryl kralen aangevuld met mint en zeeblauwe fimo kralen.
Ook zijn er er belletjes,geluksmuntjes,veertjes en een spiraal hanger met daarin een zwarte toermalijn. Alle Beads worden voorzien van een clip zodat je dat aan een plukje manen vast kan maken. Zo valt de bead er niet af bij het grazen of drinken.
De werking van deze bead is : aardt en beschermt tegen negatieve energie in al haar vormen: stress en spanningen. Hierdoor werkt de steen ontspannend, Lichamelijk heeft de steen een positief effect op het immuunsysteem,
Alles kan en alles is mogelijk P.B maar als je specifiek een Bead wil hebben en wil weten wat het beste bij jouw paard past !
Mar__
Geplaatst: 15-09-10 11:42
M_D_H schreef:
dat weet ik niet of ik dat wel zo leuk ga vinden
Tuurlijk wel
Zoefff
Geplaatst: 15-09-10 12:22
M_D_H schreef:
mischien een idee om een andere tripalon uit te zoeken die we met een team van tinkers kunnen rijden?
Super leuk idee!
Die enjoy the ride ritten lijken mij wat massaal, maar we kunnen natuurlijk ook gewoon op een plek afspreken bijvoorbeeld bussloo om daar te rijden en voor degene die willen sprongetje te doen!
Superrizzo heb je ook rythembeats waar ze energieker van worden??
Ik heb daar een hele mooie steen voor namelijk de Carneool.
Deze werkt aardend, activerend en vitaliserend. De steen werkt opbeurend en motiverend en geeft zelfvertrouwen. Trek succes aan en lost problemen snel op.