ik ga eens kijken of we nog ergens iets lekkers hebben in een kast verstopt ipv op de tafel wat nu versnipperd is
Owja, die bokttinkerchippendales, geweldig!
Net m'n ma aan de foon gehad, zegt ze dat Tobias niet mee mag als ik maandag bij dr langskom, gooide spontaan kwaad de hoorn er op Heb toch maar even teruggebeld met sorry Volgens mij ben ik n beetje chaggo D'r reactie is op zich nog niet zo gek na mn verhaal en als ik dan haar woonkamer nu met kerst voor me zie....
maar snap wel dat het even anders binnen kwam leon. wel lastig zo.. konden ze je maar echt verstaan dan kon je uitleggen dat het niets zo handig is om de woonkamer te verbouwen.
(denk dat we met Gwyn ook nog heel wat te stellen krijgen, maar hij is wel enorm lief en heeft wel snel dingen door. hij weet alleen nog niet wat wel en niet mag)
Hier met Henkie ook hoor. En die is zo nieuwsgierig. Als hij iets doet wat niet mag, en hij krijgt weer op zijn kop, dan rent hij naar "zijn" stoel toe en gaat hij onschuldig zitten kijken
Gwyn kan ook erg onschuldig kijken, maar hij is gelukkig niet zo snel. ik hoorde geritsel en toen zat hij heel voorzichtig aan een broodzat te friemelen, onze andere kat (op stal) had allang alles op) om de zoveel tijd heeft hij de gekke 3 minuten en daarna gaat ie weer lekker op schoot zitten op slapen. pim ligt met het dekbed van de logeerkamer op de bank dus Gwyn heeft geluk.
pfoe, ff een halfuurtje met mn mamsie gebeld. Dan passeren alle onderwerpen weer even de revue en nu ga ik voeren en dan weer verder stoeien met mn ijzerdraad. En ik maak foto's.. beloofd
(No?) Merci, Denise Ala ooievaar op stokken met een Kylie Monique uitstraling Die van Duffy oid. Vorig jaar zong Steffie (van RED) dat nr bij Popstars.
Resi_lover
Geplaatst: 18-12-09 23:20
snowdon
Geplaatst: 18-12-09 23:22
Arjan had gisteren op verzoek nog wat foto's gemaakt overdag
Ze waren aan het rennen bij aankomst, alleen Himesh stond bij de vreetschuur
De aanstichters? De kleine shettewollebaaltjes dus!