Veel plezier Leon en Ellen. Hoop dat het bij jullie droog is!
snowdon
Geplaatst: 03-09-09 12:29
Ik eet mn laatste bammetje op en rijd (met Tobias) richting Loon.
Zojuist filmpje gekeken van iemand op bokt die VD aan het oefenen was met dr fries. Herkende stukjes Snowdon, Chayenne en Shiloh er in Begint wel weer te kriebelen, dus misschien vandaag weer eens iets oefenen! Als Shiloh weer terug komt uit Andel (ooit), ga ik ook weer verder met apporteren aanleren, daar is Shiloh echt de meest geschikte voor.
Ik heb er echt het geduld niet voor. Ziggy kijkt hersenloos voor zich uit, en snap er geen snars van. Dan raakt mijn geduld al op. Dundee kan alleen op het blok. Verder niets.
D_Travis
Geplaatst: 03-09-09 12:32
ow ja dat was: over ik hb t9 aan staan dan pakt hij soms het verkeerde.
ik vind vd erg leuk. Met misty wel wat gedaan. Die pakt het ook heel snel op. Maar doen het nu nooit meer. Kusje kent ze nog als geen ander. Schattig.!!
Met travis wil ik het later ook gaan doen. Eigenlijk wou ik wel dat ik het heel goed kon. Ik vind dat zoiets moois haha
Pradaatje
Geplaatst: 03-09-09 12:37
Ellen neem je voor mij ook een tosti mee Kan je die onderweg er even uitgooien Veel plezier!
vd, Prada kent alleen spaanse pas.. Voor de rest vertikt ze het Het lukt me gewoon niet!
Zo, hoop voor ze dat het wat droger word Komt hier met bakken uit de lucht
Boncho
Geplaatst: 03-09-09 12:48
Wat hebben jullie weer hard gekletst zeg!! Lees het niet allemaal bij hoor!
Ook hier niet echt lekker weer al regent het nu niet! Wel veel wind! Gister het dressuurzadel opgehaald en gepast maar helaas was ie te smal voor Boncho! Zaterdag naar een ruitensportzaak hier in de buurt toe om te kijken of die nog wat hebben. Gister wel een lekkere les gehad. Proefje voor de tinkerdagen geoefend. Liep op zich wel lekker alleen de rechtergalop niet.... Maar dat is een bekend probleem. Ging een tijd erg goed maar nu heeft meneer er eigenlijk geen zin meer in. Iemand tips??
Nouja, mooie blauwe strakke lucht En zonnetje! T waait ook wel n beetje, maar niet keihard ofzo
Pradaatje
Geplaatst: 03-09-09 13:58
Vond deze foto's nog, wat is ze hier toch knap Zo braaf als dat ze was..
zijn door Leon gemaakt!
mnkortleve
Geplaatst: 03-09-09 14:12
Sita_ Is de ochtend zo slecht begonenn dan?
snowdon jaajaaaaaa Ben er heel blij mee zij trouwens ook hoor. Helaas heb je katten die het nooit afleren. Bij blaasgruis hoef je het niet altijd te merken ik heb 2 katten gehad met blaasgruis en bij de ene kon je het haast merken.
ellieellende Geen dank. Kampina zegt mij ook niets. Hij zal met het wassen wel zo droog zijn.
_janet_ Dat is nou 1 van de redenen waarom wij bijna nooit de tv aan zetten. Knappe hond.
Boncho Jammer dat het zadel niet paste.
Pradaatje Hihihihi lekker slim. Mooie foto's.
Met Bravour ging het goed ze vond hem al weer afgevallen, hij was wat nerveus ik had hem op stal gezet omdat het weer zo slecht was. Bedankt voor het vragen.
Nu snel even naar de action.
Boncho
Geplaatst: 03-09-09 14:24
Vasthi schreef:
TIP van mijn lesmeneer Ga op het verkeerde been lichtrijden dan springt je paard makkelijker aan in de juiste galop.
Helaas hebben we dat ookal geprobeerd..... werkte even maar daarna kroop meneer er nog onderuit! Het is vooral zo jammer dat het nu niet lukt omdat het een tijdje terug nog erg goed ging! Hij springt nu alleen goed aan als ik hem een tikje met de zweep geef waarop hij dan een bok geeft en ik meteen doorvraag naar de galop...... een tijdje terug ging het dus prima zonder tik en dus bok..... We snappen er niks van.
_janet_
Geplaatst: 03-09-09 14:49
Zo net even uitgemest. Normaal doe ik Ziggy en Dundee in het land, en de hekken dicht. Maar nu heb ik ze maar even laten staan. Dundee past nog net wel de stal in, onder de kruiwagen door. Ziggy wilde ook want het begon te regen. Hij dacht dat hij er wel onderdoor paste Hij duwde zijn hoofd onder de kruiwagen, en daar lag de volle kruiwagen op zijn kant Daarna nog even lekker met ze getut. Manen en staart zien er weer netje uit.
Dat is het lekkere van ze thuis hebben staan Janet!! Lekker met ze tutten wanneer je kan! Ik moet er toch een eindje voor rijden en met dit weer en geen auto voor de deur zie ik dat niet zo zitten!!
Dat is echt een groot voordeel. Ook al heb ik maar een haf uurtje, ik loop even naar ze toe. Als je ze dan ergens anders hebt staan, moet je al weer met de auto. En dan heb je vaak aan een half uurtje niet genoeg.
Inderdaad is een half uurtje vaak niet lang genoeg! Moet wel zeggen dat ik vaak op weg van werk naar huis even langsrij hoor! Vooral nu de eigenaren op vakantie zijn. Even halster afdoen, appeltje geven, borstel erover, altijd goed om er even te zijn! En als meneer dan ook nog een hinnik geeft als welkom is je dag zo weer goed! (mocht ie dat niet zijn....)