oh leon mijn excuus heb er overheen gelezen sil het zadel is niet echt geschikt voor sil en ik wil weer over gaan op boom zadel en voor het geen wat ik wil is dit zadel ook niet geschikt dus eens had ik hem toch moetten vervangen maar dat is dus wat eerder dan verwacht wat een super koppies
berdien broertje lief is idd wel redelijk appetijtelijk had ook nooit moeite met het vinden van een meissie al zocht hij wel de meest betrouwbare meisjes uit wat ie de laatste 8 jaar gedaan heeft heb ik geen idee van
tk als je idd gaat zoekken zijn ze er wel met wat vollere manen en staart maar vaak zijn ze niet ras zuiver of je hebt een mazzeltje en moet je er erg zuinig op zijn in mijn ogen
Gaat goed Ze heeft nu heel de dag beweging dankzij de 'grasstrook' om het perceel heen. Ze heeft toen die anabolenspuit gehad en daarna was het 'trainen'. Voornl beweging geven dus, balkjes lopen en heuveltjes op en af. Sinds twee weken zie je duidelijk sterkere benen! Na die verschrikkelijke dagen, dat ze constant vast stond en we haar op moesten sluiten, hebben de kniebanden continu goed gezeten.
timokyana
Jammer dat je toch je zadel weg moet doen Debora..
Leuke foto's Leon! Fijn dat Chayenne het zo goed doet!
Super middagje gehad met Ziggy Janet!
Vanmiddag is bokker Minka op visite geweest, ze kwam dr speledingetje (wii) ophalen.. Ook bij de paardjes wezen kijken. En zo stoer als Amy gister was zo mietig was ze nu door weg te springen omdat ze schrok van de klik van de camera.. Leuk gekletst ook! Jack en Natas kwamen ook nog langs voor mijn verjaardag. Was leuk!
Ik ga straks goed bijlezen... maar hang de hele dag in/rond de wei...
Rom: Zadel dus verkopen, als Banbay wat ouder was geweest had ik het misschien nog wel wat gevonden, maar nu heb ik er nog lang niets aan.
Leon: Wat een lief koppie heeft Chayenne zeg, en echt fijn dat het met haar knieën nu veel beter gaat!
Hier ook een heerlijke dag gehad, vanmorgen draafde Mirthe volop door de wei, perfecte draf, goed de achterhand eronder. Zoals jullie weten is ze de laatste maanden steeds onregelmatig geweest, en met de bevalling licht kruisverlamt, dus dit was een gigantische opluchting voor me!!! TOen lekker Banbay's sokken gewassen, hij heeft behoorlijk sokken, staat hem zo leuk!
Veel kraambezoek (beetje te veel) gehad weer vandaag. Vanmiddag zijn Natalia (KMD) en Dianne geweest, helaas was Natalia ziek, en dus zijn ze niet superlang gebleven. Kleine Kiki doet het super, ze is prachtig en ontzettend grappig! Volgens Mees doen we haar niet meer weg.... waar ik nog even goed over na moet denken Dus al met al heerlijke dag gehad!
Marleen probeert nog de praktische kant te bekijken, nóg meer mest ruimen
Eigenlijk, om heel eerlijk te zijn, sla je precies de spijker op z'n kop! Het werk! Kan ik drie paarden op termijn in conditie houden, en hier alles netjes houden.... Maar ben helemaal weg van d'r..........! En ze wordt groot, en is bont, en mooi, en lief, en van mijn eigen merrie....... heel veel voors...
Middag! Janet lekker daggie gehad! Sita visite gehad! Leuke foto's zag ik voorbij komen!
Nou het was me me dagje weer! Heel de dag bijgezeten door Ingrid, nog bedankt voor je hulp Dressuur ging bagger Heel tijd er weer uitspringen, en jury lachte me zelfs uit En het springen Hahah
rommulus
Leon super dat Chayenne zo goed vooruit gaat. Gave koppies van Snowdon en Chayenne
Rommulus kast aan het opruimen mooi zadel
Ik heb weer een tijdelijke loge in huis. Een jonge eend die niet meer mee kon met de anderen. Het heeft me een paar uur gekost om hem op te warmen maar nu zit er weer voldoende leven in. Vanmiddag genoten van mijn paarden in de wei want ik had weinig zin om iets te doen.
MAG IK EVEN GILLEN!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
zo heee wat een gaaf weekend!!! Ons allereerste rijprestatie!! Mijn vriendinnetje heeft de dressuur gedaan (2x een mooie puntenaantal 188 en 182) en ik heb gesprongen 60 cm. Zaterdag was ik 4e en vandaag 1e!!!!!!!!!!!! Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO trots!!!!
edit: sorry ben niet bijgelezen, ben moe en brak maar het was top
Mama heeft heel veel melk, als ik uit de ene tepel drink, krijg ik het van de andere tepel over m'n snoetje gespoten. Ik kan al kusjes geven: Wa's da nu? Dan is dit toch beter!