[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 15:36

Deborah, sterkte ermee en tot snel! Ach gut

Ik heb ook niet bijgelezen... heb ook slecht nieuws....

Helaas heeft onze Santa vannacht/vanochtend een miskraam gehad...
Voor ons volgend voorjaar dus geen veulentje Verdrietig

R.I.P. "Santa's Avalon from Snowville"

Oorzaak onbekend, merrie maakt het goed!
Embryo was ter grootte van een cavia en zag er compleet uit, alles was netjes meegekomen...

Verdrietig Verdrietig Verdrietig

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 15:54

Wat erg leon. Heel veel sterkte!
Gelukkig maakt santa het goed.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:13

He Leon, wat erg.. Sterkte ermee!

Voor de geïnteresseerden, een foto van een verdoofde Flynn:
Afbeelding
Ach gut

Mijn paps is net wezen kijken, en Flynn maakt het goed. Hij rent al weer weg voor je in het land (zijn nieuwste grapje schijnbaar), beukt op z'n mams, wil de stal niet meer uit.. kortom, hij doet het weer helemaal Clown Hij zit volop in z'n puberteit nou Nagelbijten / Gniffelen Arme Heleen Whoosh!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:18

Oh jezus Leon, wat een kl*te nieuws... Heel veel sterkte ermee Ach gut Gelukkig maakt Santa het wel goed... Ach gut

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:29

slaperige flynn. Ach gut

Heb nog foto's geplaats bij tinkers itp, van Ziggy. Hij doet al hele moeilijke dressuur oefeningen hoor. ROFL

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 16:48

Ik lees net dat ITS hun 2-jarige pinta-loosa hengst verkoopt/

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:04

Rom: Ach gut

Leon: Wat ontzettend balen zeg! Zoiets weet je nooit, maar jullie keken er zo naar uit, een veulentje! Sterkte! Gelukkig gaat het met je merrie wel goed!

En hier is Banbay idd thuis. Hij hobbelde zo weer achter me aan het vrachtwagentje op! Hij is wat afgevallen, plekje boven z'n oog, en ik vind die wond (die wel dicht is, maar toch) ook een beetje eng, maar goed hij is er!!! Gaat 's nachts nog wel even op stal, moet ook nog temperaturen, maar nu loopt hij heerlijk in het weitje rond. En als ik er bij ben, looptie weer de hele tijd achter me aan, het schatje!

Dajcan is weg, vanmiddag verkocht. Aan aardige mensen, maar toch erg jammer. zo'n veulentje is gewoon heerlijk om iets mee te doen. Maar als het goed gaat heb ik er van het voorjaar zelf een.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:32

Ik heb even gemist waar en waarom hij weg was, maar het klinkt niet echt prettig Scheve mond Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat ie terug is! Jammer dat Dajcan weg is Ach gut Hij komt in elk geval goed terecht Lachen

In hoeverre wordt je 'benadeeld' als een Tinker zijn manen mist op de keuring? Bij Elsa hebben ze rondom de Hemelvaart de manen afgesneden, alleen op de schoft nog een pluk laten zitten. Kan niet weggegeten zijn, want het is echt over de hele hals geweest, gelijkmatige lengte op zo'n 10 cm, en in 1 dag tijd. Gisteren was ik bij de paarden en toen was de jongste d'r manen kwijt Scheve mond Die had ze dus echt tot op beenhoogte hangen, super dik, etc, en pas 1,5 jaar om en nabij Scheve mond Zelfde verhaal: egale lengte van om en nabij de 10 cm, over de hele hals, pluk bij de schoft. Bij haar was de voorpluk óók weg, maar zij had een hele lange, dikke voorpluk, Elsa had maar een klein plukje. Het is gewoon echt ronduit kl*te... De eigenaar wil er graag mee naar de keuring, maar dat heeft ie inmiddels aan de kant gezet omdat ie er toch niet 'door' komt door die manen...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:17

Doei!

He Leon wat ontzettend erg van Santa's veulen zeg! Sterkte! Ach gut Gelukkig maakt Santa het wel goed!

Banbay is weer thuis, fijn! Dajcan is verkocht. Hopelijk naar een goed tehuis!
Inderdaad altijd jammer als ze weggaan!

Of het benadeeld op de keuring qua manen weet ik niet..
Misschien een lager cijfer op behang ofzo?

Heb vanmiddag heerlijk gereden..
In het begin liep ze wat te kloten met invragen ed.. Maar ging verder goed. Nog even gemekker op de rechtergalop maar toen ze hem eenmaal had voelde ik haar echt zakken en die rug er onder. Netjes dus. Was iig erg tevreden! Was nu ook echt goed los aan het geraken!
Verder nog even de knopjes er terug op gezet zoals voor het been zijn, zijwaarts, stoppen en achteruit. Kon wel merken dat ik lang niet fatsoenlijk had gereden. Wil het nu echt blijven volhouden!

6 Oktober komt Paul Minnaar voor onze eerste les.. Ben benieuwd! Ja

Shania nog even een aai over dr bol gegeven. Die mag morgen even aan Nathalie showen of ze vooruit gegaan is of niet.. Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 18:55

Flynn wordt mooi, Berdien Lachen

Manen eraf... kan me goed voorstellen dat hij dan niet naar een keuring wilt. Bij het ICS heb je dan imo sowieso weinig kans op een eerste premie hoe goed je paard ook is.
Wat een belachelijk flauwekul dat ze het er af hebben gehaald overigens... echt zonde.

Paul Minnaar? Dat is toch die Cutting-vent? Stoer hoor!

Fijn dat Banbay weer thuis is Ja
En Dajcan naar een nieuw thuis!

Oww pff ik baal zo he... grrrrrmbl, het is ons niet gegund geloof ik...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:57

Nee.. Dat is Paul Derrez.. Knipoog Uit Brunssum.. Lachen Daar ben ik ook eens geweest.. Ja
Als die me les zou komen geven aan huis had ik hem wel laten komen ja..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 18:58

Ik heb geen flauw idee wie Paul Minnaar is, alleen dat ik de naam uiterst dubieus vind Bloos Maar wel leuk voor je Siet Lachen En fijn dat het rijden goed gegaan is!

Leon, we hebben ook werkelijk geen idee wie of waarom het heeft gedaan. De eigenaar houdt het voorzichtigheidshalve op afgebeten, maar dat geloof ik echt never nooit niet, ik ben er voor de volle 100% zeker van dat ze weggesneden zijn. Het zijn idd ICS'ers...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 19:01

Ow wie is Paul Minnaar dan?
Idd dubieuze naam *LOL*

Ik zou ook niet geloven dat het afgeschuurd/afgebeten is

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:01

sylvia: wie heeft die manen eraf gehaald dan? Wat zonde. Ik denk dat ze wel een lager cijfer geven voor behang.
sita: lekker gereden, en 6 oktober les. Leuk!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:01

Wat gaan jullie ontzettend, godsgruwelijk, knetter, super óngeloofelijk hard.. Ziek Ziek Ziek Ziek Ziek Ziek Ziek

Stomme bokt ook, ik kan de laatste tijd super slecht inloggen, of hij logt me meteen weer uit, of ik kan maar eventjes online, nou niet erg handig dus

Ga de boel maar eens gauw bijlezen Vork

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:03

Heb je 'm op automatisch inloggen staan Marije? En heb je de forumcookies (indexpagina, links onderaan de topiclijst) al eens verwijderd?

Ziggy, wisten we maar wie het was...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 19:04

Sylvia schreef:
En heb je de forumcookies (indexpagina, links onderaan de topiclijst) al eens verwijderd?

De wáttes??

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:05

Inderdaad Clown

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:08

springt even binnen om leon een knuffel te geven, sterkte voor jullie en santa.. zwaar kl*te joh

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:19

Forumcookies, ook wel bekend als forumkoekjes. Ja Verkrijgbaar via deze link: ucp.php?mode=delete_cookies Vork Je moet daarna wel opnieuw inloggen. Als het goed is moet dat, in combi met het aanvinken dat ie wachtwoord ed moet onthouden, het probleem van Marije grotendeels oplossen...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 19:31

Kan dat ook een ander boktprobleem oplossen denk je? Haha!
Als ik een privebericht wil verwijderen, krijg ik in 50% van de gevallen een foutmelding of geen melding en dan staat het bericht er nog steeds Clown
Als we het dan toch over Bokt-troubles hebben met een mod Tong uitsteken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:37

Dat is misbruik van mijn functie hoor Verdrietig

Ehm... Ik vermoed zomaar dat jij na het selecteren (markeren) onderaan op 'verwijder alle markeringen klikt'? Iets erboven staat in een uitklapscherm 'markeer als belangrijk' en rechts daarvan 'ga', als je daar 'verwijder gemarkeerd' selecteerd en dan 'ga' klikt zou ie het moeten doen. En als je een foutmelding krijgt, zet die dan even op pb als je wilt?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 19:38

Heb het geloof ik op 3 manieren geprobeerd, maar nu doet ie het dus gewoon normaal Clown Zal het proberen te kopieren als ik het weer krijg!

Is nl erg vervelend, aangezien mijn pb-box best vol zit Bloos En veel wil ik nog niet verwijderen Bloos

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:40

Je kunt in datzelfde uitklapscherm ook iets van verplaats naar saved messages oid selecteren, dan haalt ie de berichten in kwestie uit je inbox en zet ie 'm in een aparte box. Daar kun je er ook nog iets van 600 in bewaren geloof ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:47

Berdien schreef:
Tsja, ik trek me daar dus echt niks van aan. En als iemand die vind dat alle Tinks doetjes zijn, Jessie wil komen proberen.. Well.. Maya kan er over meepraten Clown Nagelbijten / Gniffelen Jessie liet zich van haar beste kant zien om het zo maar te noemen Bloos

Jes is absoluut een schat. Maar wel een waar je ongenadig hard op moet werken Clown En dan durft Berdien nog te beweren dat het heel goed gaat Nors opkijken Clown *LOL* Nee hoor, als je terug bent kom ik gewoon weer eens langs Ja

Leon, had het vanochtend al gehoord, maar nog gecondoleerd ... Ach gut Verdrietig Het is echt onwijs slikken en küt... Gelukkig heb je Santa mogen behouden... Ach gut

Berdien, verdoofd? Waarom was dat? Heb ik even gemist.. en verder. Groot Wow!

Grr, fijn dat Banbay weer lekker thuis is Lachen

Jeetje Syl Bloos! zijn "ze" (ja, geen flauw idee wie) weer bezig geweest? Scheve mond

Doei! Pff.. drukke dag gehad eigenlijk Lachen Vanmiddageerst samen met ma lekker in het zonnetje buiten warm gegeten Vingers aflikken Nog even warm eten naar pa gebracht (was aan het aardappels rooien). Vervolgens Dewi op de wei gegooid. Toen samen met ma de kloek gevangen na heel wat moeite, en 6 kuikentjes (en wat gaan die snel?! Clown ) enfin, toen hadden we ze, dus in optocht naar buiten, ma met kloek onder arm, en kuikens in een emmer, en ik de ren opgetild. Uit het kasje op een stuk gras buiten gezet, deels in de zon, deels in de schaduw. Was toch heerlijk weer. Ze genoten er echt van Haha! Zo schattig he... Clown

Toen naar stal gereden (zo raar, je paard niet aan huis hebben Clown ) daar Aman begroet, wilde eerst rondje zonder zadel gaan doen, maar er gingen nog wat mensen op stal weg, en die vroegen of we meewilden voor een rustig staprondje. Had ik wel zin in, maar heb toen maar wel opgezadeld gezien de nog niet helemaal verkeersmakke hengst mee ging, en Aman een merrie is, dacht ik dat ik 't lot maar niet ging tarten Haha! Ging eigenlijk best goed Ja Hij is maar 1 keer bijna de sloot in gesprongen, paar staak momentjes maar over algemeen netjes.

Daarna gebruik gemaakt van het feit dat ze daar heerlijk warm water op stal hebben, dus Aman afgespoeld, en vervolgens de shampoo erbij gehaald en in een blonde god met witte manen en staart omgetoverd Haha! Daarna Aman op de wei gegooid, maar de ponies waren niet zo gecharmeerd van die nieuwe Clown dus na een uurtje of wat er weer afgehaald en op stal gezet. Samen met Nicole ponies gevangen en gaan voeren. Tussendoor ook nog ergens de trailer alvast ingepakt voor morgen Clown

Thuisgekomen weer buiten gegeten, echt heerlijk weer Haha! Toen weer kloek en kuikens gevangen en binnen gezet Lachen Toen de paddock gaan mesten.. bleuh... Ma ondertussen de auto's gewassen, en dat was het wel weer Clown Lachen Ik Dewi nog wezen vangen, die laat zich nooit pakken in de wei, dan komt ze op je af, steekt ze dr middelvinger in de lucht en vliegt er in denderend galop vandoor richting het hek en gaat daar op je staan wachten ROFL nog een lekker appeltje gegeven wat ik uit de boom geplukt had. Lekker Haha!