[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 11:31

pony op de foto word hoogstwaarschijnlijk mijn eigendom

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 11:44

Tinkermuts schreef:
pony op de foto word hoogstwaarschijnlijk mijn eigendom

Leuk hoor...

Wat zijn je plannen dan met deze merrie?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 12:00

geen idee, beetje gezelschap voor Chuck, proberen in te rijden en dan een verzorgstertje erbij, keertje veulentje fokken, in ieder geval een leuk leven bieden, ze heeft niet z'on gezellig leven gehad tot nu toe, eerste twee jaar geheel alleen gestaan en nooit uit het land geweest, mijn pa heeft al aangegeven niet zo lang meer door te gaan met pony en land, hij is 77 en moet het wat rustiger aan doen, hij wil graag dat ik de pony houd, heb dus geen grote plannen ermee, voornamelijk gezelschap voor die bolle.

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 12:25

ik ga ook naar hedel,ben meer dan blut maar voor de lol.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 12:26

Indezz schreef:
FjordKootje : Was alles in orde met Kootje en Mira of heeft ortho nog wat gevonden?

Indezz, het is een homeopathe, en ze komt a.s. donderdag!

Leuk Dakotaatje, Tinkermuts!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:23

Even nog een leuke mededeling, ik heb de papieren van de keuring binnen.
Nu blijkt Mo toch een tweede premie te hebben?????
Volgens mij klopt er iets niet.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:31

Jee coydog! Heb je gelijk je onderschrift dan maar aangepast? ....
Wat is Chacotay toch een mooi peerd. Zo'n lief hoofie! Leuk dat de pony voor jou wordt!
Net terug van hondentraining, jacht met mijn lab! Ze deed het weer vol enthousiasme.
Snel even door naar de paardenwinkel, ik wil al tijden een lekkere jas voor paardrijden. Eentje voor de helft van het geld kunnen kopen. Altijd fijn, koopjes. Die winkel heeft vaak wel wat hangen voor de helft, dus ga daar altijd eventjes kieken. Mooie Horka jas met terra, en creme en een uitneembare binnenjas. Beetje strak model en niet zo heel lang. Meestal heb ik lang en wijd, maar dat rijdt niet fijn. Ook nog een cadeautje voor zus gekocht.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:44

Weer veel leuke , lieve en mooie foto's van iedereen voorbij zien komen

Des : Ik zag op jou foto dat jij een twee wieler hebt Hobbelt dat nou niet erg ?
Ik zit er namelijk over te denken om voor Shay ook een twee wieler te gaan zoeken. Om gewoon een beetje in het weiland enzo te rijden. Dan hoef ik niet steeds m'n "goeie" wagen ervoor te gebruiken.

Jacky : Spannende supermarkt werk jij zeg !

Bonte : Wat een rot jonge lui zeg bij jou in de buurt ! Heb je nou nooit het idee : Ik ga verhuizen !??

Welke hengst ik heb uit gezocht voor Shay ?
Er zijn al diverse door m'n hoofd heen gekomen , maar ik blijf elke keer bij dezelfde weer uit komen.....
Die ene leuke, lieve "Bolle" Chakotay dus

Ik ga zo eten en dan weer aan het mennen met Logan (als het droog blijft tenminste)

Morgen uit eten in Drunen , de opa van m'n vriend is jarig. En morgenavond komt er iemand kijken voor m'n shet / ponytuig...misschien kopen

Volgende week zondag gaan we naar Paard & Koets , heb er nu al zin in !

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 14:19

Shayla, wat fijn dat je paardje geen erfelijke vorm van artrose heeft! Dat wordt vast een mooi veulen van Chuck en Shay.

Dat is raar Coydog! Foutje zal wel?

Fijn zo'n nieuwe winterjas met korting Cindy!

Nog wat gescoord Jellie???

Leuk merrietjes TM, blijft het een ponymaat?

En dan eindelijk de foto's:
Cesair en haar nieuwe vriendjes:
viewtopic.php?f=59&t=490534

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 14:53

Halloha!

Zo... Heb er al een hele dag opzitten lijkt het wel.

TM, wat een leuke aanwinst! Dakota is een mooie naam en past wel bij jou en Chak vind ik!

Coydog, ik hoop dat ze nu een foutje hebben gemaakt en niet toen

Jellie gaat winkelen in het Alexandrium. Dan kom je niet thuis met een paar sokken! Ik moet en zal altijd ff binnenspringen bij de Dierensuperwinkel.. Nog iets leuks gescoord?

Spullen met korting zijn altijd leuk! Ik reed ook altijd wijd en lang gekleed, maar inderdaad: een korter jack zit best lekker.

Heb net geshopd bij de Douglas... Heb een heerlijk nieuw geurtje gevonden: Euphoria van Calvin Klein
Monstertjes meegekregen van Glamourous en Chance, want die vond ik ook errug lekker. Had gelukkig nog kadobonnen twv 50,- liggen

Verder vanmorgen proefritjes gemaakt in een Clio (dat wordt 'm wel denk ik), een Astra (reed niet zo lekker, vooral niet na 100 km/uur en aangezien ik veel snelweg rijdt...) en een Megane (ook niet mis, maar werd véél blijer en vrolijker van de Clio). Van de week de bank dus maar eens bellen...

Zusje heeft vanmiddag meegereden in de manegeles met Chub. Ging erg goed, ze hebben zelfs wat gesprongen! Chub staat nu weer lekker in de wei uit te puffen.

Ik ga lekker badderen en daarna m'n nieuwe parfummetje opdoen en naar Rotterdam....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 15:14

Veel plezier alvast Jacq!

Sas, mooie merrie! Komt ze bij Chuck in het weiland dan?

Cora, wat vreemd? Niet meer naar Breda geweest?

Ik heb een buitenrit gemaakt met Snowdon, maar op 2/3 van de rit ben ik op een ander paardje gestapt... Heb Snowdon nl even afgestaan aan een meisje van 12, zodat ik op 1 van de 2 etters kon... Paarden waren een beetje fris in het bolleke! Snow wilde nog steeds erg graag voorop, maar in stap was ie superbraaf. James, waar ik toen op stapte deed 1 x raar en toen was het goed, maar we hebben zo met de grote wisseltruc maar gewoon naar stal gereden

En nu ga ik douchen, straks komt JP me ophalen.. gaan we naar Snow enzo en daarna eten en biosje

Indezz: snow was gisteren en vandaag wel relaxed, maar ik heb nog niet gereden in een drukke bak, doe dat gewoon niet meer... Misschien dat ik van de week toch weer probeer te STAPPEN in de drukke bak.

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 16:29

volgens de site van het stamboek heeft Mo een eerste premie hoor

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 16:50

Goedenavond!!!

Ben gesloopt! Lisje was erg braaf bij het passen van het tuig, ik heb nu eindelijk een tuig!!! Althans, ik kan het van de week op halen, er moeten nog wat kleine dingetjes veranderd worden (er moeten gaatjes bij in de neusriem, anders kan ie niet strak genoeg bijv).

Daarna ff lesje gegeven, heb 't meisje voor het eerst met zweepje laten rijden en dat vond ze wel spannend, maar ook makkelijker want hij liep nu beter door zei ze...

Daarna samen met Peter en Angelique nog wat aan het land gedaan, er staat nu stroom op...

En ik ben nu net thuis...

Diny, wat een leuke foto's zeg!!!
Sorry voor het wederom egoberichtje, maar ik ben doodmoe... Wat een drukte de laatste dagen. Morgen lekker een flinke rit maken!!!

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:36

coydog schreef:
Even nog een leuke mededeling, ik heb de papieren van de keuring binnen.
Nu blijkt Mo toch een tweede premie te hebben?????
Volgens mij klopt er iets niet.

Bij mijn vriendin is dat ook gebeurt,
Alleen andersom,
ze haalde in houten een hoge tweede premie,en toen ze de papieren binnenkreeg telde ze de punten op en kwam ze uit op 143 punten.
Dus had ze een eerste premie,zij gemailt naar het stamboek en nu een maand later smsde ze me gisteravond dat ze toch een eerste premie had gehaald.
Hoe kan zo'n fout nou gebeuren ?(dit is geen harde kritiek maar gewoon een vraag ? )
Ze heeft nou wel de dagkampioenschap gemist !

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:57

jacky2 schreef:
Bij mijn vriendin is dat ook gebeurt,
Alleen andersom,
ze haalde in houten een hoge tweede premie,en toen ze de papieren binnenkreeg telde ze de punten op en kwam ze uit op 143 punten.
Dus had ze een eerste premie,zij gemailt naar het stamboek en nu een maand later smsde ze me gisteravond dat ze toch een eerste premie had gehaald.
Hoe kan zo'n fout nou gebeuren ?(dit is geen harde kritiek maar gewoon een vraag ? )
Ze heeft nou wel de dagkampioenschap gemist !

Helaas onoplettendheid van de jury. Cora, mail Anouk even hierover. Ik geef het ook alvast door.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:20

Tmuts, leuke foto's. Merrie heeft ook een leuke kop!

Coydog, jammer dat het toch geen 1e premie was.. naja je zat vast wel dicht in de buurt. Trots mag je zeker zijn

Cindy, lekker getraind met de hond! En nog een super leuke aankoop gedaan. Je boft maar met zo'n winkel in de buurt

Shayla, fijn dat je gewoon met haar kunt fokken Veel plezier met het eten morgen

Vasthi, heb alleen maar 1 simpel shirtje gescoort.. verder meer terug gekomen in een deprie staat om dat er geen kleren voor mijn lijken te bestaan.... zucht Kreeg er zelfs nog een soort van mot met Jan.

Chubb, alleen dat shirt dus... Ik hoop nog eens op een dag dat ik met zakken vol thuis kom In de dierenwinkel ben ik niet meer geweest. Stemmig was toen al wat ijzig Jij hebt nog lekkere luchtjes gekocht. Ik heb zelf momenteel Eau Torride van Givenchy en ik heb op voorraad Deep Red van Hugo Boss...
Clio's zijn fijne en leuke wagens

Leon, veel plezier met je date!

Wenk, leuk dat je tuig hebt

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:27

Jellie schreef:
Coydog, jammer dat het toch geen 1e premie was.. naja je zat vast wel dicht in de buurt. Trots mag je zeker zijn

het is zeker een 1e premie. Dat vertelde de jury daar zelf. Hij zal wel een schrijffout hebben gemaakt.

Shayla: ik denk zeker wel eens na over verhuizen, maar ik heb hier een vaste baan en een ouder wordende moeder, dus wil ook niet weg.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:34

jellie, lekker toch ff rust, vanaf nu weer lekker meebeppen

indezz, wel goed gegaan in ziekenhuis ja, mn pijn is normaal, kan nog een jaar duren
het knakken is een onregelmatigheid van de knieschijf, waarschijnlijk ook wel bij andere gewrichten denk ik dan, heb je ook meer slijtage van

tinkermuts, leuke foto's
mn pc is erg sloom dus doe morgen een poging om je foto's te bekijken die je stuurde...

vasthi, leuke foto's van cesair bij dr nieuwe groepje

chub, veel plezier in rotterdam!

rest bijlezen wordt me een beetje veel
thuissituatie is weer 1 groot feest haha achja...
maarja, ga zo weg, vanaaf naar de stad en weet al precies hoe het gaat als ik me zo voel...
dus meldt me maandag wel

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:46

Bonte schreef:
Jellie schreef:

het is zeker een 1e premie. Dat vertelde de jury daar zelf. Hij zal wel een schrijffout hebben gemaakt.

Oh, aha dan snapte ik t berichtje niet van Coydog Maar helemaal mooi dan!

Roosje, balen van thuis Lekker de stad in en je probs vergeten

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:10

Roos...veel plezier vanaaf met uitgaan!

En de rest ook fijne avond...ga zo weer...ff idols kijken
en daarna nog even Brielle in met vriendin, dus wordt wel gezellie
Even vieren dat de toetsweek voorbij is

tot morgen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:34

Zit iedereen Idols te kijken?? Het is hier uitgestorven.
Ik snap niet dat die mensen zich zo voor l*l zetten, maar het is wel vermaak

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:35

Ik nog niet... vond de 1e idols wel leuk, de 2e al weinig van gezien....

Ik moet zo eerst lem uit laten en daarna douchen,... zit nog een beetje moed te verzamelen

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:45

Jellie schreef:
Ik moet zo eerst lem uit laten en daarna douchen,... zit nog een beetje moed te verzamelen

Zal ik je helpen. 1-2 hup, de deur uit

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:47

Ik ga al, ik ga al.... anders zit ik hier om 22.00 nog te tikken...

Hoef gelukkig geen grote ronde meer.....

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:50

Jellie schreef:
:= Ik ga al, ik ga al.... anders zit ik hier om 22.00 nog te tikken...

Even controle. Ben je er nog????????