Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkermuts schreef:pony op de foto word hoogstwaarschijnlijk mijn eigendom
Indezz schreef:FjordKootje : Was alles in orde met Kootje en Mira of heeft ortho nog wat gevonden?

Hobbelt dat nou niet erg ?
Chakotay dus 
m'n nieuwe parfummetje opdoen en naar Rotterdam....
Niet meer naar Breda geweest? 

coydog schreef:Even nog een leuke mededeling, ik heb de papieren van de keuring binnen.
Nu blijkt Mo toch een tweede premie te hebben?????
Volgens mij klopt er iets niet.
)jacky2 schreef:Bij mijn vriendin is dat ook gebeurt,
Alleen andersom,
ze haalde in houten een hoge tweede premie,en toen ze de papieren binnenkreeg telde ze de punten op en kwam ze uit op 143 punten.
Dus had ze een eerste premie,zij gemailt naar het stamboek en nu een maand later smsde ze me gisteravond dat ze toch een eerste premie had gehaald.
Hoe kan zo'n fout nou gebeuren ?(dit is geen harde kritiek maar gewoon een vraag ?)
Ze heeft nou wel de dagkampioenschap gemist !

Kreeg er zelfs nog een soort van mot met Jan.
Ik hoop nog eens op een dag dat ik met zakken vol thuis kom
In de dierenwinkel ben ik niet meer geweest. Stemmig was toen al wat ijzig
Jij hebt nog lekkere luchtjes gekocht. Ik heb zelf momenteel Eau Torride van Givenchy en ik heb op voorraad Deep Red van Hugo Boss... 
Jellie schreef:Coydog, jammer dat het toch geen 1e premie was.. naja je zat vast wel dicht in de buurt. Trots mag je zeker zijn

Bonte schreef:Jellie schreef:Coydog, jammer dat het toch geen 1e premie was.. naja je zat vast wel dicht in de buurt. Trots mag je zeker zijn
het is zeker een 1e premie. Dat vertelde de jury daar zelf. Hij zal wel een schrijffout hebben gemaakt.
Maar helemaal mooi dan!
Lekker de stad in en je probs vergeten
Jellie schreef:Ik moet zo eerst lem uit laten en daarna douchen,... zit nog een beetje moed te verzamelen
Ik ga al, ik ga al.... anders zit ik hier om 22.00 nog te tikken...
Jellie schreef::= Ik ga al, ik ga al.... anders zit ik hier om 22.00 nog te tikken...