Jaja , ben wel helemaal kapot zeg, jij niet ? * oh ik moet weer naar beneden, vriendlief roept. BENNIE AAN T DOEN? Bokken .
snowdon
Geplaatst: 18-12-09 22:30
Zo bijgelezen!
Titanic, daar zwemmen geen vissen omdat het een enorme vrieskou is daar..... dus die zitten honderden meters diep of verder weg.
Puck, bij de kerstman lopen de elfjes op vrolijk gekleurde of bruine winterboots
Petra, onwijs mooi 'kado'! Super nieuws! Heb je verdiend!
Lies, wat een ganzen Je kan wel ganzen gaan hoeden, met zo'n schattig rieten hoedje op Vliegtuigje maken en ze naar het noorden of euh zuiden? (:o I'm a shamed) laten volgen voor de trek
Schitterende kiekjes en verhalen gezien en gelezen zoals verwacht!
Ellen, geen foto gemaakt nee En mijn shetjes gaan toch ook goed samen met jou? Ik heb tamme shets volgens de landeigenaar
Arjan, Figaro en Tobias liggen te snurken naast me op de bank
Leuke foto's Chantal en Eva!! gezellig middagje gehad!!
Leon.. Tobias ow wat erg. gelukkig alles nog heel maar zoiets is niet grappig thuiskomen! Lekker met Arjan naar musical geweest! Nog bedankt voor de uitleg over de titanic vissen
Joyce haar rijlessen in de sneeuw gehad. Nu snap ik ook wat er spannend was (ik had nog tot "lezen" gelezen). Maar het ging goed Snowy is mooi!
Puck, ik ben vandaag ook vaak verliefd geweest op het uitzicht. Alles wit, zonnetje erbij Gefeliciteerd met je stageplek Bij veel sneeuw ben ik ook altijd het bangst voor "insneeuwen" met de auto op de weg of net als gisteren veel mensen, vaststaan op een station
Ik ga met deze sneeuw dus echt niet fietsen en met een scooter zou ik ook niet pad durven. Doe mij maar een auto of de benenwagen.
Balou vol met ijspegels
Ellen en Puck een gezellig bezoekje gehad Mooie winterse foto's!! En met kop thee. Puck is ook in alles voorzien op haar "Plaza Nigel"
En nog meer mooie foto's gezien van Starr, Tinka, Dodge, Hobje (met cuty dekentje), Niamh, Prada (mooie kleur deken ), Mambo. Ben ook jaloers, wil ook winterfoto's met zon Topic van Dagmar, Ingrid en lois ga ik nog kijken.
Denise zich tegoed gedaan aan de testers. En, is de parfum de test doorgekomen??
Ben weer veilig thuis Ellen . Viel erg mee, ben in Leiden, Zeeland en bij Roosendaal geweest. Was weer een logische route . Maar de wegen waren schoon. En in de straten zelf is het gewoon rustig rijden. Gelukkig maar, zag er wel tegenop.
Chantal en Eva ook een gezellig bezoekje gehad Chanel lekker geknuffeld door Eva. En bij Clover was het al donker, ik heb geprobeerd Eva's vriend te ontdekken, maar het is niet gelukt
Goed nieuws Petra
Nathalie , is niet niks om ineens weer alleen te staan. Heel je leven veranderd.
Janet , weer even in je ritme komen. Dat lukt jou wel!!