oooh, das makkelijk, pallieter word momenteel alleen maar viezer als je hem poetst hahaha, moet zeggen dat word nog een klusje over 2 weken als die voor de keuring moet
balen sita, maar regumate zou misschien wel kunnen helpen om te voorkomen dat ze weer resorbeert. Wordt meestal ook wel gebruikt om zwangerschappen te ondersteunen.... ik duim voor jullie!!
Ik snap de werking van Regumate eigenlijk niet zo. Shania krijgt het om maar niet hengstig te blijven of uberhaupt te worden.. En dan zou t voor een drachtige merrie helpen het veulen binnen te houden.. Er zit ergens wel een link, nu ik t zo lees valt t kwartje wel, maar toch ergens is t apart..
Beseffen jullie je trouwens dat dit het veulen is, wat er eigenlijk niet hoort te zijn? Voor de mensen die willen weten wat er ookal weer was, waarom hij er niet hoorde te zijn paiti haar verhaal is hier na te lezen:
hahahaha, nu je het zegt leon Nou, gellof mij hij is alles behalve verlegen, meneer heeft nu al meer gesteigert dan pallieter in zijn leven hihi, lekker bijdehandje is het!
Heerlijk juist als veullies zo bijdehand zijn. Serada is ook zo'n wijsneus. Kreeg vandaag weer visite op stal voor haar, nou ze is er als eerste bij hoor ze klimt zowat op je schoot whaha
Geef niet whahaha ik kijk altijd lekker op iedereen z'n site. Ik vind altijd leuk om van alles en nog wat over iedereen z'n beesjes te lezen. En toen zag ik het van de foto's
zijn nog steeds druk bezig in huis. pff heb geen zin meer hahaha
Sita wat ontezettend jammer dat Amy niet meer drachtig is.. :N ik schrok ervan toen ik het las.. het is dit jaar moeilijk volgens mij om de paarden drachtig te krijgen, ik ken zoveel mensen die het niet lukt! Maar ik hoop voor je dat de nieuwe poging goed gaat!!
Owja en je CD's doen het bij mij ook niet .. ik kreeg ze in de bus ik dacht YES! dus ik wou ze direct afspelen (leuk voor tijdens het schilderen ) maar helaas.. er staat in het scherm dat er 1 nummer op staat en die duurt 7 minuten.. maar er komt niks als ik afspeel.. Jammer
Anniek, wat een prachtig veulen zeg!! mooie aftekeningen!
Ik heb me van de week ook opgegeven voor de keruing met Travis in Lunteren 27 september Miscchien zie ik nog wel een paar van jullie daar!
Edit: enorme blunder weggewerkt
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 12-07-08 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt