Gooi ze samen met Serada in een mapje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annelot schreef:Mama (Oma) en zusje (tante) zeggen ook GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
BaiNar schreef:Jaja... ik weet zéker dat mijn veulie de liefste en mooiste van volgend jaar word!!![]()
Maar nu geniet ik nog even mee met al het veulen-spul van anderen...
Jonge_Monte schreef:Jameson bij jou komen wonen Saskia ??
saskia_l schreef:BaiNar schreef:Jaja... ik weet zéker dat mijn veulie de liefste en mooiste van volgend jaar word!!![]()
Maar nu geniet ik nog even mee met al het veulen-spul van anderen...
Na het spenen komt Jameson bij je in de buurt staan, Bainar; kun je blijven genieten...![]()
Ik heb bij de boer waar Pinto, mijn verzorgpaard (van de moeder van _suzanne- & _yvonne op bokt) een stuk wei gehuurd. Volgende stap is een huis kopen daar......
Volgens mij hebben we elkaar al een keer ontmoet toen je met je vader mest kwam afleveren.
peetorlan schreef:He spannend Wen
saskia_l schreef:Na het spenen komt Jameson bij je in de buurt staan, Bainar; kun je blijven genieten...![]()
Ik heb bij de boer waar Pinto, mijn verzorgpaard (van de moeder van _suzanne- & _yvonne op bokt) een stuk wei gehuurd. Volgende stap is een huis kopen daar......
Volgens mij hebben we elkaar al een keer ontmoet toen je met je vader mest kwam afleveren.
BaiNar schreef:Dat klopt ja, we hebben elkaar al ontmoet... Volgend jaar dus halfbroertje of halfzusje dicht bij elkaar...![]()
p.s. Huis naast mij staat te koop![]()
Volgende week ga ik je veulentje bewonderen... en gaat Jolynn waarschijnlijk uit logeren...