Arme jij joyce luisterde dus niet echt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) maar hij beweert dat het zelfs zo goed eruit ziet, dat we over 2 maanden al een b-proef zouden kunnen rijden

3 paardjes is wel veel
maar ben nu nog ff aan het genieten
super
Sita_ schreef:Oh trouwens Leonoor.. Ik kwam via de Hyves van een collega allemaal foto's van Diesel tegen! Volgens mij gaat het wel goed met hem, hij is iig niet meer het kleine Dieseltje als dat hij nog bij ons was..
Sita_ schreef:

Hoop maar dat ik mijn werk nog kan vinden dalijk..
Moet weer tot 20 uur..

Leonoor @ dressuurpaard en met Baggio aan het springen
TK Maestro
en
last van voet ...
sita balen van dromen en mennen ... rustig weer beetje mee aan de gang (of idd maya) en dan komt dat denk wel weer! Hopen dat ondertussen de mist weg is getrokken
zitten ze ergens scheinheilig te doen ... 
Ook heerlijke foto's weer bij Snowville en verhuizing komt al dichtbij 
Prada tja met die kleine frummels wordt je snel wat ziekig ken dat van kinderdagverblijf begeleidster... je krijgt er wel meer weerstand tegen maar verkouden ben je toch heel vaak dan ...
al is die gelukkig wel mooi regelmatig en geen hobbels en bobbels ...
, maar dit is nu denkgewoon wat te hard voor Say, dus wat mij betreft mag het wel ietsie warmer worden zodat ze geen last van haar voeten heeft buiten
(hopelijk wel zonder regen
)
was 's avonds echt brak ... veel te lang binnen op een stoel en allemaal zware kost pff ... maar daarentegen kan ik vandaag thuiswerken dat scheelt
Lekker gesprongen met Bassie... Lekker ding is het toch...
Als je het niks vind, ook goed
Heerlijke foto's van je gezien iid...
Maar verder was hij super braaf... Lekker ding is het gewoon
Is wel lekker wat aangekomen de laatste tijd... Ga het werk weer met hem oppakken, want hij is nu wel wat vatsig....