ja dat werd mij wel verteld. Waar hij nu staat waait het veel meer geen water en geen bomen. En hij krijgt nu elke dag omega 3-6-9 (schijnt te werken voor 80% van de paarden) En in ieder geval al een vliegendeken met hals en masker gekocht. En hoe los jij dit op alle hulp is welkom.
Hoi, ik ben O'Donnells Kevay Z, de 4e dochter op rij van Tommie O'Donnell. Ik ben geboren op 24 april 2007 en nu dus bijna 9 maanden oud, ik sta in de opfok in Wateren en Lien was daar vlakbij afgelopen weekend dus kwam ze me even op de foto zetten Zij en Christi vonden me erg lief maar op het ogenblik niet moeders mooiste maar wacht maar tot ik een jaar of 2 ben
Ciara is echt een knappe dame, leuk om die foto's in dezelfde stand te zien, maar dan een paar jaar later! Kevay is leuk, leuk kleurtje en mooi dat maanoog! Vasthi is echt nog veel volwassener geworden, mooie merrie is dat toch Knappe Roosa, vriendelijke blik heeft ze! noortje; ook uit de oude doos, knappe merrie hoor! Donna; hihi, die van mij heeft ook nooit zin om in actie te komen Die strandfoto van macho, echt geweldig! En wat kan die springen zeg Blubbermonster Snow, valt reuze mee, die van mij zijn erger
Darlah weer eens ITP: ze wordt nu al echt verschrikkelijk zwaar, en ze moet nog 3,5 maand bolle buik ...