Wij zijn gisteren nog wezen mennen, had ik niet eens meer verteld. We hebben nog bijna in de sloot gelegen En ik zei vantevoren al tegen Arjan en Debbie: Iets klopt er niet als we terugkomen zonder blauwe plekken en een lachstuip (credits tot Maya! ) En het was weer een enerverend ritje
1. Anouk-Nobody's wife 2. No Doubt - Don't speak 3. Blof - Dansen aan zee 4. I.O.S. - Altijd wel iemand 5. Charlie Lownoise & Menthal Theo - Wonderful days
en Sheridans is lekker en boswandeling ook , maar wat ik ook erg lekker vind is Smirnof Ice (of goedkope wodka lemon ) maar drink idd ook weinig vaak "de BOB"
en als het koud is zelfgemaakte kersenpunch --> als het me lukt om een kerst/ winterrit te organiseren dan staat dit zeker klaar onderweg of aan het eind
idd bailey's met choco is ook lekker net als malibu met choco (wel alleen nog maar koud geproeft)
Leon weer vanalles meegemaakt op rit
Boer die geen melk en aardappelen lust
Ik lust ook geen gekookte aardappelen
Vandaag weer heerlijk over Bedaf gecrosst
en me verder enorm verbaasd dat iemand €200 over heeft om op andermans paardje max 3 dagen per week te rijden en daarnaast dus ook nog lessen moet betalen en soms dus maar 2x per week mag omdat eigenaar dan ineens vaker gaat rijden ... Da's dan ca. €20 per keer rijden (als ze 3x mag rijden) en daarnaast betaalt ze dan ook nog 4x per maand €15 aan les
Goeie Leon Maar hoe kwam het? Schrok ie ergens van?
Als ik moet rijden dan drink ik idd niet, ook niet 1 glaasje. Kan gewoon niet.
Sommige mensen zijn inderdaad een beetje gek... Kleine bijdrage in de zin van eens wat kopen, of voor mijn part desnoods een stel ijzers. Best, maar meer? Vind ik echt te ver gaan... Jij helpt immers als bijrijder de eigenaar.
Debbie was aan het stuur en we reden voorbij een verbouwing, ik heb niet eens de tijd genomen om te kijken waarvan hij nu daadwerkelijk zo reageerde, maar ik heb hem even 'hard' toe moeten spreken... En toen vervolgden we de weg weer verder 1 wiel gleed echt langs het slootrandje.