Leuk foto's Tamlin

o je hoeft niet bang te zijn om fout te lezen hoor

Het is een beetje jammer als het fout gaat door voorlezer, maar alle mensen maken wel eens een foutje

Dadelijk zullen de 1sten wel weer thuis zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grid schreef:Iedereen goed afgemat dus
Leuk foto's Tamlinen hopelijk mag je dan volgend jaar (of 7 oktober
) meedoen
![]()
o je hoeft niet bang te zijn om fout te lezen hoorik wist het proefje al wel ongeveer uit mijn hoofd maar een houvast met voorlezer is altijd fijn, zodat je niet door zenuwen iets verkeerd gaat doen
Het is een beetje jammer als het fout gaat door voorlezer, maar alle mensen maken wel eens een foutjekan gebeuren en er staat geen WK op het spel of zo
dus zou het je wel vergeven hoor
Dadelijk zullen de 1sten wel weer thuis zijn
tinkerfan555 schreef:Leuke foto's Tamlin?
Ik heb geen foto's gezien hoor
VeryWell schreef:Hoezo dan Marsafuba?
Marsafuba schreef:jaaaaaaaaaaaaa ! 1e met springen, zo blij zo blij !![]()
Tienus63; Ik denk niet dat het verstandig is een oordeel te uiten over die man met lange benen, ik denk dat je beter die mening voor jezelf kan houden
! Een waarschuwing, want ik weet hoe het is !
Marsafuba schreef:jaaaaaaaaaaaaa ! 1e met springen, zo blij zo blij !![]()
Tienus63; Ik denk niet dat het verstandig is een oordeel te uiten over die man met lange benen, ik denk dat je beter die mening voor jezelf kan houden
! Een waarschuwing, want ik weet hoe het is !
VeryWell schreef:Ja die 2 springers heb ik ook gezien... Van de winnaar sprong dat dier echt goed... ze was achter in de bak aan het losspringen en mijn vooroordeel over springende tinkers was meteen verdwenen!!