[TI] Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 16:05

Clown Iedereen goed afgemat dus Nagelbijten / Gniffelen

Leuk foto's Tamlin Cheese! en hopelijk mag je dan volgend jaar (of 7 oktober Knipoog ) meedoen *LOL*
o je hoeft niet bang te zijn om fout te lezen hoor Ach gut ik wist het proefje al wel ongeveer uit mijn hoofd maar een houvast met voorlezer is altijd fijn, zodat je niet door zenuwen iets verkeerd gaat doen Nagelbijten / Gniffelen
Het is een beetje jammer als het fout gaat door voorlezer, maar alle mensen maken wel eens een foutje Knipoog kan gebeuren en er staat geen WK op het spel of zo Haha! dus zou het je wel vergeven hoor Clown

Dadelijk zullen de 1sten wel weer thuis zijn Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 16:49

grid schreef:
Clown Iedereen goed afgemat dus Nagelbijten / Gniffelen

Leuk foto's Tamlin Cheese! en hopelijk mag je dan volgend jaar (of 7 oktober Knipoog ) meedoen *LOL*
o je hoeft niet bang te zijn om fout te lezen hoor Ach gut ik wist het proefje al wel ongeveer uit mijn hoofd maar een houvast met voorlezer is altijd fijn, zodat je niet door zenuwen iets verkeerd gaat doen Nagelbijten / Gniffelen
Het is een beetje jammer als het fout gaat door voorlezer, maar alle mensen maken wel eens een foutje Knipoog kan gebeuren en er staat geen WK op het spel of zo Haha! dus zou het je wel vergeven hoor Clown

Dadelijk zullen de 1sten wel weer thuis zijn Tong uitsteken

Leuke foto's Tamlin?
Ik heb geen foto's gezien hoor Tong uitsteken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 17:22

tinkerfan555 schreef:
Leuke foto's Tamlin?
Ik heb geen foto's gezien hoor Tong uitsteken

Haha! ik zeg niet leuke foto's ik zeg: LEUK .... foto's Knipoog

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:53

Ik ben alleen vanmiddag even wezen kijken.
Wegens omstandigheden heb ik dus alleen het springen van vanmiddag nog kunnen zien.

Ik heb nog wat foto's gemaakt, van gewéldige kwaliteit Vork .

Afbeelding
Links de winnende combinatie Maren Peeters met Bart, en rechts, tweede geworden, Cynthia en Lowara. Lachen

http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/IMG_1067i0.jpg
http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/IMG_1119I.jpg
Cynthia en Lowara

http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/IMG_1093I.jpg
http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/IMG_1089i.jpg
Jamie (toch?) en Lowara.

http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/IMG_1105I.jpg
Jessica en Lonan. Jammer van de weigeringen in de barrage, wel typisch steeds dezelfde 2 hinderinissen!

http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/wjerboI.jpg
http://i106.photobucket.com/albums/m246/christa_luesink/Tinkertoernooi/IMG_1123I.jpg
Marcelino en Wjerbo. Geweldige combi. Haha. Grote man met lange benen op ongelooflijk stoer paard!

Misschien volgt er nog wel meer! Knipoog

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:54

Ja die 2 springers heb ik ook gezien... Van de winnaar sprong dat dier echt goed... ze was achter in de bak aan het losspringen en mijn vooroordeel over springende tinkers was meteen verdwenen!! *LOL*

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:56

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 17:57

O nu al wat uitslagen bekend, wacht geduldig op verslagjes Tong uitsteken

OK dan! Maren (marsafuba) Vandaag dus wel Hyper! Go jij! Go jij!

en Cynthia met Lowara 2e Muziek! OK dan! --> en jij durft manen los met springen Bloos! ik had ze gister maar vast gedaan voor t springen Bloos

En Dobbel 1 weigering in barrage Scheve mond --> maar wel tot barrage gekomen OK dan!

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:06

jaaaaaaaaaaaaa ! 1e met springen, zo blij zo blij ! Go jij! Go jij!

Tienus63; Ik denk niet dat het verstandig is een oordeel te uiten over die man met lange benen Knipoog , ik denk dat je beter die mening voor jezelf kan houden Bloos ! Een waarschuwing, want ik weet hoe het is ! Duivel

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:08

Zo Lowara; lekker 1.20 losgesprongen hé Bloos! ! Is nog opgemeten ook Vingers aflikken ! Ja, we vinden springen idd samen superleuk & doen daarom ook lang wedstrijden! Vingers aflikken Cool

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:10

Hoezo dan Marsafuba?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:11

Gefeliciteerd allemaal met de uitslag!!!

Ach over iedereen valt misschien wel iets te zeggen, take it or leave it Knipoog. Voel je aangesproken of niet Knipoog, als je over niemand meer een mening mag hebben.....

Jaja onze tinkertjes zijn nog niet zo lomp als ze soms te boek staan Knipoog

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:13

VeryWell schreef:
Hoezo dan Marsafuba?

Nee hoor, niet aangesproken! Maar ik heb daar vorig jaar meer of minder problemen door gekregen doordat ik net zo'n foute mening uite, en ik wil je alleen waarschuwen!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:13

Op zich kunnen lange mensen makkelijk op Tinkers, net zoals op ijslanders. Maar wat ik op de foto zie, is dat zijn hakken ver omhoog gaan met springen en dus de sporen er lekker ingaan. Dat vind ik minder. Kan een moment opname zijn hoor, maar wel iets om aan te denken voor Wjerdo Bloos

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:14

Ik bedoel het ook niet heel banketstaaf, maar ik denk dat je me begrijpt!!
Jij hebt een gaaf beest joh *LOL* Ik sta daar op stal en had een grote bruine KWPN'er in de buitenbak voor de kantine lopen Lachen

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:16

Oja ! Jij had echt een schat van een KWPN'er Vork ! Zo'n knuffeltje Clown

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:17

Marsafuba schreef:

Tienus63; Ik denk niet dat het verstandig is een oordeel te uiten over die man met lange benen Knipoog , ik denk dat je beter die mening voor jezelf kan houden Bloos ! Een waarschuwing, want ik weet hoe het is ! Duivel

WHAHA !! gefeliciteert !! Haha! OK dan!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:18

Marsafuba, hihi niet dat jij je aangesproken voelt Knipoog.
Men hoeft niet blij te zijn met alle commentaar maar kunt er misschien wel wat mee doen Knipoog.

Je ziet juist op dit ras wel meer zware mensen rijden, kan op zich wel.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 18:50

Daar ben ik weer!
heej gave foto's van mij zeg!

nou, dressuur ging super, dacht dat de galop prut was, maar schijnbaar vond de jury dit meevallen. ik had 199 punten en een eerste plaats Lachen

behendigeheid was helemaal te gek, die brug sprong ze zo over, dacht dat ze zou weigeren,maar ze vond het zelf ook leuk, dus plankgas Clown
bleek dat we de snelste tijd van 2 dagen hadden en met een tijd van 54,38 seconden wederom een eerste plaats

Springen was bekend Knipoog 50 stijlpunten en een 2de plaats

jamie deed ook mee met lowara en was 9de met dressuur met 183 punten, had een balkje met springen omdat Lowara moe begon te worden, en was derde met behendigheid Haha!

enige nadeel, ik kreeg continue bonnen voor Tinkerbrokken als eerste prijs en tweede prijs, en mijn paarden eten dit niet ivm gezondheidsredenen. dus toen stond ik daar met 3 bonnen en geen enkele prijs. gelukkig besloot de sponsor van de Tinkerbrokken dat ik ze kon inleveren en nu krijg ik van de week een ander kado opgestuud, echt top!

al met al een superdag met vele vele bokkers die mij wel herkenden en ik hen niet Clown ik zal even wat foto's downloaden, altijd leuk!

lekker aan het begin van de proef

Afbeelding

Middendraf. hoezo Lowara geeft veel druk Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

en Jamie aan het inrijden Lachen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lowara op 20-05-07 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 18:59

OK dan! Geslaagde dag dus Cynthia
Was het trouwens nog droog gebleven? hier begon het vanmiddag te regenen Scheve mond

Haha! Zelfde punten als ik met dressuur Cool

Hyper! snelste van 2 dagen --> marsafuba was gister 1ste met 1.13 bij behendigheid dus jij was ECHT snel Rock-on, dudes!

Bloos! 3x brokken gewonnen Nagelbijten / Gniffelen --> wel leuk dat ze een andere prijs voor je regelen Cool

Ik had een bordeaurood/ paarsachtig halster gewonnen Haha! erg mooi kleurtje Ja alleen ben ik er nog niet uit of het past bij vos/ oranje Bloos maaruh het gaat om het idee hè Knipoog

Vindt het súper dat ze allerlei verschillende prijzen hadden (dekjes, halsters, tinkerbrok) en voor iedereen een leuke tas als aandenken OK dan! TOPPIE!!

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:10

Heeft iemand al 'foto's en kan ze op bokt neerzetten Bloos Haha! ? Ben zeeeeer benieuwd! Vingers aflikken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:10

weet iemand een site waar ik films kan uploaden? ik heb de behendigheid op video staan bij de fotocamera Lachen

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:14

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:14

Marsafuba schreef:

Ik denk dat je in de war bent met iemand anders; ik begrijp je opmerking niet.
Bovendien ik heb een kerel met lange benen Knipoog

VeryWell schreef:
Ja die 2 springers heb ik ook gezien... Van de winnaar sprong dat dier echt goed... ze was achter in de bak aan het losspringen en mijn vooroordeel over springende tinkers was meteen verdwenen!! *LOL*

Ik stond ook versteld van het gemak waarmee sommige Tinkers sprongen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:19

er was trouwens zaterdag een zwarte Tinker, die precies op Raven leek. Gaaf beesie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:20

Doei!..
Heb het topic gevonden Schijnheilig..

Toch wel dressuur gedaan, DA was optijd dus we konden op tijd weg Lachen.. Met inrijden was Lonan al beetje sterk Nagelbijten / Gniffelen en de proef tjaa.. Huilen van het lachen t ging gewoon niet echt lekker.
Het gras vond ie gewoon helemaal niks, peerde m met middegalop ineens de bak uit Huilen van het lachen. Reageerde niet goed op mn kuit met wijken.. Majaa.. Nagelbijten / Gniffelen
Had 161 punten, jury had commentaar over zn galop.. & zn balans met middedraf etc.

Daarna behendigheid, Jessica moest voor mij dus Lonan had het al een keer gedaan. Waardoor hij ook gemakkelijk achterwaarts de poortjes inging. Gingen ze klappen aan de kant. Huilen van het lachen wilde die de brug niet over.. Naja volte en toen vol gas verder..
Daarna nog een keer vrijwillig meegedaan, omdat ze iemand te kort kwamen Huilen van het lachen wederom vol gas Nagelbijten / Gniffelen en iets minder goed, maar t telde toch niet mee.

Met dressuur dus laatste (van de 2 Vork) en Jessica was met behendigheid 6e en ik 2e met een tijd van 1.04 Lachen

Daarna nog springen, ik eerst.. Bij 1 wilde die uitbreken, maar ik kreeg m er weer voor en zo het eerste parcour foutloos..
Ook bij Jessica eerste parcour foutloos. Hij was echt braaaaaf (en erg fanatiek Tong uitsteken), toen nog barrage.. maar hij wilde al wat minder springen.. En dus weigering op 2 en 4. En bij Jessica op 2 en 2x op 4.. Nagelbijten / Gniffelen Dus ik met springen 5e en Jessica 6e Lachen

Lonan heeft het echt super gedaan Lachen Ben echt trots op 'm..
Was een zware dag voor hem! Lachen