Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waar al die file vandaan kwam met dit mooie weer, totdat het woord evenement viel op de radio!! Ze kwamen dus echt zeiknat uit de trailer, gelukkig wel relaxed. Dus Elke ik snap dat je morgenavond niet gaat rijden als het niet echt hoeft. Ik had helaas geen andere keuze en als ik het geweten had waren we pas om 9 uur gaan rijden ofzo.
:
heerlijk, want ik mis ze zo!
hoewel ik het somber in zie

Ben je niet bang dat je wat te vroeg bent met insemineren, omdat het ei nog maar 3.8 cm is? Heeft ze altijd zulke kleine eitjes? Of gaat ze dan gewoon nog een keer bij-geinsemineerd worden?
Ik wil ook KI voor mijn meiden, hoef ik ze niet meer te missen
. Ik ben tinkerloos !!!!!
en hopelijk is het raak
Mazzel-meid schreef:Scan wordt waarschijnlijk 20 junihoewel ik het somber in zie
De veearts die laatst Mira is komen scannen vertelde wel wat leuke verhalen over sperma. Supersperma wat totaal ongeschikt is voor diepviesgebruik, superdiepvriessperma wat vers niet je van het is, enz .KootMiraDrum schreef:Mazzel-meid schreef:Scan wordt waarschijnlijk 20 junihoewel ik het somber in zie
Wij gaan ook 20 juni scannen....en ook morgen de paardjes weer ophalen.