he hallo ik probeer hier een foto van onze gaelic te plaatsen ff oeffenen hoor haha hopenlijk komt het goed bedankt www.foto4u.nl voor dir prachtige foto's van onze 3 jarige tinker gaelic!!
jaja andere tinkerliefhebbers, Eindelijk is het dan zover, ik had 2 weken geleden mijn ouders zover gekregen, dat ik een eigen paardje mocht, een veulen welteverstaan! het moest alleen nog geboren worden zondag op maandag nacht is het mooiste hengstje ooit geboren:P ik ben super blij met hem deze mooie vent heet palieter van weremere. Lord zal ik natuurlijk gewoon blijven doen met deze vent kan nog niet zoveel en heb toch tijd zat:P
Ouders: Vader: cadfael van weremere Moeder: paiti van weremere
en wat vinden jullie van deze mooie vent? heb ik een goede koop gedaan? Ik weet zeker dat hij bij een goede fokker vandaan komt, lord staat daar ook gestald en het is een hele aardige vrouw. ik hoop dat hij uitgroeit tot een nog mooier paardje
wat een super leuk veulen, lordj. Echt om trots op te wezen @frenia: normaal is ziggy echt camera schieuw, maar af en toe heeft hij een aanval waarbij hij ff wil showen.