[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:53

Het heeft allemaal helemaal geen nut. Huis is vanmorgen verkocht aan mensen die zaterdag kwamen kijken.

Sla mezelf een beetje voor m'n kop nu. Had namelijk een bezichtiging voor dit huis staan: zaterdag om 9.00u. Die heb ik verzet naar gisteravond ivm de Tinkerkeuring...

Niks aan te doen. Het andere huis waar ik geweest ben gisteren heeft een vraagprijs van 149.000 Wat ik een beetje veel vind voor mij alleen... Vooral gezien het feit dat er nog aardig wat aan moet gebeuren...

Ga ff roken. Ben nu niet happy. Hopelijk zit leuke jongen in rookhok. Maanzaadjes zijn weggepeuterd, allemaal, for sure!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:55

Dat is mooi balen chubby,

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:07

oliebol, Chubby !! Balen meid. Maar dat super huis komt er wel hoor !!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:16

Leonoor schreef:
Yarka, ik wil graag 2 zakken tinkerbrok as keuring bij je bestellen! Dan red ik het ver tot in februari denk (iig tot na de keuring)

Neem ik voor je mee!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:16

Balen Chub!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:22

Karuna, zou niet best zijn als je kippies als russels lunch door zouden gaan.

Peeky, gaaf dat je mss naar Milaan gaat! Daar moet je wel wat voor over hebben…

Chub, wat poedersuiker zeg Ik hoop dat er een leuke jongen (met mooi huis) zit te wachten op….. eh ja jou!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:37

chips mijn bijdrage is weg. Chubby balen zeker als je de bezichtiging hebt verplaatst. Maar het zal wel een reden hebben.

Op zich is 145000 kk niet zo heel gek veel. hangt er alleen af van wat er gedaan moet worden. Is het leefbaar maar alleen je smaak niet kun je vaak met weinig middelen hele leuke dingen doen. Is het echt structureel dan is het een ander verhaal.

En Jellie Kim wil ze best wel even helpen. Alleen wil ik dat niet. De meiden gaan zo naar binnen.Even stro in de ren doen en dan kan ik tenminste weer naar buiten.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:45

Da's balen Chub van je huisje Maar het zal vast wel met een reden zijn.... strakjes kom je vast HET huis voor jou tegen!

@ Karuna: kippies als lunch? Nee, maak maar snel die ren in orde voor ze en dan kan jij ook weer lekker buiten zitten.

Heb daarnet met de lunch ook nog een half uurtje buiten gezeten. Moet ik eigenlijk niet doen want je wordt er zo van.

@ Roos: wat is het toch een dreupke

ga maar eens verder met mijn saaie werk...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:04

thanx voor de lieve reacties op mn pupje, daar heb ik jullie zo te horen niet mee gepest voor de verandering hihi

alle mensjes die binnen zitten te werken, heb medelijden met jullie hoor, ff doorbijten nog en dan weer vrij he

chubby, balen van het huisje zeg, dat ie al verkocht is das ff minder ja
maar maybe zit de leuke jongen in het rookhok, en je baas die informeert of je vast wil werken, dat is wel beter toch?

karuna, dat heb je goed gezien, die hond is echt onvermoeibaar hoor, heel leuk, behalve als je moe bent haha maar dat wisten we van te voren he en daar hebben we voor gekozen
arme kippies hihi, ney hoor, kan gebeuren toch

peeky, een show in milaan zo te horen gaat dat goed allemaal dus
alleen jammer van het knieenvoer dat erbij hoort, bahbah

net ff me kamer is opgeruimd, wat een zooi zeg, alle schoolspullen weg gegooid, haha niet symbolisch hoor t was niet echt bruikbaar meer dusja haha
ga maar weer eens analyseren denk ik, want als mn artikel binnenkort in de battie komt dan zal het wel druk worden hihi

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:06

Jeetje dat is mooi balen chub

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:29

Roos, lekker dat je er weer opgeruimd bij zit en je 'verleden' weg gegooid hebt

pientje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:07

hallo..... de keuring was weer VET:)

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:17

Chubby balen zeg van dat huis. Verder veel mensen vergaderingen en saai binnen gezeten dus. Bah!
Ik dacht dat dit topic zijn huiskamerstatus zou behouden. Hoe kan het dan dat iemand met 4 posts hier kan posten?(pientje)
Mamauba moeilijk hoor om je vader zo te zien!
Roos lief hondje!!!!
Jellie foto's van Lemmy??? ZIEN!!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:34

Ja dat vraag ik me ook af spetter,

mamauba ik wil je heel veel sterkte wensen,

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:42

Heee, ik loop achter, TP op het subforum, echt wel beter!

Zag dat Maxolo te koop staat… als we geld en plaats hadden dan wist ik het wel.. Zó jammer dat ie te koop staat, was een mooie kandidaat voor beide dames voor volgend jaar..
Ik wil Dienie in elk geval sterkte wensen met de verkoop!

ik reageer straks even op de rest, m'n zus wil op de comp...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:03

Ik ben er eigenlijk nog niet uit of ik het wel beter vind dat TP in het subforum staat .

Chub dat is even helemaal grrrrr van het huis.

Mamauba site ziet er leuk uit en idd ik kwam de kwpn er ook 3x tegen .

Ik ben nog druk aan het wassen voor het grotemeisjesponykamp. Morgen inpakken donderdag vroeg vertrekken.

Vanmiddag gewerkt en ben uitgeput,vervolg alleen maar ochtenden.Het is druk met jongeren in de groep en ik doe toch meer dan dat ik eigenlijk kan.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:11

TP bleef in de huiskamer wat 'eigen' dat is er nu wel vanaf. wie heeft dit geregeld dat het in het subforum zit? foei!

heb ff snel gelezen,
vanmorgen apart 20 kilometer gereden om naar het paard te kijk en de DB weer te bellen. anders had ik dat morgen pas gekund.
gister is de inspecteur wezen kijken, het is niet een wiel met band, maar 2 autobanden, vast aan zijn halster
deze vorm van kluisteren schijnt te mogen, de eigenaar staat in zijn recht, er is dus NIKS tegen te doen.
paardje stond nog steeds op dezelfde plek, hij staat er verpieterd en gebroken (geestelijk) bij. of hij drinken krijgt weet ik niet, heb er geen zicht op. het kan best zijn dat de eigenaar water in een emmer brengt?
het verhaal was nu anders, hij sprong de wei niet uit maar liep met een kalf te ouwehoeren en zelfs om te gooien. ik heb de kalveren bekeken maar die zijn volgens mij een jaar oud, te groot om mee te gooien in ieder geval. er achteraan rennen zou nog kunnen.
paardje heeft in de eerste dagen gevochten om van zijn kluister af te komen maar nu staat ie dus rustig. míj persoonlijk iets té rustig!!!
ik hou het in de gaten maar het beestje staat net wat te ver weg om goed naar zijn gezondheid te kijken. vervelend is ook nog dat ik alleen morgen en volgende week woensdag hoef te werken... dat wordt er weer ff apart langstuffen dus.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 17:19

Pellie schreef:
TP bleef in de huiskamer wat 'eigen' dat is er nu wel vanaf. wie heeft dit geregeld dat het in het subforum zit? foei!

Kom maar kom maar kom maar: Ik kan je hebben

en anders Brandon wel

Vandaag heerlijk 2,5 uur gereden! Nog 10 cm en haar manen hangen op de grond

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:19

Echt belachelijk dat dat mag zeg, ik vind het pure dierenmishandeling, Goed van je dat je het in de gaten houd,

Ja ik weet ook niet wat ik beter vind, al had ik begrepen dat het gewoon in de huiskamer zou blijven,

Jeetje diene maxelo te koop, Als ik het geld had wist ik het wel vind het een prachtige hengst,

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:22

Chubby schreef:
Het heeft allemaal helemaal geen nut. Huis is vanmorgen verkocht aan mensen die zaterdag kwamen kijken.

Sla mezelf een beetje voor m'n kop nu. Had namelijk een bezichtiging voor dit huis staan: zaterdag om 9.00u. Die heb ik verzet naar gisteravond ivm de Tinkerkeuring...

Niks aan te doen. Het andere huis waar ik geweest ben gisteren heeft een vraagprijs van 149.000 Wat ik een beetje veel vind voor mij alleen... Vooral gezien het feit dat er nog aardig wat aan moet gebeuren...

Ga ff roken. Ben nu niet happy. Hopelijk zit leuke jongen in rookhok. Maanzaadjes zijn weggepeuterd, allemaal, for sure!

Chubby neem van mij aan,
ER IS GEEN WAAROM OF ER IS EEN DAAROM.
is een wijze les van een 93 jarige dame die vaak waar blijkt te zijn,dus houd moed,jouw toekomstige huisje staat ergens braaf op je te wachten.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:36

Nu er de subforums zijn kan ik het helemaal niet meer bijhouden.
Probeer alles een beetje te lezen maar het schiet niet op.
Dames, en heer, veel plezier, succes en sterkte waar nodig.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:46

coydog schreef:
Nu er de subforums zijn kan ik het helemaal niet meer bijhouden.
Probeer alles een beetje te lezen maar het schiet niet op.
Dames, en heer, veel plezier, succes en sterkte waar nodig.

Zelfde hier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:48

Sodeju... ik was dit topic kwijt... Maar ik heb echt geen zin om 14 pages bij te lezen... Heb de laatste twee pages beetje bijgescrolld... Zal vanaf hier wel weer proberen mee te doen

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:52

vergissing

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:56

haha ik las het! :p

ik versleet gam vanmiddag om 16.00 nog voor dom omdat hij al 5 dagen op de wei stond zonder uit te breken. het ene stuk sloot is afgezet en ik denk hij is dus te dom om te weten dat hij het andere ook nog kan gebruiken...
om 18.30 kwam ik op stal en daar stond meneer weer... ik denk dat ie me gehoord heeft, want ik zei het tegen een vriendin toen we langsreden.

lonneke, misschien kun je hem weer terug laten zetten?