Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is toch 10 meter rechts en dan bij A rechts? Of heb ik die proef nou verkeerd zitten oefenen uit mijn hoofd
guppekop schreef:Doen jullie ook gezellig mee met het kennismakingsspel vrijdag?
http://www.tinkerdagen.nl/uncategorized/programma/
morgen alles laden en op stal alles laden hele maal zin in!! Tot morgen 15:00 uur allemaal!!
Tinkermuts schreef:Denise moet morgen om tien over negen en lwart over negen haar b proefjes rijden, is er dan al iemand op de been die kan voorlezen?
Helaas word het voor mij een kort bezoekje en moet ik na de proefjes gelijk weer huiswaarts met Dax, heb een begrafenis smiddags, gok dat denise wel blijft om te kijken.

eens even rondslingeren en vast in zijn oor fluisteren dat hij lief moet zijn

ook namens mijn
hopelijk komt de kleine snel. Mijn instructrice zegt altijd: er is er nog nooit 1 blijven zitten, maar je gaat er bijna aan twijfelen op deze manier
Deed ik eerder altijd wel:eten in huis, boel aan de kant. Kom je na 3 dagen terug: hebben ze Mac, pannenkoeken en pizza gehad en is het huis toch weer een zooi
dus ze redden zich maar