Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

even knuffelen vrouwtje

dagje te laat... Feike lijkt wel een spanjaard met zijn mooie hoofdstel!
eerst snapte ze er niks van. Nu wel, het kan zonder zweep, ze kan voorwaarts en terug op lichaamshulpen/stem, brave bollie
Nog gefeliciteerd
Als je een beetje in de buurt woont zou ik hem graag eens op de foto willen zetten hoor! 
) daarna ff uurtje gegeten en meteen naar werk, was ik te vroeg dus maar besloten van de stad naar werk te lopen om de tijd te doden. Heb gelukkig minder last van m'n benen maar m'n keel is schor en pijnlijk. Denk beginnend griepje ofzo anyway, ik moest met denk ik 2 andere op een hele zaal mensen gaan bellen en de rest stond op mail. Ik was hees en schor en ik had de ene na de andere poep call, (klanten waren lief hoor maar het zijn van die lange, vervelende gesprekken waar je veel moet praten) en ik hield het niet uit. Werd echt geen rekening mee gehouden. Vind het nu echt een beetje op voorkeursbehandelingen lijken daar. Bah, heb hele leuke collega's en sommige afdelingshoofden zijn zo behulpzaam en vriendelijk maar die van mij ben ik eigenlijk geen fan van. Hij scheept me altijd maar af. Ik had vrijdag vrij nodig voor school. 3x gevraagd, nooit antwoord gehad. Ben uiteindelijk maar gaan werken... De langse 5 en een half uur van m\n leven vandaag. Ik ben helemaal hees nu ook. Gelukkig!!! morgen vrij. Kan ik m'n stallen gaan mesten, paarden poetsen en mijn schoolwerk inhalen. Wat een stinkweek! Ik verlang naar lekker weer en rijden!
Fijn dat alles rustig is gegaan. De leegte van een hond herinner ik me nog goed. Onze hond is vroeg ingeslapen wegens kanker. Nu hebben we alleen nog katten en mijn 19 jarige kat verliezen... Denk nu nog dagelijks aan hem. En hij is alweer jaren weg
Sterkte 
Dochter zal wel niet meer willen delen denk ik

Is ook makkelijk om voorwaarts/halt te leren met haar erop en ik op de grond. Als ik er zelf op ga moet er een geschikte stalgenoot bij zijn. Maar ook mijn been/zithulp lijkt ze nu op te pikken zonder dat m'n stalgenoot iets doet (die houdt alleen het lijntje vast voor de zekerheid). Nog wel bitloos als ik erop zit, want met een bit heeft ze al haar denkcapaciteit nog bij dat bit nodig 

Wij staan in de Achterhoek, mocht je eens in de buurt zijn dan mag je gerust een seintje geven!

kun je die niet even naar hier doorsturen
mooi hoofdstel ook! heb er zelf een tijdje terug ook een op de kop kunnen tikken op de bokt markt, vind die hoofdstellen zo mooi staan op tinkers enz.!
)

):

knalgroen en knalgeel hihi. Ik ben aan het sparen voor mijn uitzet. Moet me nog inschrijven maar dat wil ik deze week doen. En sparen kan je niet snel genoeg mee beginnen