Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Oh nou! Ik ben zo enorm toe aan een weekendje gezelligheid!
En vergeet niet; zoek je wat ontspanning? Ik heb mn massagestoel mee en geef stoelmassages dit weekend. Er gelden speciale prijzen.
En voer je Equilin of Vitalbix of gebruik je Skincalmin? Ik heb een beperkte voorraad bij me.
WenK schreef:Oh nou! Ik ben zo enorm toe aan een weekendje gezelligheid!
En vergeet niet; zoek je wat ontspanning? Ik heb mn massagestoel mee en geef stoelmassages dit weekend. Er gelden speciale prijzen.
En voer je Equilin of Vitalbix of gebruik je Skincalmin? Ik heb een beperkte voorraad bij me.
M_D_H schreef:En misschien een behandeling van Wendy... Wendy, kan je ook wat met zwaargekneusde polsen en armen?
WenK schreef:M_D_H schreef:En misschien een behandeling van Wendy... Wendy, kan je ook wat met zwaargekneusde polsen en armen?
Buiten je adviseren echt je tijd te nemen? Sorry... De acute fase duurt een kleine 2 weken. Als je daar verstandig mee om kunt gaan en verstandig blijft kan de rest van de herstelfases ook voorspoedig verlopen en ben je met een week of 6 weer up and running...
Mocht het je helpen, aangezien bovenstaande toch niet uitgevoerd gaat worden, kan immobilisatie met tape soms wel helpen. Hangt er vanaf waar het precies zit.