Hoe oud is Gijs nu ? Ben je al bezig met de beginselen? Hij is zo leuk
Lori
Geplaatst: 19-08-14 10:41
Succes alvast voor mij is het te ver maar in de toekomst misschien ooit is eenmaal ik eigen trailer en auto heb of op zijn minste auto die kan trekken . Zelfde met sokkenwasrit ooit misschien wel eens.
Hier met Jack uitgesteld klein ritje doen straks met mijn pepe afgesproken dat ik de dag dat het weer redelijk is kom en het desnoods maar in September is dan (is een oudere mens dus gingen sowieso snel naar binnen vluchten met weer als hier vandaaag) . Nu komt er wel van hoop toch nog snel, denk zelf dadelijk is terug springen te gaan oefenen . Is zien of ik geen stukje kan filmen .
Laatst bijgewerkt door Lori op 19-08-14 10:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja heb er wel zin in ook al is het maar 1 dag zal net zo gezellig zijn daarom denk ik..
J_E
Geplaatst: 19-08-14 12:55
Kee is leuk, mooi doorgaat zo toch!
Oh ja, de Tinkerdagen, die was alweer vergeten Eens kijken of mij dat ook lukt met Gi, Aranka kan ik dan nog niet zo lang meenemen. Ik moet toch eens zelf met die stomme trailer leren rijden
Veel plezier op de tinkerdagen alvast! (anders ga ik het weer vergeten )
Gijs is 3 (en een beetje). Was van plan er pas met 3,5 op te klimmen. Was wel begonnen met longeren, maar dat ligt weer stil doordat ik t nu zo druk heb en hij nu toch lekker op t land staat. Als ie straks weer van t weiland af is ga ik voorzichtig aan weer beginnen.
Ik heb m gekocht als recreatiepaard dus dat wordt ie op de eerste plaats. Maar toen bleef ie zo lief en werd ie zo knap dat ik zonde vond m te ruinen. Natuurlijk zou het wel heel gaaf zijn als ie goedgekeurd werd... Maar dan moet ik wel vervoer regelen en flink gaan oefenen en trainen voor mooiere spiertjes. Wou m toch al deze winter in training gaan nemen, maar hij is ook nog nooit op vreemd terrein geweest, dus geen idee wat ie daar dan dan weer van vind. Naja niet geschoten is altijd mis toch?
Ja precies joh! Wij gaan met Bones en Guess samen hoop ik Ik wil Bones dit jaar eigenlijk nog een beetje onder het zadel krijgen maar kijken wanneer er een gaatje is voor hem bij wie hem zou gaan beleren. Spannend hoor! Ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies moet oefenen met ze, gewoon conditie en gedrag? Dus Bones mag een tikkeltje minder enthousiast en Guess een beetje meer En beide stamboeken trouwens! Maar geloof dat ICS keuring eerder zal zijn?
Ja, weet niet meer mijn geheugen is niet zo geweldig haha BE was wel later dan NL geloof ik.
Caily
Geplaatst: 19-08-14 20:46
Ik was met de keuring ook al verhuisd hoor Joanne (Net weekje ervoor). Inmiddels Aranka en Noeka al eens uit elkaar gehad? Hoe ging dat? Caily wordt dan echt draaks de eerste keren, maar daarna is het ook zo klaar. Hou je Noeka nou trouwens ook bij huis nu ze niet meer te koop is, of elders heen om af te spenen? Hoe is het met Gi na zijn beurtje? Denk dat Noeka de 1.60 wel gaat halen als ik jou zo hoor en haar afstamming erbij denk, sorry Al is het ook wel tof, zo'n klein vrouwtje met zo'n hudge Tinker
Leef je nog Caroline? Beetje leuke leerlingen dit jaar?
Inmiddels weer opgeknapt Hannah? Zal je dan vast en zeker via Jessica bekend voorkomen.
Ik werk niet meer bij KFC Andrea, was mijn reden van verhuizing
Excuses Ellie, als ik de lijst weer update zal ik van Eros terug een Groninger maken!
Morgane, de ervaring dat Tinkers snel mok krijgen heb ik echt niet, juist niet eigenlijk. Als je de sokken gewoon netjes onderhoudt is er niks aan de hand
Wat fijn dat Cup zo goed alleen kan blijven Lor, knap! En wat een toffe foto dat hij en Jack naast elkaar grazen, echt te cute
Jolanda, ik denk toch dat de enige manier om echt je angst te overwinnen is, gewoon gaan! Begin is het eng en kan je dichtbij huis blijven, misschien slechts de straat op en neer, en zo steeds meer opbouwen? Aan het paard zal het niet liggen! Maartje geeft ook goede tips!!
Stoere Gijs! Al kan ik er nog niet echt beoordeling uit halen Ah, andere foto wel, lijkt steeds meer op mams he? Maar dan iets groter? (Zou persoonlijk wel halsters af doen, als een bij de ander erin haakt met neerkomen zijn de gevolgen niet te overzien... )
Wat heerlijk dat je angst totaal weg is door Izzy, top Maartje!
Stoere Roos!! Gaaf hoor, en mooi kleurtje heeft ze toch! Spreek je Yvonne eigenlijk nog wel eens? Gek mens ben je ook
Hannah, doe je wel eens wandelen met Feike? Ik ga altijd eerst aan de hand naar buiten (afhankelijk van paard soms wel met hoofdstel en ketting), pas als ze dan braaf zijn stap ik op.
Fijn dat je weer mag zingen Ellie
Haha Lor, ik zag het filmpje van Jack op die blokken, nu wel benieuwd naar Cup op die blokken, hihi.
Wat super dat het zo fijn gaat met Kee Simone. Lastig verhaal over die spieren, komt zoiets vaak voor?
Haha, wat een stelletje bij elkaar Claudia Gelukkig geen ongelukken!
Hier geen Tinkerdagen, geen paard voor en bovendien, vijf weekenden achtereen van huis wordt me echt wat te gek, denk dat de paarden-oppas het daar ook wel mee eens is
Lola is begin vd avond voor het eerst bij de smid geweest, superbraaf!! Jeej, ik ben blij! Nu nog hopen dat het zo blijft, dat is denk ik de grootste uitdaging Maar tevens ook het leuke van jonge paarden hebben
Nu snel naar buiten om te voeren, voor je het weet is het donker tegenwoordig
Balen he, dat de dagen alweer korter zijn... Ze hebben hier al een heel voorzichtig wintervachtje.
Brave Lola! Knap kleintje
Hoopte dat we deze week zwart op wit zouden hebben van de bank dat het financiële plaatje helemaal rond is, maar ze hebben weer wat verzonnen wat ze nog toegestuurd wouden krijgen Prima, meteen gedaan, hopen dat ze nu weer snel reageren Alle verzekeringen zijn wel rond (levensverzekering enz.) en ook het taxatierapport is gemaakt. Ook hebben we een bank (om op te zitten , niet kwa geld) uitgezocht voor in ons nieuwe huis Ook al wat bedden en kledingkasten bekeken, nog niet helemaal gevonden wat we zoeken Wel leuk hoor!
Caily
Geplaatst: 19-08-14 21:11
Helemaal super, lekker shoppen! Is het wel echt het weer voor he?
Ach, herfst en winter hebben zo ook zijn charme's, moet zeggen dat ik er niet echt om geef wat voor jaargetij het is. Alleen feestdagen vind ik geen zak aan, dus wat dat betreft liever de ongedwongen zomer
Ben snel klaar vandaag, paarden drinken weinig met dit weer, hooi is een nieuw pak dus geen schimmelplekken die ik eruit moet halen, en Lola wilde liever hooi dan dr emmertje, nou ja, dan niet, na een keer extra aanbieden mag mams het dan wel hebben hoor, komt viavia wel op de plaats van bestemming dan