ik heb alleen nog niet antwoord op me vraag haha ik wil graag weten of me inschrijving binnen is. Ik heb betaald en heb daarna niks er meer van gehoord.
Ik ga accoord met het volgende (tekst uit algemene info): Als je je inschrijft dan verwachten we dat je ook echt komt. Je bent dus met je inschrijving gelijk het inschrijfgeld ook daadwerkelijk verschuldigd (maw die dien je dus te betalen). Schrijf je dus alleen in als je zeker weet dat je komt. Betaal je je inschrijfgeld toch niet dan ben je voor de volgende edities van onze Tinkerdagen uigesloten van deelname en, indien mogelijk, dan zullen we dit bij de KNHS melden. Als je je afmeld je op of voor 23 mei dan storten we het geld terug. Afmelding na de 23e mei betekent dus géén geld retour (uitzondering maken we als je een dierenartsverklaring kan overleggen). Betalen op girorekening:.................... te Amersfoort.Schrijf je je in tussen 23 mei en 6 juni dan dien je per ommegaande te betalen.
patrick1994
Geplaatst: 05-02-13 22:27
Oooh dan moet ik dat nog even opzoeken. Komt sowieso wel goed maar moet het gewoon nog even voor gaan zitten! Hebben jullie het allemaal al betaalt!!
ik niet, heb mnu 1 crossles, springparcour en 2 proeven op staan, maar ik wil misschien wel 2 crosslessen of 3, en ook nog op zondag starten evt.. dus ik moet even de financieen afwachtten
Ovv van de crossles wil ik kijken of het een mooie oefening is, of dat we het beter kunnen doen zonder druk. Ik wilde in eerste instantie 9 maart een oefencross rijden, maar heb nog geen tijd gehad en red ik niet voor die tijd om eerst een training te doen... dus even ovv dus