Mensen, ben blij weer op mijn eigen bank te zitten, ook al was het een geweldig weekend! Toch altijd slopend
Maar desondanks, op naar de volgende editie!Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid, sportiviteit en de spontane inzet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar desondanks, op naar de volgende editie!
Leonoor schreef:Nee, april en september worden niet in Amersfoort gereden, maar staat ook nog niet definitief vast waar wel (Leo is nog druk bezig daarmee)! Voorkeur is toch om weer regio Utrecht te gaan zitten. Zodra dit vast staat, wordt dit direct gecommuniceerd.
Overigens, ik heb nog geen opgaves voor boxen in Pesse voor de volgende editie?
Leonoor schreef:Lelystad is een schitterende locatie gebleken, met hele fijne mensen en mogelijkheden, maar er is wel 1 nadeel voor de mensen uit zuidelijkere richtingen, het is toch weer 50 km verder. En omdat april natuurlijk (de 13e in ieder geval) echt gericht is op de tinkers met de ALV en de hengstenshow, geven we de voorkeur aan iets meer in het midden van het land. En daar ben ik (ook deze ochtend) al weer druk mee doende.
Leonoor schreef:Nee, april en september worden niet in Amersfoort gereden, maar staat ook nog niet definitief vast waar wel (Leo is nog druk bezig daarmee)! Voorkeur is toch om weer regio Utrecht te gaan zitten. Zodra dit vast staat, wordt dit direct gecommuniceerd.
Overigens, ik heb nog geen opgaves voor boxen in Pesse voor de volgende editie?