julian schreef:Mijn inziens, maakt het niet uit waarom ze het doet , uit angst, of is haar karakter misschien zo, misschien door iets uit het verleden, allemaal gissingen ! Feit is ,dat ze omdraait en probeert te slaan , dit kan ook een keer raak zijn .
Iedere keer dat ze slaat , is er 1 teveel , er volgen nu geen sancties op, dus zal ze het waarschijnlijk blijven doen. Mijn inziens heeft dit paard een sterke leider nodig, omdat het een gecompliceerd (kan gevaarlijk paard ) zijn is, zie ik het niet zitten dat de Molenhoek dit op gaat lossen . Mijn inziens is het zo dat bij een dermate gecompliceerd paard, je iemand nodig hebt die stevig in de schoenen staat, niet bang is, en de confrontatie durft aan te gaan met haar,
Natuurlijk hoop ik overigens ook dat De Molenhoek het wel voor elkaar krijgt, en dat ze binnen niet te lange tijd samen veel plezier hebben !
Helemaal me eens. Naar mijn mening helpt het afwachten en alleen kroelen iets, maar niet heel veel.
Ik denk nog steeds dat wanneer je met dat paard aan het werk gaat doormiddel van longeren poetsen enz er veel sneller grotere sprongen genomen worden in de vordering.
Goed om te lezen dus dat je nu wat gaat doen met de longeerlijn
Hopelijk helpt het!