Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silas schreef:roosa schreef:Heb rete veel zin!
Nog altijd veel te zenuwachtig,dat ga ik gewoon nooit af leren ben ik bang.
Liek.........geld je aanbod nog?
Zou je ook voor roosie en mij willen lezen?
Uiteraard tenzij Michel mij strak na de z inplant, maar heb al verzoek ingediend dat ik minimaal 15 min losrijtijd nodig heb hahahahahaha
En er wil vast wel iemand met silas stappen zodat ik er zo op kan jumpen
Angeliekje schreef:Zit er nou een fout in het tweede A proefje? Met oefenen raakten we al in de war, maar er zit volgens mij een foutje in.
Staat Tussen X en G halthouden en groeten, voorwaarts in arbeidsstap, C rechterhand en dan tussen H en E arbeidsdraf, maar dat klopt dan toch niet, dan moet je toch bij C de linkerhand nemen om bij de H en E uit te komen? Of kijk ik nu scheel
flettie schreef:Nou...dat valt best tegen; dat waren ze het vorige weekend ook heilig van plan, maar toen het puntje bij het paaltje kwam ging niemand
Ik was toen al doodop
Ik mag niet meerDus ik laat de sterke drank maar ook thuis deze keer
MichelR schreef:Nu staat de goede erop.Angeliekje schreef:Zit er nou een fout in het tweede A proefje? Met oefenen raakten we al in de war, maar er zit volgens mij een foutje in.
Staat Tussen X en G halthouden en groeten, voorwaarts in arbeidsstap, C rechterhand en dan tussen H en E arbeidsdraf, maar dat klopt dan toch niet, dan moet je toch bij C de linkerhand nemen om bij de H en E uit te komen? Of kijk ik nu scheel
MichelR schreef:Nu staat de goede erop.Angeliekje schreef:Zit er nou een fout in het tweede A proefje? Met oefenen raakten we al in de war, maar er zit volgens mij een foutje in.