Ik ben fan van Romeo! Hier mijn kleine Cheyenne nog eens ,1m40. Ik ben zelf maar 1m56, daardoor lijkt ze wel wat groter
swaps
Geplaatst: 12-07-13 22:22
Mijn ( inmiddels ) ruin onlangs weer gemeten en hij is 1.32 . Helaas voor mij net iets aan de kleine kant. Ik hoop dat hij na de zomer toch nog enkele cm's pakt.... In september wordt hij 3 dus op zich kan het nog maar hij staat al een ruime tijd stil op 1.32. Ik vrees er een beetje voor .
Diaz is na haar 3e ook nog maar een paar cm gegroeit.. ze was 1,32 toen ik haar kreeg, en nu 1,37 (5 jaar)
deb_tink
Geplaatst: 13-07-13 10:56
Hoi Allemaal,
Wat leuk al die kleine tinkers. Die van mij is 4 jaar en 1.41 klein/groot. Ik hoop eigenlijk dat ze nog wel een paar cm zal groeien. Als 2,5 jarige was ze 1.38
Ik vind haar heel laat met groeien enz, ze is nu wel aan het uitzwaren maar blijft ook nog echt een puppie. Ben dan ook nog niet zo fanatiek met rijden.
Echt Hetty wat doe je me aan, ben helemaal verzot op kleintjes. Als ik ooit een 2de tink bijkoop is het eerste wat ik doe ook kijken dat jullie nog kleintjes hebben staan . Jack is ook echt ideaal van grote groter zou ik 'm niet willen (denk ondertussen 1m42). . Nu extra reden om eens op bezoek te komen maar mijn geld laat ik wel thuis (is helemaal op aan Jack momenteel ).
Echt een leukerdje....Das weer een voordeel dat jullie ver weg wonen
Ik zal Rocky eens nameten van de week,want volgens mij heeft ie een groeispeurt gehad en is echt geen 1.41 meer.
donnar
Geplaatst: 16-07-13 11:00
Mijn Tinker Dublin is ook ongeveer 1.40, wij hebben hem nog niet precies gemeten maar hij heeft qua schofthoogte heel weinig verschil met een andere pony van stal die 1.34 is (officieel gemeten)
Ik ben dus super benieuwd hoe groot hij echt is!
(En ik weet niet of het echt kan en of het zo is, maar hij lijkt wel 3-kleur aan beide kanten zijn de vlekken op zijn flanken echt bruin en de vlek op zijn borst is echt zwart. Op deze foto kan je het wel een beetje zien. Of verkleuren die vlekken bij alle Tinkers in de zomer? In de winter heeft hij het ook een beetje)
Dribbelkont
Geplaatst: 16-07-13 12:50
mag ik vragen hoe zwaar jullie zijn die op tinkertjes rond de 1.40 rijden?
vraag dit omdat ik zelf helaas nog meer moet afvallen om op mijn kleine meid te kunnen rijden.
Ik weeg 53 kilo en rij op merrie van 1m40. Ik heb nog wat overschot, ze kunnen best wel wat aan. Maar er zijn natuurlijk grenzen, alleen waar leg je de grens.
donnar
Geplaatst: 16-07-13 13:13
Ik rijd nu op Dublin die ongeveer 1.40 is en ik weeg ong 60 kilo, maar ben ook 1.73 dus het is wel in verhouding.
Dribbelkont
Geplaatst: 16-07-13 13:37
dit is zoë en 1.41. ben zelf 1.66 en ga 27 kilo afvallen voordat ik weer op zoe klim. (ben ziek geweest, schildklier probleem ondekt,gebroken bovenarm en 7 maanden ziektewed gehad helaas en plotseling stoppen met roken.) ben nu al 8 kilo kwijt maar moet nog 27 kilo. Zoë staat sonds vrijdag op rust en laat donderdag de fysio even komen voor controle hele lichaam en dan rust tot ik 60 kilo ben en dan weer ander zadel laten aanmeten helaas want deze die ik nu heb is toch te groot.
ben dus nu veel en veel te zwaar voor mijn meisie
hoe groot is jullie inch van het zadel?
zoe is erg kort in de rug. en wat vinden jullie ze is niet mega breed toch? ik vindt haar tussen het luxe en cob type inzitten. of zie ik dat verkeerd?