Ikke doe met Lis alleen 1 proefje, maar ze loopt nog wat kinderproefjes ook.... Ze mag lekker even brave kinderpony spelen. Heerlijk is dat om te zien zo braaf ze dan is.
de eerste voorbereidingen worden al getroffen lees ik! Hier vandaag de trailer van binnen en buiten compleet schoongemaakt met de hogedruk reiniger. zijn ongeveer 3 uur bezig geweest daarna nog even met Lowara in het spring/cross bosje geweest en wat lage sprongetjes genomen, maar man man.. wat was het vandaag benauwd!
lowara ik moet het elke keer na gebruik doen omdat mijn paardje lekker gaat plassen in de trailer en gaan poepen en t liefst 2x ahhaahha en ben gelukkig vandaag niet naar het koetje geweest gister stikte ik al zowat
naaah ik denk niet.. dat je de trailer dan zo moet schoonmaken als ik er groeiden plantjes OP mijn trailer ben niet zo schoonmakerig, dus ik doe het maar een keer per jaar. veeg alleen de bodem van de trailer af en toe, maar verder niets. m'n trailer blijkt trouwens wit te zijn ipv groen/geel
in onze vorige trailer groeide ook paddenstoelen (mijn eigen groententuintje) die we verkopen naar duitsland.. oh dit mag ik eigenlijk niet zeggen is heel erg wat daar gebeurd is maarja
hahaha nee dat verkoop ik ook niet.. en helaas heb ik ik mijn groentetuintje op wielen verkocht voor een veel mooiere trailer (balou vind van niet want ze groentetuintje is weg)hahaha
Ik kom nog wel even kijken denk ik één dag. Vriendin van me doet weer mee met haar Tinker Maikel. Helaas heb ik geen ruiter voor Anouk Bijrijdster kon helaas niet.... Volgende keer beter!
Misschien moet het bestuur van de TREC maar eens met Michel om tafel gaan en data's verdelen..
Gilbey
Geplaatst: 06-06-11 19:15
Hmmm, daar zit ik zelf in en dan ook nog op de taak wedstrijden. Helaas kom Frasselt niet op een andere datum en Leusden stond toen ook al ivm pingster en de belgische wedstrijden heb ik geen invloed op. Frasselt eigenlijk ook niet, het is een Duitse wedstrijd, maar wel georganiseerd door Nederlanders die daar wonen.
sparkeyboy
Geplaatst: 06-06-11 19:33
wanner komen de startlijsten van zondag op de site te staan mag je toevallig je hondjes mee nemen naar leusden voor 1 dag