Rudolph is een knappe verschijning zeg! En het koppie van Givenchy is echt om op te vreten!
Hier eindelijk wat fotomateriaal van Can en mij, nu we weer lekker aan de gang zijn onder het zadel. Na alle pech in 2010 ben ik blij dat het nu (sinds januari) zo heerlijk gaat. Foto's stellen eigenlijk niet zo veel voor, maar ben er toch erg blij mee.
Rustig drafje:
En eindelijk weer eens een galopje:
Muds
Geplaatst: 20-03-11 16:55
Knappe Candy Wat heb je toch een mooi stel taggart Givenchy Rudolph
Even trots op m´n smurf
NancyFjorden
Geplaatst: 20-03-11 17:32
Jeetje wat een mooie foto's allemaal zeg! Ik wordt helemaal gek.
Oh wauw! Met je paard in de golven! Dat lijkt me toch echt wel machtig mooi om te doen!
Roosje is lief
En Andrea die intresse in koetjes heeft Tirs volgens mij bij jou opgelopen Ze is de enige hier op stal die er niet bang van is en ze juist leuk vindt!
Soprano
Geplaatst: 20-03-11 21:26
Wauw rudolph bontlover, wat een prachtige uitslover himesh is ook zeer mooi! hihi britt traveller, leuke nieuwe aanwinst, veel plezier samen! whis_serada wow wat een leuke foto's!
Vandaag Iowa haar staart helemaal uitgekamd, was dringend nodig Iemand tips (of huis-tuin-&keukenmiddeltjes ) om die staart weer stralend wit te krijgen?
In een emmer met handwarm water en groene boitex en dan even laten weken
sanapril
Geplaatst: 20-03-11 21:58
Vandaag lekker met April (fries x tinker) op buitenrit in de omgeving Zuidlaren, schipborg, annen geweest! Genoten van het lekkere weer, de prachtige omgeving maar vooral van mijn knappe paard!!!
Resi_lover
Geplaatst: 20-03-11 22:21
traveller wat leuk dat Rose naar jullie is gegaan, zo kunnen we af en toe toch nog foto's zien Hihi, Petra