En bovendien wil ik de kans op blessures zoveel mogelijk verminderen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Enne, ook niet geheel onbelangrijk;
Er stond een goed gebouwd parcour zowel met relais als het gewone parcour zonder jezelf in de vaagste bochten moeten wringen, dus ook daarvoor toch compliment dat jullie het nog netjes hebben opgelost (want de tekening was echt niet grappig en nu was het gewoon netjes)
MichelR schreef:MelanieB schreef:Enne, ook niet geheel onbelangrijk;
Er stond een goed gebouwd parcour zowel met relais als het gewone parcour zonder jezelf in de vaagste bochten moeten wringen, dus ook daarvoor toch compliment dat jullie het nog netjes hebben opgelost (want de tekening was echt niet grappig en nu was het gewoon netjes)
Ik wil hier wel even op reageren...
Maar eerst even genieten van een compliment van Mel want dat gebeurd met niet vaak................................
....................
..................
.................
Zo dat was genieten...
Nu maar even reageren:
Tot nu toe heb ik nog nooit een parcours weer een keer gebruikt. Altijd is het parcours weer nieuw/anders.
Het blijft altijd lastig om goede springparcoursen te vinden/(laten) maken die ook in onze bak van 20x40 passen.
Ik ben gek op veel hout in de bak (veel sprongen). Eigenlijk mag dit op ons tinkerdagnivo niet. Maar omdat het toch niet officieel is kan het wel.
Wim (de springjury) weet goed wat ik wil en denkt ook altijd met me mee. Hij krijgt ook altijd vooraf een kopietje van me. Soms corrigeert Wim me. Zoals nu. Het lijntje op de E-B was te moeilijk. Wim belt mij daar dan over en hij gaf in dit geval een alternatief (dus in dit geval de 4a en 4b en de 7 dwars gezet). De uitdaging van dit parcours was ook nog dat die, met zo weinig mogelijk verplaatsingen hij ook gebruikt kon worden voor het relaisspringen (hou graag de vaart in de dag).
MelanieB schreef:elinedeau95 schreef:nooo mijn hoofd![]()
hahhaa wel leuke foto's
He, ik heb jou nog voorgelezen
Ontzettend leuke tinker had je, wel onwijs zonde van de geknipte sokken maar oh wat had ie een lief koppie
elinedeau95 schreef:hahaha nog super bedankt voor het voorlezen!
tja als ik ze niet knip staat ze er opmaar als ze weer allemaal gelijk zijn dan gaan we weer proberen om ze niet te knippen!
MelanieB schreef:elinedeau95 schreef:hahaha nog super bedankt voor het voorlezen!
tja als ik ze niet knip staat ze er opmaar als ze weer allemaal gelijk zijn dan gaan we weer proberen om ze niet te knippen!
Je bent welkom
Tsja gewoon natuurlijk laten afslijten.worden ze gewoon netjes
denk dat demeesten hun tinkers sokken niet knippen eigs. Die van Bon knip ik echt nooit, alleen soms verdunnen iets om beter bij de mok te kunnen.