Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maartje1012 schreef:https://lh4.googleusercontent.com/_bMcW ... G_0125.jpg
Vlak voordat hij liet zien dat hij heeeel groot is.. Oeps!
hermes schreef:Aangezien wij ons zo NIET konden vinden in het keuringsbeleid van de afgelopen hengstenkeuring (los van de beoordeling van onze eigen hengsten), wat mijns inziens meer op een poppenkast leek dan een objectieve hengstenkeuring, hebben wij besloten al onze ICS paarden over te laten schrijven naar het Ierse moederstamboek
stalnijmegen schreef:Ik hoop maar voor je dat het ierse moederstamboek, wel het geen is wat je zoekt.. Anders zou je aan de gang blijven met in en uitschrijven. We weten allemaal dat er overal wat is, en zo zou dat altijd blijven.
Ik doe aan heel die keuringerij gewoon niet meer mee
niet bij A niet bij B en ook niet bij Z![]()
de ene keer zijn de rasstandaard voorkeuren zo en dan weer zo. Helemaal prima.. Maar ben eigenwijs, en ga gewoon fokken wat IK mooi vind, en als een ander het lelijk vind, helemaal prima geen problemen mee. Ieder heeft een eigen smaak en mening
Maar dat wilt niet zeggen dat ik het altijd erg leuk gezellig enz op keuringen vind, dus zou er vast gewoon te vinden zijn.