Nee...iig niet van mij maar er zijn al een aantal bokkers die hebben aangegeven veel foto's gemaakt te hebben maar die komen later...misschien heb je daar meer geluk.
Zo, nu kan ik weer normaal internetten, telefoon houdt het beperkt...
Ik heb weinig foto's, ck cob ruinen en een paar merries, Dagmar, ik stuur ze jou wel over msn ofzo, Misty heb ik er een boel van.
Ik heb veel gezien vandaag, ook inderdaad wat boktpersonen, met dank aan hun paarden, thuis kunnen brengen, erg leuk. Ik ga denk ik ofwel met de hengst ofwel met de ruin die ik rij hard aan de slag, en dan volgend jaar ook actief meedoen, kijken is leuk, maar meedoen is natuurlijk super!
Charmian heeft het top gedaan! Ze heeft gehaald waarvoor we gingen. Klein puntje was dat madam het ook erg naar dr zin had en dus echt niet de trailer op ging, terwijl dit normaal nooit een probleem is, ze gaat zelfs mee als begeleidster voor anderen...
Iemand foto's van 37, bruine merrie, Charmian O'Britain? Heeft alleen meegedaan voor de modelverklaring, en ook nog bij de uitleg over het hoe en waarom van model worden helemaal op het einde.
Zoals ik al zei heb ik van alle tinkers tijdens de keuring foto's gemaakt. Misschien van de eerste paar veulens niet omdat ik iets te laat was. Maar van de rest wel. Silas heeft ook heel veel foto's gemaakt. Ik heb er 1051 gemaakt dus ik kan ze niet zo 1,2,3 even op het intermet zetten. Ze komen er zo snel mogelijk aan.
Berendje
Geplaatst: 03-10-10 01:05
Ik heb even zitten zoeken naar jullie verzoek nummers. Maar het zijn zoveel foto's dat ik er echt niet uitkom. Jullie moeten echt nog even geduld hebben. Hier 3 foto's om het wachten iets te verzachten
Kiara04
Geplaatst: 03-10-10 06:54
Hoihoi,
Ben ook weer onder de levende,pff,was echt moe gisteren,maar was een leuke dag!Veel paardjes gezien die ik herkende, . Big Mac was 5de op de CK dus heel goed gedaan mijn mannetje,hij was ook de opa van het stel hihi, . Als iemand foto's heeft van nr 55 hoor ik het graag.
jacky2, het paard op jou ava....was dat nummer 43 gisteren?
Gilbey
Geplaatst: 03-10-10 09:15
Nee, Gilbey heeft alleen met de dressuur en het springen mee gedaan, dat was genoeg voor haar. Bestgaand zou ze toch niet kunnen worden en ze heeft al meer keer een 2de premie gehaald, dus ck zit er zeker niet in
TinkerTom
Geplaatst: 03-10-10 09:16
Mijn foto s komen pas half volgende week online.
heb er 1 uitgevist van mijn kleinkind omdat ik die perongeluk in jpg geschoten heb...